За його словами, в тендерах у рамках "Великого будівництва" відбувається штучне завищення вартості дорожнього будівництва та додаткова витрата коштів.
"Думаю, відсотків на 30 роботи [з будівництва доріг] могли б коштувати дешевше. Просто, знаєте, жодна фінансова інспекція не зможе визначити те, що ми можемо визначити. Тільки шляховик може вирахувати, де крадуть гроші на дорогах", – сказав Амірханян.
За його словами, відкати на "Великому будівництві" здійснюються у криптовалютах та їх отримує, зокрема, Служба безпеки за "кришування".
"Я маю інформацію, що сьогодні навіть СБУ від усіх тендерів отримує за прикриття шляховиків 0,5%. Це одержують у криптовалюті", – заявив бізнесмен.
В рамках майбутньої мирної угоди Росія може дозволити американським компаніям добувати корисні копалини на окупованих територіях України. Про це пише видання WSJ, передають Патріоти України. На переговорах в Ер-Ріяді була обговорена пропозиція припини...
Кількість українських біженців у 2024 році становила 5,2 млн осіб – це на 300 тисяч більше, ніж у попередньому році. Аби повернутися, вони хочуть аби в Україні були вирішені безпекове питання, проблема житла, підвищився рівень життя та можна було знайт...