
В "Укрзалізниці" 23 липня у Facebook пояснили пасажирам, чому в застосунку з кошика зникають квитки під час оплати. "Купівля квитків – це повне дно. Обрав квиток, перейшов до сплати, і мені пише: "Вибачте, цей квиток уже хтось купив". Ви там адекватні?"- обурилися в коментарях до нового поста перевізника. - Заходжу знову обрати квиток, а квитків уже немає", передають Патріоти України.
"Якщо квиток уже доданий у ваш кошик, він резервується за вами на час, відведений для оплати. Але якщо ви ще не встигли його обрати, то, ймовірно, інший пасажир зробив це раніше буквально на кілька секунд, – відреагували в "Укрзалізниці". – Продаж квитків відбувається в реальному часі, і система показує наявність місць, актуальну на момент перегляду. Тому, на жаль, у пікові моменти попиту буває так, що квиток зникає прямо під час вибору, якщо хтось інший встиг оформити його раніше". Така відповідь не сподобалася пасажирам.


Через російську атаку на Київ 25 жовтня було зруйновано складський комплекс та офіс другого найбільшого фармдистриб'ютора України компанії Оптіма-Фарм. Про це повідомляє Ліга.net із посиланням на аналітика ринку та співробітника компанії, передають Пат...
Українці, які проживають у гірських населених пунктах Закарпаття, Івано-Франківщини, Львівщини та Буковини, мають право на 20% надбавку до пенсії, передають Патріоти України. Щоб її отримати, потрібно звернутися до Пенсійного фонду України (ПФУ) з підт...