Міжнародні люксові бренди, які поставили на паузу роботу в Росії після повномасштабного вторгнення в Україну, почали масово закривати свої магазини. Відразу після початку війни роботу своїх магазинів призупинили 27% закордонних люксових ретейлерів, передають Патріоти України.
Про це пишуть російські ЗМІ з посиланням на звітність компаній та учасників ринку. Про закриття трьох московських магазинів, включаючи бутік у ГУМі, йдеться у звіті Prada.
Там також зазначається, що на початок 2024 року у бренду в Росії залишилося лише шість точок продажу. Італійська Fendi відмовилася від оренди трьох приміщень у Москві. У компанії поки що діє контракт на оренду бутіка в ЦУМі, але вона планує розірвати його з 1 серпня цього року.
Також договори оренди приміщень під бутіки почало розривати російське представництво Chanel. До початку війни у Chanel в Росії налічувалося 17 бутиків, в основному в Москві - в ЦУМі, ГУМі, на Петрівці, Стільниковому провулку і т.д.
Відразу після початку війни роботу своїх магазинів призупинили 27% закордонних люксових ретейлерів, підрахували в IBC Real Estate. Проте вони продовжували займати площі у ключових торгових коридорах та торгцентрах. Більшість брендів належить до великих груп - LVMH (Christian Dior, Givenchy, Bvlgari), Kering (Alexander McQueen, Balenciaga) і Richemont (Cartier, Chloe, Piaget).
Представники люксу трималися, сподіваючись на зміну геополітичної ситуації, але нескінченно вкладати гроші в магазини, що не працюють, неможливо, каже fashion-аналітик Ольга Штейнберг.
Варто опозиції, чи волонтерам, чи військовим нагадати про проблеми, які не вирішуються роками - фортифікація, посилення прямого фінансування бригад, покращення підготовки мобілізованих, прямий санкційних тиск на москву тощо — тут-таки зривається цілий ...
Фото 1. Порошенко на Європейськй площі доповідає про безвіз. Тоді, 11 червня 2017 року, здавалося, що слова "Прощай, нємитая росія!" стануть гаслом епохи. Для цього були всі підстави. Активна фаза бойових дій була закінчена - і країна мо...