За його словами, в тендерах у рамках "Великого будівництва" відбувається штучне завищення вартості дорожнього будівництва та додаткова витрата коштів.
"Думаю, відсотків на 30 роботи [з будівництва доріг] могли б коштувати дешевше. Просто, знаєте, жодна фінансова інспекція не зможе визначити те, що ми можемо визначити. Тільки шляховик може вирахувати, де крадуть гроші на дорогах", – сказав Амірханян.
За його словами, відкати на "Великому будівництві" здійснюються у криптовалютах та їх отримує, зокрема, Служба безпеки за "кришування".
"Я маю інформацію, що сьогодні навіть СБУ від усіх тендерів отримує за прикриття шляховиків 0,5%. Це одержують у криптовалюті", – заявив бізнесмен.
Українці можуть вийти на пенсію раніше – наприклад, у 55 років, якщо мають щонайменше 10 років стажу у шкідливих умовах та 25 років страхового стажу. Але для цього обов’язково потрібна довідка від підприємства, яка підтверджує характер і тривалість так...
Як відомо, розмір майбутньої пенсії в Україні залежить від розміру заробітної плати, з якої сплачувалися страхові внески, та кількості років трудового стажу. Але непоодинокі випадки, коли людина відпрацювала на виробництві 40 років, а пенсію отримує не...