
Зазначимо, враховуючи нову мінімалку, за старими правилами платити потрібно буде за авто, які коштують від 2,4 млн грн, а за новими – від 1,3 млн грн. Норма про те, що автомобілю має бути не більше п'яти років, зберігається.
Таке нововведення ухвалюють для того, щоб мінімізувати вплив підвищення мінімалки. Так, з кожним підвищенням кількість тих українців, які повинні платити за своє авто, знижувалася. А враховуючи, що в 2021-му мінімалка збільшилася фактично на 1500 грн, кількість платників різко скоротилася.
Ставка податку становить 25 тис. грн, і платити потрібно раз на рік. Щорічно Мінекономіки публікує на своєму сайті список марок, які відповідають зазначеній у законі вартості. І якщо нововведення ухвалять нардепи, то крім елітних авто в переліку можуть з'явитися навіть цілком бюджетні машини.
Нагадаємо, також із 1 вересня українцям почали нараховувати штрафи за несплату податків на квартиру. Розмір штрафу залежить від того, як сильно був прострочений платіж. У Верховній Раді готуються до розгляду податкового законопроєкту №5600 – 13 вересня розпочалися обговорення документа в профільному комітеті. Депутати вже запропонували прибрати з проєкту норми про сплату ПДВ забудовниками, про оподаткування продажу сільгосппродукції та самозахопленої землі.
Українці, які отримали 2000 грн за програмою "Скринінг здоров'я 40+", повинні використати кошти для проходження обстеження протягом двох місяців із дня їх зарахування. Якщо за цей час гроші не використати, невитрачений залишок автоматично повернуть до ...
Прем’єр-міністр Литви Міндаугас Сінкявічюс повідомив, що запропонує ЄС заборонити транзит російського зерна через територію блоку, а також запровадити санкції проти деяких аграрних олігархів з РФ, які підтримують війну в Україні, передають Патріоти Укр...