В "Укрзалізниці" 23 липня у Facebook пояснили пасажирам, чому в застосунку з кошика зникають квитки під час оплати. "Купівля квитків – це повне дно. Обрав квиток, перейшов до сплати, і мені пише: "Вибачте, цей квиток уже хтось купив". Ви там адекватні?"- обурилися в коментарях до нового поста перевізника. - Заходжу знову обрати квиток, а квитків уже немає", передають Патріоти України.
"Якщо квиток уже доданий у ваш кошик, він резервується за вами на час, відведений для оплати. Але якщо ви ще не встигли його обрати, то, ймовірно, інший пасажир зробив це раніше буквально на кілька секунд, – відреагували в "Укрзалізниці". – Продаж квитків відбувається в реальному часі, і система показує наявність місць, актуальну на момент перегляду. Тому, на жаль, у пікові моменти попиту буває так, що квиток зникає прямо під час вибору, якщо хтось інший встиг оформити його раніше". Така відповідь не сподобалася пасажирам.
Українські медики, які закінчили інтернатуру в державних вишах, можуть отримати 200 тис. грн за умови працевлаштування у сільській місцевості чи на прифронтових територіях. Допомогу від держави виплачуватимуть, починаючи з 2025-го року і щонайменше до ...
Європейський Союз (ЄС) 2025 року продовжив статус тимчасового захисту для українських біженців до 4 березня 2027-го. Однак у рішенні Ради ЄС містилася рекомендація розглянути "стратегію виходу з тимчасового захисту" та розробити план повернення українц...