Країни-експортери нафти зможуть виконати свої бюджети тільки якщо вартість нафти марки Brent підніметься хоча б до рівня 62 доларів за барель. При цьому зараз подорожчання нафти з 45 хоча б до 50 доларів є вкрай малоймовірним. Про це розповів аналітик RoboForex Андрій Гойлов, зазначають Патріоти України.
"RBC Capital Markets опублікував дослідження, згідно з яким для зведення балансу бюджетів країн-експортерів нафти необхідне зростання ціни бареля нафти хоча б до 62 USD. Для Саудівської Аравії комфортною є ціна в 94 USD, а для Венесуели – і зовсім 359 USD. Таким чином у членів картелю ОПЕК є всі стимули і далі докладати зусилля по скороченню пропозиції на нафтовому ринку. на наступному тижні ми очікуємо дані по ВВП США, щоб оцінити перспективи зростання попиту на нафту в найближчій перспективі", – пояснює Гойлов.
Нафта марки Brent закрила ціновий розрив, який утворився після зриву домовленостей при першій спробі продовжити обмеження на видобуток в рамках ОПЕК +. Ціна за бочку "чорного золота" як і раніше торгується в каналі 44-45 доларів. Всі спроби пробити його верхню межу як і раніше безуспішні – для цього немає новинних тригерів, які дозволили б котирування рости далі.
Дані щодо запасів у США продемонстрували зниження, але не настільки масштабно, як це очікувалося (1,62 млн барелів проти 2,67 млн прогнозних).
З одного боку, падіння цін на нафту призводить до того, що на світових ринках знижуються ціни на газ, бензин, які імпортує Україна. Економія, за оцінками НБУ, складе близько $5 млрд. Але з іншого, з часом слідом за нафтою падають і інші сировинні ринки. А це наша експортна виручка.
Правда, при формуванні ціни, наприклад, на бензин, велику роль відіграє вартість долара. Вона становить близько 85% в структурі ціни.
З 1 січня 2013 року в Україні запроваджено нову систему державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та запрацював Державний реєстр речових прав на нерухоме майно. Реєстр прав власності на нерухоме майно став архівною складовою частиною новоство...
Російські промислові гіганти - від виробників цементу, автомобілів і металів до залізниці та вугільної галузі - змушені відправляти працівників у відпустки або переводити на скорочений робочий тиждень через уповільнення економіки, падіння внутрішнього ...