
У Чорну п'ятницю дев'ять із десяти продуктів продавалися за тією ж ціною або до "знижок" коштували ще менше. Відповідне дослідження провела група споживачів Which. Про це повідомляє ВВС, передають Патріоти України.
В організації відстежували ціни на 219 популярних товарів на Amazon, AO.com, Argos, Currys PC World і John Lewis за шість місяців до розпродажу 2019 року і шість місяців після нього. Вони виявили, що тільки три товари були найдешевшими в Чорну п'ятницю.
Наприклад, у John Lewis 70 з 78 товарів до розпродажу коштували стільки ж. В Amazon 57% товарів були доступні за нижчою або такою ж ціною за шість місяців до Чорної п'ятниці.
В Україні продовжується війна та мобілізація, що поглиблює дефіцит робочої сили. Зокрема, проблему посилюють дезертирство, спроба уникнути мобілізації та обмеження граничного віку для служби, що серйозно впливає на обороноздатність, а також економічну ...
Українці продовжують подавати заявки на участь у програмі "Зимова підтримка", яка передбачає одноразову допомогу в розмірі 1000 грн. Частина заявників уже отримала виплату, проте гроші доступні не всім. Про те, чому деякі українці не зможуть отримати "...