Кругленька сума: Скільки Facebook заробив на виборах в Україні

Під час активної стадії виборчої кампанії, з 24 травня до 15 липня, у Facebook опублікували 40 427 рекламних дописів політичного характеру.

За парламентську виборчу кампанію партії та кандидати витратили на політичну рекламу у Facebook понад $1,8 млн, тобто 48 млн грн. Такі дані оприлюднено у проміжному звіті громадянської мережі "Опора" 19 липня з посиланням на Бібліотеку політичної реклами Facebook, передають Патріоти України.

Більше 1 мільйона доларів на рекламні оголошення політичного характеру витратили публічні сторінки, що просували політичні партії та лідерів партійних виборчих списків. Вдвічі менше – близько 500 тисяч доларів – сягали витрати в рамках просування публічних сторінок з агітацією за кандидатів у одномандатних округах. Під час активної стадії виборчої кампанії, з 24 травня до 15 липня, у Facebook опублікували 40 427 рекламних дописів політичного характеру. Кількість рекламних дописів зростала з наближенням до дня виборів, а 72% публікацій припали на липень.

Найбільша кількість переглядів політичної реклами припадає на Київ – 14,5%, Львівську область – 9,28% та Дніпропетровську область – 7,61%. Найменшу кількість політичної реклами у Facebook бачили жителі Луганської – 0,71% та Херсонської областей.

Найбільше коштів – близько 230 тисяч доларів – на агітацію у Facebook витратила політична партія "Голос", розмістивши у соцмережі 470 рекламних записів. У проміжному звіті партія зазначила витрати на рекламні послуги в соцмережі у розмірі 1,5 мільйона гривень.

Партія "Європейська Солідарність" із 23 травня до 15 липня розмістила у Facebook 250 рекламних дописів на суму більше 209 780 доларів. Обидві партії найчастіше таргетувала свої рекламні повідомлення на жителів Києва та Львівської області, найменше – на жителів східних та південних областей.

Всеукраїнське об’єднання "Батьківщина" розмістила у Facebook 76 рекламних повідомлень загальною вартістю понад 72 тисячі доларів. Агітаційні матеріали партії оплачували ТОВ "Сучасні рекламні рішення" та ГО "Я за Тимошенко".

Партія "Слуга народу" витратила на рекламу у Facebook понад 47 тисяч доларів. Найбільше переглядів політичної реклами припадає на виборців Львівської області та Києва, найменше – Луганської області. У проміжному фінансовому звіті відображено 10 платежів за рекламу в інтернет-ЗМІ на суму 45900 гривень.

"Опозиційна платформа – За Життя" розмістила у Facebook 2 350 рекламних публікацій на суму більше 47 тисяч доларів.

"Партія Шарія" витратила понад 44 533 доларів на розміщення 1 607 рекламних дописів у Facebook.

"Самопоміч" розмістила у Facebook 199 рекламних оголошень на суму понад 38 тисяч доларів.

"Опозиційний блок" за розміщення 336 агітаційних матеріалів у Facebook заплатив понад 36 тисяч доларів.

Партія "Українська стратегія Гройсмана" на розміщення 103 рекламних дописів у Facebook витратила більше 30 тисяч доларів.

Збільшилася кількість публікацій із елементами "чорного піару", проте здебільшого їх поширювали проти кандидатів в одномандатних округах.

Знову удар? Галущенко пояснив, коли можуть зрости ціни на електроенергію в Україні

субота, 18 січень 2025, 22:40

Тариф на електроенергію, який був встановлений в Україні, діятиме протягом поточного опалювального сезону. Уряд не має планів щодо його збільшення. Про це повідомив міністр енергетики Герман Галущенко під час "Години запитань до уряду" 17 січня, переда...

Попри обстріли та блекаути, мобілізацію та міграцію: За підсумками 2024 року Україна перевершила довоєнний показник ВВП на душу населення

субота, 18 січень 2025, 12:45

Економіка України попри війну продовжує зростання. Показник ВВП на душу населення перевищив довоєнний рівень. Про це повідомив заступник міністра економіки України Андрій Телюпа, передають Патріоти України. . За його словами, зростання реального ВВП У...