Популярна в Німеччині мережа супермаркетів Lidl готова зайти на ринок України. Подібна перспектива може стати серйозною конкуренцією для не менш популярної мережі в Україні - АТБ. Про цей намір розповіли в німецькому виданні Lebensmittel Zeitung, посилаючись на запит корпорації Schwarz, якій і належить відомий торговий бренд, повідомляють Патріоти України. Компанія вже призначила керівника головного офісу, раніше він очолював цю ж мережу в Польщі. У Schwarz вказали, що саме АТБ нібито копіює концепти Lidl. При цьому засновники німецького бренду стверджують, що розглядають український ринок як потенційно цікавий для впровадження нового продукту для споживачів. Зазначимо, що Lidl поширилася за межі Німеччини ще в 1980-і роки. Зараз її магазини розташовані в 32 країнах світу. Торгові майданчики налічують до 11 тисяч одиниць.
Ворог вже має низку "серій" своїх ірансько-російський далекобійних ударних дронів "Шахед", а під час чергової терористичної ракетно-дронової атаки силами нашої протиповітряної оборони було збито дрон із новим маркуванням, фото уламка цього дрона Defen...
Після серії скандалів навколо МСЕК та інших корумпованих інстанцій стало відомо, що багато хто з прокурорів та інших чиновників настільки знахабніли, що почали «виходити на пенсію», ледь почавши працювати. При цьому вони назначали собі непомірно високі...