Хіти тижня. Як же так?! "ПриватБанк" відмовився повернути клієнту гроші, викрадені з його кредитної карти

ПриватБанк, пообіцявши клієнту повернути гроші зняті з його картки шахраями, згодом відмовився від своєї обіцянки. В банку не стали пояснювати клієнту причини такого дивного рішення, передають Патріоти України.

Скаргу на дії ПриватБанку опублікував на порталі minfin чоловік на імя vladimirshc. У своїй публікації він детально описав обставини, як усе сталося.

Ще 2 жовтня йому на мобільний телефон прийшло SMS-повідомлення про зняття коштів на суму 8105,09 гривні з його кредитної карти. Після того з картки знову спробували зняти ще якусь суму. Спантеличений власник картки відразу зателефонував у службу підтримки ПриватБанку, описавши свою ситуацію та попросивши негайно заблокувати картку.

"Співробітник Банку відповів, що мої кошти знаходяться на рахунку Приватбанку в резерві та моє звернення передано до служби безпеки ПриватБанку. Оператор запевнив мене, що так як я звернувся вчасно та гроші в резерві Привату, мої кошти будуть повернуті. Також було складенно звернення на повернення коштів від 02.10 і по інформації від Вашого співробітника розгляд звернення займе 11 днів", - розповідає vladimirshc, звертаючись до банку. Крім того, vladimirshc відразу написав заяву про те, що сталося, до поліції та кіберполіції. Чоловік знову зателефонував у ПриватБанк, щоби повідомити про заяви, які він написав у правоохоронні органи.
"Мною було повідомлено до ПриватБанку операторові про моє звернення до поліції з проханням включити цю інформацію до мого звернення про повернення коштів та передати це Службі Безпеки ПриватБанку, на що мені було відмовлено з посиланням на те, що це не допоможе та якщо буде потрібно зі мною зв’яжуться додатково", - пише чоловік.

Дзвінка із ПриватБанку у продовж обіцяних банкірами 11 днів він так і не дочекався. Отож vladimirshc вирішив зателефонувати в банк сам, аби дізнатись, як просувається історія з його грошима.

"18.10.2021 р. я зателефонував на 3700 дізнатися про результат розгляду стосовно мого звернення на що оператор Юрій мені відповів, що мені відмовлено в поверненні моїх коштів", - повідомив клієнт.

Чоловік не може втямити, що він зробив не так, що ПриватБанк вирішив не повертати йому гроші. Начебто він діяв відповідно до норми закону і відповідно до законів логіки. А в результаті залишився пограбованим. І чому сума, яка за словами банкірів, була заблокована за підозрою в шахрайстві, зрештою, таки, пішла тим самим шахраям?

"Не можу зрозуміти, що я зробив не правильно в даній ситуації, що це призвело до відмови від Банку в поверненні моїх коштів? Попередив відразу коли виявив крадіжку, заяву в поліцію написав, невже це не є для ПриватБанку мотивацією не переводити кошти свого клієнта в невідомому напрямку на рахунки шахраїв при тому що вони знаходились певний час на рахунках привату? Для мене це виглядає дуже дивно з сторони ПриватБанку", - пише vladimirshc.

Мало того, що його пограбували фактично за сприяння самого Приватбанку, то гроші ще й було вкрадено з кредитної картки. Отже тепер чоловік заборгував банку по кредиту, якого не брав, і муситиме повертати йому гроші з відсотками. ПриватБанк поки ніяк не відреагував на скаргу свого клієнта.

Коли з розумом то й на коні: Україна стала лідером експорту ріпакової олії до Європи. Що стало запорукою успіху

четвер, 9 жовтень 2025, 23:40

Європейські лобісти не змогли утримати свої надприбутки, викручуючи руки Україні, що довгий час могла експортувати переважно сировину. У вересні 2025/2026 маркетингового року Україна експортувала рекордний місячний обсяг ріпакової олії –– майже 109 тис...

Варто знати! Українцям розповіли, чи треба перереєструвати права власності на нерухомість по-новому

четвер, 9 жовтень 2025, 23:25

З 1 січня 2013 року в Україні запроваджено нову систему державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та запрацював Державний реєстр речових прав на нерухоме майно. Реєстр прав власності на нерухоме майно став архівною складовою частиною новоство...