
У Чорну п'ятницю дев'ять із десяти продуктів продавалися за тією ж ціною або до "знижок" коштували ще менше. Відповідне дослідження провела група споживачів Which. Про це повідомляє ВВС, передають Патріоти України.
В організації відстежували ціни на 219 популярних товарів на Amazon, AO.com, Argos, Currys PC World і John Lewis за шість місяців до розпродажу 2019 року і шість місяців після нього. Вони виявили, що тільки три товари були найдешевшими в Чорну п'ятницю.
Наприклад, у John Lewis 70 з 78 товарів до розпродажу коштували стільки ж. В Amazon 57% товарів були доступні за нижчою або такою ж ціною за шість місяців до Чорної п'ятниці.
Росія не така стійка, як намагається демонструвати - про це йдеться у новому аналітичному матеріалі The Economist. У виданні проаналізували стан російської армії, економіки та суспільних настроїв, передають Патріоти України. Просування російських війсь...
Експерти попереджають, що багато хто з нас робить деякі поширені помилки з опаленням взимку, які можуть призвести до збільшення наших рахунків, навіть якщо ми цього не усвідомлюємо, передають Патріоти України. На щастя, цих помилок можна уникнути, зеко...