За даними Асоціації рітейлерів України (Retail Association of Ukraine, RAU), до першої трійки найбільших торгових мереж слідом за АТБ входять Fozzy Group, яка об'єднує мережі "Сільпо", "Фора", Fozzy Cash&Carry, Le Silpo та "Thrash!Траш!" , а також мережа VolWest Retail (магазини "Наш Край" та Spar).
Ця трійка зберігає лідерство, і війна нічого не змінила. Незважаючи на серйозні втрати, завдані АТБ, Fozzy Group та VolWest Retail там, де велися і продовжуються активні бойові дії, в тому числі на окупованих територіях, вони змогли зберегти лідерство за рахунок запасу міцності національних операторів та великої кількості торгових точок.
Багато компаній із рейтингу скоротили свої мережі за час війни. Водночас, агрохолдинг МХП збільшив кількість своїх точок "М'ясомаркет" на 153%. Якщо до війни налічувалося 179 магазинів мережі, нині – 245.
У свою чергу мережа "Файно маркет" із Кропивницького наростила присутність на ринку до 148 магазинів, або майже на 14%.
Також за рік зросла мережа рітейлера "Сім23", яка має вже 173 магазини у західних регіонах та майже щомісяця відкриває нові.
Мережа "Рукавичка" у Львові відкрила 15 нових магазинів і таким чином наростила мережу на 8,1%.
Замикає десятку мережа супермаркетів "Еко Маркет", яка за рік не закрила жодного супермаркету, а навіть відкрила один у Києві. Частина магазинів мережі постраждала під час війни.
Після серії скандалів навколо МСЕК та інших корумпованих інстанцій стало відомо, що багато хто з прокурорів та інших чиновників настільки знахабніли, що почали «виходити на пенсію», ледь почавши працювати. При цьому вони назначали собі непомірно високі...
Більшість українців, які наразі перебувають у Польщі, приїхали відносно нещодавно. Найбільша частка – 37% – оселилися в країні менш ніж пів року тому. Такі дані опублікували в аналітичному центрі міжнародної агенції з працевлаштування Gremi Personal, п...