Народжені повзати: Sukhoi Superjet більше не купують

Виручка від продажів склала 2,1 млрд рублів (ціна одного літака), впавши в порівнянні з минулим роком в 12 разів.

Пожежа на борту Sukhoi Superjet в Шереметьєвому і хронічні «дитячі» хвороби першого з часів СРСР зібраного в Росії лайнера привели до маркетингового колапсу АТ «Цивільні літаки Сухого». Як повідомляє «Комерсант» з посиланням на джерела в галузі, за 9 місяців 2019 року компанія змогла реалізувати лише один SSJ100, передають Патріоти України.

Виручка від продажів склала 2,1 млрд рублів (ціна одного літака), впавши в порівнянні з минулим роком в 12 разів. Загальна виручка впала в 4,5 рази - до 6 млрд рублів, з яких дві третини припадає на доходи від постпродажного обслуговування.
В результаті ЦСС залишається у збитках одинадцятий рік поспіль: за січень-вересень він склав 1,9 млрд рублів, в минулому році - 4,94 млрд руб, роком раніше - 1 млрд рублів, а накопиченим підсумком з 2008 року перевищив 2 млрд доларів.
На поставках нових літаків, від експлуатації яких в останні два роки відмовилися всі закордонні клієнти, відбилася «рухова криза», кажуть джерела "Комерсант". «Протягом року кілька двигунів вийшли з ладу. Близько чотирьох-шести двигунів довелося знімати з тільки що зроблених літаків, щоб забезпечити ними пул запчастин», - пояснює представник великої лізингової компанії.
Цю ж версію підтверджує чиновник Мінпромторгу: перевага була віддана створенню пулу запчастин, щоб підвищити наліт вже експлуатованих SSJ100. Головним замовником SSJ100 залишається «Аерофлот», влітку він оголосив про готовність підписати «твердий контракт» на 100 літаків і збільшити їх флот втричі.
Але переговори затягуються, хоча очевидно, що для державного перевізника покупка у ЦСС - спущене зверху «завдання партії». «В даному випадку можна говорити, що шлюби укладаються на небесах, - іронізує виконавчий директор агентства "Авіапорт" Олег Пантелєєв. - У «Аерофлоту» немає можливості відмовитися від угоди, але є можливість обговорити її умови».
У підсумку, нагадує він, рада директорів перевізника погодила придбання п'яти машин, а в ЦСС розраховують до кінця 2019 року надати десять літаків. Іншою причиною затримки поставок стало очікування сертифікації доопрацювання - установки горизонтальних закінцівок крила, що зменшують витрату палива на 3-4%. «Літак для авіакомпанії «Северсталь» з такими закінцівками побудований, але передати його компанії можна тільки після оформлення всіх документів», - зазначає Пантелєєв. ЦСС завершив програму випробувань закінцівок крила минулого тижня. Перші поставки літаків з оновленою формою крила очікуються в кінці року.

Хіти тижня. "Йдіть до суду, якщо хочете більше": ПФУ занижує виплати одній категорії пенсіонерів

четвер, 14 листопад 2019, 11:30

Юристи впевнені, що справа не у правовій безграмотності працівників Пенсійного фонду, які не знають, як правильно виконувати чинне законодавство, а в бажанні ПФ при першій-ліпшій можливості поменше заплатити пенсіонерам. Пенсійний фонд в масовому поряд...

Хіти тижня. Як Берлін рятує "Північний потік-2", - Портников

четвер, 14 листопад 2019, 11:00

Якщо німецькі зусилля увінчаються успіхом, транзит українською ГТС може завершитися вже наступного року. "Згідно з європейським законодавством, цей газопровід підпадає під дію газової директиви ЄС. Тобто "Газпром" не зможе бути власником газопроводу і ...