Китайська компанія Nio презентувала електричний седан під назвою ET5. Новинка має конкурувати з Tesla Model 3, найпопулярнішим електромобілем у світі, зазначають Патріоти України.
Виробник обіцяє, що топова версія Nio ET5 проїжджатиме на одній зарядці 1000 кілометрів. Для цього електромобіль обладнали батареєю ємністю 150 кіловат-годин. Для порівняння: максимальний об’єм акумуляторів електромобілів Tesla – 100 кіловат-годин.
Щоправда, за якою методологією проводилися заміри, Nio не повідомляє. Скоріш за все, електромобіль випробували за китайськими стандартами, які значно завищують реальний запас ходу. Також Nio ET5 оснащуватимуть меншими батареями з меншим запасом ходу:
100 кіловат-годин – 700 кілометрів;
75 кіловат-годин – 550 кілометрів.
На старті продажів Nio ET5 буде доступний у єдиній двомоторній версії потужністю 483 кінських сил. Розгін до «сотні» у новинки займе 4,3 секунди.
В оснащення увійде автопілот, але ця функція буде платною. Причому функціонал електромобіля розкриватиметься поступово, у міру виходу оновлень софту.
До списку обладнання електромобіля також увійшли:
10,2-дюймова панель приладів;
система з доповненою і віртуальною реальністю;
підсвічування салону (має 256 варіантів кольорів);
акустика з системою об'ємного звучання Dolby Atmos;
цифровий ключ.
Логічно припустити, що Nio ET5 продаватиметься не лише в Китаї. Адже виробник активно просуває свої електромобілі і в Європі.
Низка подій в останні місяці привела до того, що під загрозою опинилися не тільки виплати другої пенсії українцям, але й фінансування пенсій та соціальних виплат в Україні в цілому, передають Патріоти України. І головна причина виникнення такої ситуаці...
Українці активно користуються безготівковими операціями, виконуючи в середньому 90 транзакцій з платіжними картками та 41 кредитний переказ протягом півроку. Ця тенденція виходить за рамки країн Європи, переважаючи такі країни, як Франція та Німеччина....