У Чорну п'ятницю дев'ять із десяти продуктів продавалися за тією ж ціною або до "знижок" коштували ще менше. Відповідне дослідження провела група споживачів Which. Про це повідомляє ВВС, передають Патріоти України.
В організації відстежували ціни на 219 популярних товарів на Amazon, AO.com, Argos, Currys PC World і John Lewis за шість місяців до розпродажу 2019 року і шість місяців після нього. Вони виявили, що тільки три товари були найдешевшими в Чорну п'ятницю.
Наприклад, у John Lewis 70 з 78 товарів до розпродажу коштували стільки ж. В Amazon 57% товарів були доступні за нижчою або такою ж ціною за шість місяців до Чорної п'ятниці.
З 1 липня на українців чекає багато оновлень. Влада також повідомила, яким буде тариф на світло, передають Патріоти України. Тариф на електроенергію для українців залишиться незмінним, повідомляє 24 Канал з посиланням на прем’єр-міністра Дениса Шмигаля...
Уряд вніс до Верховної Ради євроінтеграційний законопроєкт про приєднання до Єдиної зони платежів у євро (SEPA). Документ містить норму про створення Реєстру рахунків та індивідуальних банківських сейфів фізичних осіб. Про це йдеться в публікації Мінфі...