Чоловік розповів, що є клієнтом "Привату" понад 13 років, однак через погіршення якості послуг поступово почав переходити в інші банки й закривати карти "Приватбанку".
"Єдине, що тримало - це зручна функція "оплата частинами", нею і користувався (без прострочення платежів), але в один прекрасний день банк без повідомлення вирішив відключити цю функцію, залишивши кредитний ліміт в 40 тисяч (який особливо не потрібен). Просто можливість оплати частинами - нуль", - пише клієнт.
За його словами, звернення до служби підтримки не допомогло - там порадили звернутися безпосередньо до банку. У підсумку виявилося, що послуга "оплата частинами" заблокована через нібито наявність понад 50% прострочених кредитів за адресою прописки клієнта. Для перегляду рішення співробітники банку порадили погасити заборгованість всім, хто прописаний або проживає за проблемною адресою.
"Питання до банку: у нас в країні Радянський Союз? Колективна відповідальність? Я навіть приблизно не знаю у кого з родичів/сусідів які кредити, яке до цього маю відношення, або я зобов'язаний оплатити за когось кредит? Давайте відразу спишемо з мене чужі заборгованості з мого рахунку, підемо далі й накладемо арешт на майно за чиїсь борги (якщо вони взагалі є)", - обурився клієнт.
Незважаючи на численні заяви про відсутність у Кабміну планів підвищувати ціну на електроенергію, Міністерство енергетики спільно з Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, планують підвищити та...
Міністри закордонних справ країн "Великої сімки" схвалили декларацію за підсумками зустрічі на Капрі в Італії. Питання передачі Україні російських активів на прохання лідерів країн G7 відклали до червня, передають Патріоти України. Глави МЗС Канади, Ф...