У відомстві зазначають, що сторони "вже синхронізували дії з реалізації проєкту" і напрацьовують план його втілення. Час у дорозі займатиме до 4 годин, зауважують в Мінінфраструктури.
Зазначається, що серед інших проєктів для інтеграції української транспортної мережі в європейську є нові автобани до західного кордону.
Серед них – будівництво першої концесійної дороги Краківець — Львів — Броди — Рівне, а також масштабне оновлення дороги М-07 Київ — Ковель — Ягодин.
Також йдеться про реконструкцію ділянки Мальховіце — Нижанковичі на українсько-польському кордоні, що не експлуатується з 1995 року, проте є важливою для сполучення двох польських регіонів.
У планах, крім того, модернізація міжнародних автомобільних пунктів пропуску. Передусім – ключового пункту в Ягодині.
В українській енергосистемі можливі три сценарії розвитку ситуації - від часткового відновлення з помірними відключеннями до запровадження тривалих графіків. Про це в ефірі "Еспресо" сказав енергетичний експерт Українського інституту майбутнього, голов...
В Україні більшість шукачів роботи називають у резюме найбільш прийнятний рівень заробітної плати у діапазоні від 20 до 50 тис. грн. При цьому готові погодитись на оплату праці нижче 20 тис. грн тільки 17% респондентів. Про це свідчать дані одного з ук...