За його словами, в тендерах у рамках "Великого будівництва" відбувається штучне завищення вартості дорожнього будівництва та додаткова витрата коштів.
"Думаю, відсотків на 30 роботи [з будівництва доріг] могли б коштувати дешевше. Просто, знаєте, жодна фінансова інспекція не зможе визначити те, що ми можемо визначити. Тільки шляховик може вирахувати, де крадуть гроші на дорогах", – сказав Амірханян.
За його словами, відкати на "Великому будівництві" здійснюються у криптовалютах та їх отримує, зокрема, Служба безпеки за "кришування".
"Я маю інформацію, що сьогодні навіть СБУ від усіх тендерів отримує за прикриття шляховиків 0,5%. Це одержують у криптовалюті", – заявив бізнесмен.
"Кажуть, Трамп злий на Путіна, що той саботує перемовини, і готовий ввести страшні санкції. Ну, головне, щоб не ввів їх проти України. Бо з нього станеться…" - пише у своєму блозі Сергій Фурса, передають Патріоти України". "Але, схоже, відбувається див...
Прибуток найбільшого у Росії виробника вантажних автомобілів компанії «КамАЗ» за минулий рік обвалився у 28 разів. Про це в Телеграмі повідомляє Центр протидії дезінформації при РНБО України, передають Патріоти України. «Прибуток найбільшого у Росії ви...