Показник серйозно відрізняється від статистики продажів, яку наводить Асоціація європейського бізнесу (АЄБ). Згідно з інформацією організації, спад склав всього 6,7%, до 137,6 тисяч машин. Розбіжність у показниках реєстрації і продаж склала майже 9,6%, передають Патріоти України з посиланням на іноземні ЗМІ.
В автокомпаніях розповідають, що причина різниці в тому, що дилери дають завищені показники продажів. Найчастіше це відбувається в березні, коли виробники закривають фінансовий рік і вимагають звіти.
Імпортери звітують глобальним офісам, і їм "теж важливо показувати позитив".
Як результат, заявлені у березні продажі дилери встигають "наздогнати" тільки в травні або навіть в червні і змушені поступово знижувати заявлені продажі до реальних.
Між тим, концерни постійно підвищують плани продажів, і дилери в Росії змушені балансувати між скромними купівельними показниками і виконанням плану. У разі виконання "норми" вони отримують різні бонуси і виплати.
"Баласт" непроданих машин постійно зростає і, залежно від бренду, може скласти від 3% до 50% від заявлених показників. Такі машини не підпадають під акції концернів, поступово "просаджують" дилерів і можуть призвести до банкрутства за умов, скажімо кризи в країні.
Купуючи такі машини, страждають і покупці. Гарантійний талон починає діяти з моменту, як дилер відзвітував про продаж. Тому термін гарантії скорочується.
Військові витрати України в 2024 році порівняно з 2023 роком збільшилися на 2,9% і досягли $64,7 млрд. Це еквівалентно 43% військових витрат росії і 54% від загальних витрат українського уряду. Про це сказано у звіті незалежного міжнародного інституту ...
Відключення електроенергії, що зачепило Іспанію, Португалію та Францію, було спричинене несправністю в іспанській електромережі, що своєю чергою пов’язано з «рідкісним атмосферним явищем». Про це заявив португальський мережевий оператор REN, пише Sky n...