У відомстві зазначають, що сторони "вже синхронізували дії з реалізації проєкту" і напрацьовують план його втілення. Час у дорозі займатиме до 4 годин, зауважують в Мінінфраструктури.
Зазначається, що серед інших проєктів для інтеграції української транспортної мережі в європейську є нові автобани до західного кордону.
Серед них – будівництво першої концесійної дороги Краківець — Львів — Броди — Рівне, а також масштабне оновлення дороги М-07 Київ — Ковель — Ягодин.
Також йдеться про реконструкцію ділянки Мальховіце — Нижанковичі на українсько-польському кордоні, що не експлуатується з 1995 року, проте є важливою для сполучення двох польських регіонів.
У планах, крім того, модернізація міжнародних автомобільних пунктів пропуску. Передусім – ключового пункту в Ягодині.
Питання майбутньої динаміки курсу долара залишається одним із ключових орієнтирів економічних очікувань українців. Воєнні ризики, залежність від зовнішньої допомоги та тиск на бюджет традиційно створюють підґрунтя для тривог. Проте економісти наголошую...
Графіки відключень світла можуть залишатися чинними протягом усієї зими через триваючу війну та дефіцит генерації. Загроза нових атак на енергосистему залишається високою, тож стабільні обмеження в споживанні електроенергії можливі весь холодний сезон,...