Компанія "Електропрайд", яка постачає електромобілі під власним брендом Konyk, надала два екземпляри своєї продукції великому рітейлеру "Сільпо" в рамках пілотного проекту. Рітейлер розпочав випробування компактного одномісного електроавтомобіля, який позиціонується як транспортний засіб для комерційного використання.
“Fozzy Group тестує два електромобілі моделі Konyk для надання послуг доставки у центрі Києва. Рішення про продовження співпраці прийматимемо окремо”, – повідомив UBR.ua Іван Пальчевський, начальник відділу зв'язків із медіа Fozzy Group, куди входить мережа “Сільпо”, зазначають Патріоти України.
Директор "Електропрайду" Костянтин Сіпайло підтвердив, що електромобілі компанії задіяні у сервісі доставки Fozzy Group. “Тримісячний досвід експлуатації Konyk у службі доставки показав добрі результати. У нас є запит на розширення мережі доставки”, – заявив Сіпайло, наголосивши на особливостях електромобілів Konyk.
За його словами, в умовах осінньо-зимового періоду експлуатація двоколісного транспорту є вкрай проблематичною, а електромобілі компанії позбавлені цього недоліку. “Простіше кажучи – водій та вантаж захищені від снігу та дощу, є обігрів, чотириколісна машина більш стійка на дорозі в умовах ожеледиці чи снігу. При невисокій ціні самої машини – це чудова альтернатива дво-, триколісним відкритим електроскутерам. Цей фактор часто є вирішальним для замовника”, – наголосив Костянтин Сіпайло.
Електромобіль Konyk створено на китайській платформі. В "Електропрайді" удосконалили "ходову", переробили Battery Management System (BMS), внесли конструктивні зміни до силової частини. “Автомобілі адаптовані до експлуатації у наших кліматичних умовах. Тому компанія вирішила постачати їх під власним брендом”, – розповів директор підприємства.
“Ми – не виробник. Ми доводимо до нормальної кондиції цю машину і робимо "на замовлення" для різних потреб", - розповів Костянтин Сіпайло. Зокрема, деякі замовники попросили зробити багажне відділення якнайбільше – і “Електропрайд” пішов назустріч.
За його словами, "достатня кількість покупців" зацікавилася електромобілями Konyk. Наприклад, ресторани та послуги доставки запчастин для автомобілів. “Йде попереднє замовлення на нові модифікації. У нас є платформа, модифікації кузова виробляються згідно з побажаннями замовника”, – каже виробник.
Найбільш затребувана вантажна модифікація, можливість виробництва термокузова та рефрижератора. Костянтин Сіпайло зазначив, що на підприємство вже надійшли замовлення на постачання кількох десятків електромобілів.
У базовій комплектації вантажний електромобіль коштує $6,5 тисячі, і його пробіг на одному заряді – близько 100 км. "Ми можемо зробити, щоб Konyk проїжджав і 150 км, і 200 км, але це буде інша ціна", - зазначив Костянтин Сіпайло. Наприклад, у комплектації, що дозволяє проїхати 200 км без підзарядки, автомобіль коштуватиме на $3 тисячі дорожче.
Konyk від звичайної (220 Вольт) розетки повністю заряджається за три з половиною години. “Надалі плануємо, щоб була швидка зарядка – година-півтора, залежно від ємності батарей”, – повідомив директор “Електропрайду”. За його словами, засновником компанії є завод "Елміз", який займається випуском, зокрема, і електрозарядних станцій.
Від 1 січня 2025 року педагогічні працівники середніх шкіл почнуть отримувати щомісячну доплату в розмірі 1 300 грн, а від 1 вересня сума збільшиться до 2 600 грн. Про це йдеться в постанові Кабінету міністрів України №1286, передають Патріоти України....
В енергосистемі зберігається значний дефіцит, і ситуація в ній змінюється - можливі зміни в застосуванні заходів обмеження світла. Про це повідомляє пресслужба НЕК "Укренерго", передають Патріоти України. Зазначається, що зараз українська енергосистема...