Чоловік розповів, що є клієнтом "Привату" понад 13 років, однак через погіршення якості послуг поступово почав переходити в інші банки й закривати карти "Приватбанку".
"Єдине, що тримало - це зручна функція "оплата частинами", нею і користувався (без прострочення платежів), але в один прекрасний день банк без повідомлення вирішив відключити цю функцію, залишивши кредитний ліміт в 40 тисяч (який особливо не потрібен). Просто можливість оплати частинами - нуль", - пише клієнт.
За його словами, звернення до служби підтримки не допомогло - там порадили звернутися безпосередньо до банку. У підсумку виявилося, що послуга "оплата частинами" заблокована через нібито наявність понад 50% прострочених кредитів за адресою прописки клієнта. Для перегляду рішення співробітники банку порадили погасити заборгованість всім, хто прописаний або проживає за проблемною адресою.
"Питання до банку: у нас в країні Радянський Союз? Колективна відповідальність? Я навіть приблизно не знаю у кого з родичів/сусідів які кредити, яке до цього маю відношення, або я зобов'язаний оплатити за когось кредит? Давайте відразу спишемо з мене чужі заборгованості з мого рахунку, підемо далі й накладемо арешт на майно за чиїсь борги (якщо вони взагалі є)", - обурився клієнт.
Українці почали більше скуповувати безготівкову іноземну валюту – насамперед долари і євро. За попередній тиждень (2-8 червня) кількість таких операцій зросла у два рази – з 10 млн до 20 млн доларів на день (в еквіваленті). Проте, як стверджують експер...
В Україні давно назріла пенсійна реформа, адже існуюча нині система пенсійних виплат не може задовольнити багатьох українців, так як не дотягує навіть до прожиткового мінімуму, передають Патріоти України. В той же час багатьох пенсіонерів «лякають» нам...