Ім’я їм - Konyk: На київських дорогах з'явилися електромобілі української збірки

Компанія "Електропрайд", яка постачає електромобілі під власним брендом Konyk, надала два екземпляри своєї продукції великому рітейлеру "Сільпо" в рамках пілотного проекту. Рітейлер розпочав випробування компактного одномісного електроавтомобіля, який позиціонується як транспортний засіб для комерційного використання.

“Fozzy Group тестує два електромобілі моделі Konyk для надання послуг доставки у центрі Києва. Рішення про продовження співпраці прийматимемо окремо”, – повідомив UBR.ua Іван Пальчевський, начальник відділу зв'язків із медіа Fozzy Group, куди входить мережа “Сільпо”, зазначають Патріоти України.

Директор "Електропрайду" Костянтин Сіпайло підтвердив, що електромобілі компанії задіяні у сервісі доставки Fozzy Group. “Тримісячний досвід експлуатації Konyk у службі доставки показав добрі результати. У нас є запит на розширення мережі доставки”, – заявив Сіпайло, наголосивши на особливостях електромобілів Konyk.

За його словами, в умовах осінньо-зимового періоду експлуатація двоколісного транспорту є вкрай проблематичною, а електромобілі компанії позбавлені цього недоліку. “Простіше кажучи – водій та вантаж захищені від снігу та дощу, є обігрів, чотириколісна машина більш стійка на дорозі в умовах ожеледиці чи снігу. При невисокій ціні самої машини – це чудова альтернатива дво-, триколісним відкритим електроскутерам. Цей фактор часто є вирішальним для замовника”, – наголосив Костянтин Сіпайло.

Електромобіль Konyk створено на китайській платформі. В "Електропрайді" удосконалили "ходову", переробили Battery Management System (BMS), внесли конструктивні зміни до силової частини. “Автомобілі адаптовані до експлуатації у наших кліматичних умовах. Тому компанія вирішила постачати їх під власним брендом”, – розповів директор підприємства.

“Ми – не виробник. Ми доводимо до нормальної кондиції цю машину і робимо "на замовлення" для різних потреб", - розповів Костянтин Сіпайло. Зокрема, деякі замовники попросили зробити багажне відділення якнайбільше – і “Електропрайд” пішов назустріч.

За його словами, "достатня кількість покупців" зацікавилася електромобілями Konyk. Наприклад, ресторани та послуги доставки запчастин для автомобілів. “Йде попереднє замовлення на нові модифікації. У нас є платформа, модифікації кузова виробляються згідно з побажаннями замовника”, – каже виробник.

Найбільш затребувана вантажна модифікація, можливість виробництва термокузова та рефрижератора. Костянтин Сіпайло зазначив, що на підприємство вже надійшли замовлення на постачання кількох десятків електромобілів.

У базовій комплектації вантажний електромобіль коштує $6,5 тисячі, і його пробіг на одному заряді – близько 100 км. "Ми можемо зробити, щоб Konyk проїжджав і 150 км, і 200 км, але це буде інша ціна", - зазначив Костянтин Сіпайло. Наприклад, у комплектації, що дозволяє проїхати 200 км без підзарядки, автомобіль коштуватиме на $3 тисячі дорожче.

Konyk від звичайної (220 Вольт) розетки повністю заряджається за три з половиною години. “Надалі плануємо, щоб була швидка зарядка – година-півтора, залежно від ємності батарей”, – повідомив директор “Електропрайду”. За його словами, засновником компанії є завод "Елміз", який займається випуском, зокрема, і електрозарядних станцій.

Готують варіанти: стало відомо, що Міненерго та НКРЕКП готують підвищення тарифу на електроенергію

п’ятниця, 19 квітень 2024, 18:30

Незважаючи на численні заяви про відсутність у Кабміну планів підвищувати ціну на електроенергію, Міністерство енергетики спільно з Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, планують підвищити та...

Оце так: "Велика сімка" відклала питання передачі Україні російських активів до червня

п’ятниця, 19 квітень 2024, 17:42

Міністри закордонних справ країн "Великої сімки" схвалили декларацію за підсумками зустрічі на Капрі в Італії. Питання передачі Україні російських активів на прохання лідерів країн G7 відклали до червня, передають Патріоти України. Глави МЗС Канади, Ф...