Знаменита німецька мережа бюджетних супермаркетів Lidl заходить на український ринок. Головний конкурент німецької компанії в Україні – АТБ-маркет, який також пропонує покупцям товари за прийнятними цінами, може опинитися у складній ситуації, передають Патріоти України.
Маркетингова політика мережі Lidl у тому, що де вони працюють із посередниками, вся продукція закуповується безпосередньо в виробників. Це дозволяє продавати товари за максимально низькими цінами. Експерти розповіли, як вплине поява в Україні конкурента АТБ-маркету на вартість продуктів харчування.
Гендиректор інвестиційної групи VolWest Group Роман Корсак розповів, що поява німецької мережі супермаркетів Lidl на українському ринку може вплинути на ціни в інших магазинах. Проте давати точні прогнози поки що ніхто в Україні не береться.
За словами Корсака, внутрішній український ринок перенасичений наявністю торгових мереж різного формату, тому споживачів буде складно здивувати навіть супермаркетам Lidl. Експерт зазначив, що українці добре знайомі з касами самообслуговування, мобільними програмами, різними інтернет-платформами та програмами лояльності.
Маркетологам Lidl фактично нема чим здивувати покупців в Україні. Величезним мінусом супермаркетів Lidl є обмежений асортимент товарів. Якщо у магазинах АТБ представлено близько 6000 видів продукції, то Lidl може запропонувати українцям лише 2000 найменувань.Єдина можливість Lidl завоювати місце під сонцем на українському ринку – це купувати інші мережі. Ще однією перевагою німецької компанії може стати нижча вартість товарів. Для українських споживачів знижені ціни – однозначний плюс, але навряд чи Lidl змусить інших гравців ринку знизити вартість продукції.
Роман Корсак упевнений, що найближчими роками в Україні навряд чи буде створено умови для значного зниження цін на продукти харчування, одяг та інші види товарів у точках роздрібної торгівлі.
Масовані удари по газовій та енергетичній інфраструктурі України загрожують стабільності опалювального сезону та безпеці енергопостачання в країні. Про це сказав голова Спілки споживачів комунальних послуг Олег Попенко ексклюзивно для "Труха", передают...
До 30 вересня триває автоматичне продовження субсидій на період без опалення. Більшість отримувачів і надалі отримуватимуть допомогу без додаткових заяв, якщо не змінився склад сім’ї чи майновий стан домогосподарства. Якщо такі зміни були, про них потр...