
За його словами, в тендерах у рамках "Великого будівництва" відбувається штучне завищення вартості дорожнього будівництва та додаткова витрата коштів.
"Думаю, відсотків на 30 роботи [з будівництва доріг] могли б коштувати дешевше. Просто, знаєте, жодна фінансова інспекція не зможе визначити те, що ми можемо визначити. Тільки шляховик може вирахувати, де крадуть гроші на дорогах", – сказав Амірханян.
За його словами, відкати на "Великому будівництві" здійснюються у криптовалютах та їх отримує, зокрема, Служба безпеки за "кришування".
"Я маю інформацію, що сьогодні навіть СБУ від усіх тендерів отримує за прикриття шляховиків 0,5%. Це одержують у криптовалюті", – заявив бізнесмен.
У 2026 році держбюджет передбачає видатки на індексацію пенсій, проте система перерахунку залишається складною та непрозорою. Через це пенсіонери ризикують недоотримати значну частину своїх виплат, передають Патріоти України. Очільник Комітету Верховно...
Перехід металургії, цементної, хімічної промисловості на низьковуглецеві технології потребує інвестицій, яких в Україні немає. Прагматичний підхід до декарбонізації є потрібною умовою для збереження промисловості країни. Про це заявив голова комітету п...