Хіти тижня. "Новина дуже вас здивує": "Курячий барон" Косюк заявив про відмову МХП від бренду "Наша Ряба"

Голова правління та мажоритарний акціонер агрохолдингу МХП Юрій Косюк заявив, що компанія відмовляється від використання логотипу Наша Ряба.

«Новина, якою я хочу поділитися, дуже вас здивує. Я вирішив зараз відмовитися від використання логотипу Наша Ряба на нашій продукції», — написав він в Facebook.

Тепер МХП продаватиме курятину під брендом Та сама курочка.

«Ми виставили 20 цифрових копій логотипу Наша Ряба у NFT-форматі на найбільшій у світі криптовалютній біржі Binance на честь кожного року існування бренду і відкриємо аукціон», — додав Косюк.

МХП — найбільший виробник курятини в Україні. Виробляє також зернові, соняшникову олію, продукти м’ясопереробки. На європейський ринок агрохолдинг постачає охолоджені півтуші курей, які переробляють, зокрема, на його підприємствах у Нідерландах і Словаччині. Земельний банк компанії в Україні становить майже 370 тисяч га. У 2020 році агрохолдинг отримав чистий збиток у розмірі $133 млн проти чистого прибутку $215 млн у 2019 році, переважно через курсові збитки в розмірі $204 млн, зумовлені річним послабленням гривні на 16%.

Українців попередили про зростання цін на м'ясо: Чого чекати

четвер, 5 червень 2025, 18:50

Ціни на курятину в Україні наразі стабільні (філе коштує 139-165 грн/кг, стегно – 99-122 грн/кг, тушка – 89-110 грн/кг) завдяки достатній пропозиції, але їх зниження не очікується через високі виробничі витрати. Подальша вартість м’яса птиці залежатиме...

Удар по кишені! Український мобільний оператор анонсував зміну тарифів уже за кілька днів

четвер, 5 червень 2025, 18:30

Мобільний оператор lifecell анонсував підвищення вартості базових тарифів на здійснення міжнародних дзвінків і SMS – з 11 червня. Зокрема, вартість одного міжнародного SMS буде збільшено відразу вдвічі – з 5 до 10 грн, передають Патріоти України. Про ц...