За його словами, в тендерах у рамках "Великого будівництва" відбувається штучне завищення вартості дорожнього будівництва та додаткова витрата коштів.
"Думаю, відсотків на 30 роботи [з будівництва доріг] могли б коштувати дешевше. Просто, знаєте, жодна фінансова інспекція не зможе визначити те, що ми можемо визначити. Тільки шляховик може вирахувати, де крадуть гроші на дорогах", – сказав Амірханян.
За його словами, відкати на "Великому будівництві" здійснюються у криптовалютах та їх отримує, зокрема, Служба безпеки за "кришування".
"Я маю інформацію, що сьогодні навіть СБУ від усіх тендерів отримує за прикриття шляховиків 0,5%. Це одержують у криптовалюті", – заявив бізнесмен.
Шахраї в Україні почали масово дзвонити пенсіонерам, представляючись працівниками Пенсійного фонду. Вони під виглядом перерахунку виплат виманюють дані картки Ощадбанку та SMS-код, після чого списують усі кошти з банківського рахунку, передають Патріот...
Найновіший завод Росії з виробництва скрапленого природного газу в Арктиці, попри жорсткі обмеження з боку Заходу, запустив роботу другої виробничої лінії. Про це йдеться в матеріалі Bloomberg, передають Патріоти України. Arctic LNG 2, флагманський про...