Міжвідомча приймальна комісія з інженерно-технічного забезпечення АТ «Укрзалізниця» допустила до експлуатації нову розробку ПАТ «КВБЗ» – дизель-поїзд ДПКр-3, передають Патріоти України з посиланням на пресслужбу Крюківського вагонобудівного заводу.
Вагони дизель-поїзда та його візки відповідають чинним нормативним документам і вимогам технічного завдання. Тож було ухвалено рішення дозволити заводу виготовлення дослідної партії з 6 поїздів по 3 вагони у складі кожного.
17 грудня 2019 року на Крюківському вагонобудівному заводі відбулося засідання міжвідомчої приймальної комісії під головуванням виконуючого обов’язки директора з інженерно-технічного забезпечення АТ «Укрзалізниця» Сергія Мямліна. Комісія мала визначити подальшу долю нової розробки ПАТ «КВБЗ» – дизель-поїзда ДПКр-3. А саме: дозволити чи ні виготовлення партії цих нових поїздів.
Крім представників Укрзалізниці, у складі комісії працювали технічний директор ПАТ «КВБЗ» Олексій Гречкін, начальник проєктно-конструкторського управління Олег Шкабров, головний конструктор пасажирського моторвагонного рухомого складу Дмитро Єгоров, галузеву науку представляли директор науково-дослідного інституту транспортних систем і технологій, доцент кафедри Дніпровського націонеального університету залізничного транспорту ім. В. Лазаряна Сергій Костриця і директор Державного підприємства «Українськоий науково-дослідного інституту вагонобудувакння» Олександр Сафронов.
Члени комісії опрацювали надані програми та результати випробувань поїзда, експертні висновки, розрахунки, комплекти конструкторської документації. І за результатами роботи підписали акт про приймання нової продукції Крюківського вагонобудівного заводу – дослідного зразка трьохвагонного дизель-поїзда ДПКр-3 для регіональних пасажирських перевезень з двома привідними вагонами моделей 63-7083А, 63-7083А-01 та 63-7084А на візках моделей 68-7085 – привідний візок та 68-7090 – непривідний візок. Висновок комісії – вагони дизель-поїзда та його візки відповідають чинним нормативним документам і вимогам технічного завдання. Тож було ухвалено рішення дозволити заводу виготовлення дослідної партії з 6 поїздів по 3 вагони у складі кожного.
Голова міжвідомчої комісії Сергій Мямлін високо оцінив нову продукцію крюківських вагонобудівників, зазначивши, що вона вдало спроєктована, має хорошу конструкцію і добре виконана.
За комфортності, функціональними можливостями, м’якістю руху і безпекою поїзд не поступається аналогам відомих західних компаній і, на думку провідних фахівців, представників науки та залізничників, сподобається пасажирам.
Регіональний дизель-поїзд ДПКр-3 має три вагони: два з них, що є головними, моторні, один – проміжний – безмоторний. Моторні вагони комплектуються силовими установками потужністю 588 кВт. В поїзді 170 місць – першого і другого класів.У проміжному вагоні першого класу крісла розташовані за схемою 2х2. Ширина сидіння в найбільш широкій частині не менше 490-500 мм. Вони мають зручні підлокітники, індивідуальні розетки з USB-роз’ємом.
У головних вагонах другого класу крісла розташовані за схемою 3х2. Ширина сидіння в найбільш широкій частині – не менше 450 мм. Між кріслами підлокітник, індивідуальні розетки. Частина крісел має зустрічне розташування, між ними передбачено стаціонарні столи.
Для експлуатації у холодну пору року призначені рідинні обігрівачі, яких усього шість – по два на кожен вагон. Це дозволяє забезпечити надійну роботу системи опалення і скоротити час на попередній підігрів салону та силових установок перед запуском у зимовий період. Передбачено і електропідігрів салону при непрацюючих силових установках і опаленні шляхом застосування спеціальних електричних нагрівачів від мережі 380В. Це забезпечить економію дизельного пального і попередній підігрів салону перед подачею на посадку в холодні дні.
Економіка України попри війну продовжує зростання. Показник ВВП на душу населення перевищив довоєнний рівень. Про це повідомив заступник міністра економіки України Андрій Телюпа, передають Патріоти України. . За його словами, зростання реального ВВП У...
Шведський економіст та дипломат Андерс Аслунд вважає, що Росія може вичерпати свої ліквідні фінансові резерви до осені 2025 року. Це потенційно може призвести до фінансової кризи, передають Патріоти України. Як пояснює видання MSN, Аслунд зазначає, що ...