
Показник серйозно відрізняється від статистики продажів, яку наводить Асоціація європейського бізнесу (АЄБ). Згідно з інформацією організації, спад склав всього 6,7%, до 137,6 тисяч машин. Розбіжність у показниках реєстрації і продаж склала майже 9,6%, передають Патріоти України з посиланням на іноземні ЗМІ.
В автокомпаніях розповідають, що причина різниці в тому, що дилери дають завищені показники продажів. Найчастіше це відбувається в березні, коли виробники закривають фінансовий рік і вимагають звіти.
Імпортери звітують глобальним офісам, і їм "теж важливо показувати позитив".
Як результат, заявлені у березні продажі дилери встигають "наздогнати" тільки в травні або навіть в червні і змушені поступово знижувати заявлені продажі до реальних.
Між тим, концерни постійно підвищують плани продажів, і дилери в Росії змушені балансувати між скромними купівельними показниками і виконанням плану. У разі виконання "норми" вони отримують різні бонуси і виплати.
"Баласт" непроданих машин постійно зростає і, залежно від бренду, може скласти від 3% до 50% від заявлених показників. Такі машини не підпадають під акції концернів, поступово "просаджують" дилерів і можуть призвести до банкрутства за умов, скажімо кризи в країні.
Купуючи такі машини, страждають і покупці. Гарантійний талон починає діяти з моменту, як дилер відзвітував про продаж. Тому термін гарантії скорочується.
CEFS (Європейська асоціація виробників цукру) і C.I.B.E. (Міжнародна конфедерація європейських виробників цукрових буряків) закликають європейські інституції терміново відреагувати на критичну ситуацію на ринку цукру ЄС, передають Патріоти України. CEF...
Яка «несподіванка». Олександра Корнієнка обрано головою партії «Слуга народа». Перед новоспеченим головним «слугою» стоїть нетривіальне завдання. Зеленський нещодавно «дав доручення» ВРаді розробити законопроект про вибори в умовах воєнного стану. Про ...