Експерти назвали найменш надійні позашляховики віком до п'яти років. Відповідне дослідження провели британські фахівці порталу WhatCar, передають Патріоти України.
Зазначається, що результати базувалися на опитування 16 тисяч осіб. У них поцікавилися, чи були у їхніх автомобілів якісь проблеми протягом минулого року, як довго якісь несправності "тримали" їхні автомобілі на дорозі та скільки з них стягували за ремонт.
Так, було порівняно позашляховики в чотирьох різних класах: малі позашляховики, сімейні позашляховики, великі позашляховики та позашляховики класу люкс, і в цілому вони були досить надійними, отримавши середній рейтинг надійності 92,3%. Однак ця оцінка була знижена через конкретні марки та моделі.
Отже, до вашої уваги 25 моделей найбільш ненадійних позашляховиків:
Ось так, власне, описують "лідера" аналітики:
"X-Trail не тільки отримує низьку оцінку двох зірок від наших дорожніх тестувальників, але й має найнижчу оцінку надійності серед усіх автомобілів віком до п’яти років, які були в нашому опитуванні. Тридцять дев'ять відсотків опитаних власників X-Trail зіткнулися з проблемами, які торкнулися всіх частин автомобіля, окрім супутникової навігації, і найчастіше були з електричними системами (пов'язаними з двигуном та іншими), гальмами та обробкою салону.
65% автомобілів, які не вийшли з ладу, були відремонтовані протягом тижня, але 24% автомобілів, які вийшли з ладу, повернули власникам понад тиждень. Поки що це може здатися не таким жахливим, як показує рейтинг, але саме витрати підвели X-Trail: лише 53% автомобілів були відремонтовані безкоштовно, залишивши приголомшливі 24% власників із рахунками, що перевищують £1500, і решта платить від 101 до 500 фунтів стерлінгів.
Усі пам'ятають казочку про зажерливу бабу, яка нещадно ганяла свого діда до чарівної рибки і вимагала все більшої й більшої влади? Вони мали все: ручні суди; приборкані медіа; зручну Раду з монобільшістю і без прямої трансляції; поблажливих міжнародних...
В Україні вже від 2026 року можуть різко здорожчати електрокари. Справа у тому, пільги на імпорт електромобілів до Україну діють до 31 грудня 2025 року. Електрокари звільнені від сплати мита (10% від вартості авто) та ПДВ (20%). Проте у Верховній Раді ...