Голова правління та мажоритарний акціонер агрохолдингу МХП Юрій Косюк заявив, що компанія відмовляється від використання логотипу Наша Ряба.
«Новина, якою я хочу поділитися, дуже вас здивує. Я вирішив зараз відмовитися від використання логотипу Наша Ряба на нашій продукції», — написав він в Facebook.
Тепер МХП продаватиме курятину під брендом Та сама курочка.
МХП — найбільший виробник курятини в Україні. Виробляє також зернові, соняшникову олію, продукти м’ясопереробки. На європейський ринок агрохолдинг постачає охолоджені півтуші курей, які переробляють, зокрема, на його підприємствах у Нідерландах і Словаччині. Земельний банк компанії в Україні становить майже 370 тисяч га. У 2020 році агрохолдинг отримав чистий збиток у розмірі $133 млн проти чистого прибутку $215 млн у 2019 році, переважно через курсові збитки в розмірі $204 млн, зумовлені річним послабленням гривні на 16%.
Ціни на курятину в Україні наразі стабільні (філе коштує 139-165 грн/кг, стегно – 99-122 грн/кг, тушка – 89-110 грн/кг) завдяки достатній пропозиції, але їх зниження не очікується через високі виробничі витрати. Подальша вартість м’яса птиці залежатиме...
Мобільний оператор lifecell анонсував підвищення вартості базових тарифів на здійснення міжнародних дзвінків і SMS – з 11 червня. Зокрема, вартість одного міжнародного SMS буде збільшено відразу вдвічі – з 5 до 10 грн, передають Патріоти України. Про ц...