За його словами, в тендерах у рамках "Великого будівництва" відбувається штучне завищення вартості дорожнього будівництва та додаткова витрата коштів.
"Думаю, відсотків на 30 роботи [з будівництва доріг] могли б коштувати дешевше. Просто, знаєте, жодна фінансова інспекція не зможе визначити те, що ми можемо визначити. Тільки шляховик може вирахувати, де крадуть гроші на дорогах", – сказав Амірханян.
За його словами, відкати на "Великому будівництві" здійснюються у криптовалютах та їх отримує, зокрема, Служба безпеки за "кришування".
"Я маю інформацію, що сьогодні навіть СБУ від усіх тендерів отримує за прикриття шляховиків 0,5%. Це одержують у криптовалюті", – заявив бізнесмен.
Юристи радять зберігати протягом 5 років квитанції про оплату комунальних послуг після оплати рахунків за електроенергію, газ, воду тощо. Адже ці документи можуть допомогти вирішити можливі суперечки з постачальниками, передають Патріоти України. Про ц...
Українці, які живуть за кордоном, повинні обов’язково проходити щорічну ідентифікацію, щоб продовжувати отримувати українську пенсію. Якщо цього не зробити вчасно, виплати можуть бути призупинені до моменту підтвердження особи. Вони продовжать зберігат...