
У Чорну п'ятницю дев'ять із десяти продуктів продавалися за тією ж ціною або до "знижок" коштували ще менше. Відповідне дослідження провела група споживачів Which. Про це повідомляє ВВС, передають Патріоти України.
В організації відстежували ціни на 219 популярних товарів на Amazon, AO.com, Argos, Currys PC World і John Lewis за шість місяців до розпродажу 2019 року і шість місяців після нього. Вони виявили, що тільки три товари були найдешевшими в Чорну п'ятницю.
Наприклад, у John Lewis 70 з 78 товарів до розпродажу коштували стільки ж. В Amazon 57% товарів були доступні за нижчою або такою ж ціною за шість місяців до Чорної п'ятниці.
Починаючи з жовтня в Україні почала зростати ціна на хліб, що викликано об'єктивними причинами. З початку місяця основна їжа українців зросла в ціні приблизно на 2 гривні й ще стільки ж може додати у листопаді та грудні, передають Патріоти України. Так...
Єдина угорська нафтопереробна компанія Mol заявила, що може замістити до 80% постачання російської нафти паливом з інших джерел, повідомляє агентство Bloomberg. Mol володіє нафтопереробними заводами не лише в Угорщині, а й у Словаччині - двох державах,...