
У Чорну п'ятницю дев'ять із десяти продуктів продавалися за тією ж ціною або до "знижок" коштували ще менше. Відповідне дослідження провела група споживачів Which. Про це повідомляє ВВС, передають Патріоти України.
В організації відстежували ціни на 219 популярних товарів на Amazon, AO.com, Argos, Currys PC World і John Lewis за шість місяців до розпродажу 2019 року і шість місяців після нього. Вони виявили, що тільки три товари були найдешевшими в Чорну п'ятницю.
Наприклад, у John Lewis 70 з 78 товарів до розпродажу коштували стільки ж. В Amazon 57% товарів були доступні за нижчою або такою ж ціною за шість місяців до Чорної п'ятниці.
Понад 280 тисяч українських родин вже отримали державну компенсацію на оплату електроенергії в межах програми "Зимова підтримка". Про це повідомила прем’єрка Юлія Свириденко у Telegram. Про те, хто та яку компенсацію може отримати для оплати рахунків з...
В Україні наразі накопичено понад 794 тисячі боргів за комунальні послуги, 60% з них завершуються без реальної оплати, а найбільше заборгували за тепло, воду та газ, причому чверть боржників – пенсіонери. Попри паніку навколо нового законопроєкту, забр...