
Китайська компанія Nio презентувала електричний седан під назвою ET5. Новинка має конкурувати з Tesla Model 3, найпопулярнішим електромобілем у світі, зазначають Патріоти України.
Виробник обіцяє, що топова версія Nio ET5 проїжджатиме на одній зарядці 1000 кілометрів. Для цього електромобіль обладнали батареєю ємністю 150 кіловат-годин. Для порівняння: максимальний об’єм акумуляторів електромобілів Tesla – 100 кіловат-годин.
Щоправда, за якою методологією проводилися заміри, Nio не повідомляє. Скоріш за все, електромобіль випробували за китайськими стандартами, які значно завищують реальний запас ходу. Також Nio ET5 оснащуватимуть меншими батареями з меншим запасом ходу:
100 кіловат-годин – 700 кілометрів;
75 кіловат-годин – 550 кілометрів.
На старті продажів Nio ET5 буде доступний у єдиній двомоторній версії потужністю 483 кінських сил. Розгін до «сотні» у новинки займе 4,3 секунди.

В оснащення увійде автопілот, але ця функція буде платною. Причому функціонал електромобіля розкриватиметься поступово, у міру виходу оновлень софту.

До списку обладнання електромобіля також увійшли:
10,2-дюймова панель приладів;
система з доповненою і віртуальною реальністю;
підсвічування салону (має 256 варіантів кольорів);
акустика з системою об'ємного звучання Dolby Atmos;
цифровий ключ.

Логічно припустити, що Nio ET5 продаватиметься не лише в Китаї. Адже виробник активно просуває свої електромобілі і в Європі.
В Європейському Союзі (ЄС) почнуть збирати по 3 євро з кожної посилки. Таким чином Європа намагається стримати наплив дешевих товарів з Китаю, передають Патріоти України. Як повідомляє Bloomberg, відповідне рішення 12 грудня ухвалили міністри фінансів ...
Черкаський окружний адміністративний суд відкрив провадження у справі про нібито примусову реєстрацію українки як фізичної особи-підприємця через застосунок "Дія" без її волевиявлення. Позивачка дізналася про "підприємницький статус" лише після того, я...