Китайська компанія Nio презентувала електричний седан під назвою ET5. Новинка має конкурувати з Tesla Model 3, найпопулярнішим електромобілем у світі, зазначають Патріоти України.
Виробник обіцяє, що топова версія Nio ET5 проїжджатиме на одній зарядці 1000 кілометрів. Для цього електромобіль обладнали батареєю ємністю 150 кіловат-годин. Для порівняння: максимальний об’єм акумуляторів електромобілів Tesla – 100 кіловат-годин.
Щоправда, за якою методологією проводилися заміри, Nio не повідомляє. Скоріш за все, електромобіль випробували за китайськими стандартами, які значно завищують реальний запас ходу. Також Nio ET5 оснащуватимуть меншими батареями з меншим запасом ходу:
100 кіловат-годин – 700 кілометрів;
75 кіловат-годин – 550 кілометрів.
На старті продажів Nio ET5 буде доступний у єдиній двомоторній версії потужністю 483 кінських сил. Розгін до «сотні» у новинки займе 4,3 секунди.
В оснащення увійде автопілот, але ця функція буде платною. Причому функціонал електромобіля розкриватиметься поступово, у міру виходу оновлень софту.
До списку обладнання електромобіля також увійшли:
10,2-дюймова панель приладів;
система з доповненою і віртуальною реальністю;
підсвічування салону (має 256 варіантів кольорів);
акустика з системою об'ємного звучання Dolby Atmos;
цифровий ключ.
Логічно припустити, що Nio ET5 продаватиметься не лише в Китаї. Адже виробник активно просуває свої електромобілі і в Європі.
Команда Трампа жорстко продавлює новий договір, який передбачає, що у власності США буде 100% майбутнього фонду, який наповнюватиметься грошима з українських мінералів і нафти. Адміністрація президента США увечері в п’ятницю надіслала Києву нову версію...
Зять прем'єр-міністра Угорщини Віктора Орбана Іштван Тіборц нібито веде переговори про купівлю російського представництва австрійської групи Raiffeisen (RBI). Про це 21 лютого повідомило видання Der Standard, передають Патріоти України. Як пише видання...