
Українці, які мають додатковий дохід, зобов'язані самостійно його задекларувати і сплатити податок у розмірі 18%. Для цього потрібно заповнити декларацію в своїй податковій за місцем реєстрації, передають Патріоти України.
Українці повинні задекларувати доходи:
Платити потрібно самостійно, а звертатися до податкової без нагадувань.
Податковий кодекс дозволяє в окремих випадках повернути частину сплаченого ПДФО. Так, у разі, якщо в минулому році українець платив за освіту (своє або дитини), виплачував відсотки по іпотеці, витратив гроші на лікування, платив за страховку (в тому числі пенсійну) він має право написати заяву в Державну фіскальну службу і протягом двох місяців отримати повернення виплачених податків.
Наприклад, якщо розмір офіційної зарплати за минулий рік склав 156 тис. грн (13 тис. на місяць), компенсацію можна отримати на витрати загальною сумою не більше річного доходу. Причому розмір компенсації обчислюється за формулою:
Сума витрачених коштів × 18%
Так, якщо на іпотеку (відсотки), навчання або лікування в минулому році витратили 20 тис. Грн, в цьому році можна отримати компенсацію в розмірі 3600 грн. Важливо при цьому зазначити, що для компенсації по іпотеці необхідно надати довідку з банку, в якій окремо вкажуть, яка сума витрачена саме на оплату відсотків.
У жовтні деякі пенсіонери мають право на отримання різного роду надбавок, у тому числі для отримання мінімальної виплати. Водночас окремі громадяни мають право на спеціальну надбавку до пенсії майже в 1300 гривень, передають Патріоти України. Про це по...
На розмір майбутньої пенсії українців впливає одразу кілька показників, однак ключовим залишається офіційний дохід. Саме із зарплати, з якої роботодавець сплачує страхові внески, формується значна частина майбутньої виплати, передають Патріоти України....