У Чорну п'ятницю дев'ять із десяти продуктів продавалися за тією ж ціною або до "знижок" коштували ще менше. Відповідне дослідження провела група споживачів Which. Про це повідомляє ВВС, передають Патріоти України.
В організації відстежували ціни на 219 популярних товарів на Amazon, AO.com, Argos, Currys PC World і John Lewis за шість місяців до розпродажу 2019 року і шість місяців після нього. Вони виявили, що тільки три товари були найдешевшими в Чорну п'ятницю.
Наприклад, у John Lewis 70 з 78 товарів до розпродажу коштували стільки ж. В Amazon 57% товарів були доступні за нижчою або такою ж ціною за шість місяців до Чорної п'ятниці.
Ціни на вершкове масло в Україні зростають рекордними темпами. Вартість цього надзвичайно популярного серед українців продукту за рік зросла на третину – це максимальний за 10 років показник, передають Патріоти України. За даними ІНФАГРО, річна споживч...
Команда Трампа жорстко продавлює новий договір, який передбачає, що у власності США буде 100% майбутнього фонду, який наповнюватиметься грошима з українських мінералів і нафти. Адміністрація президента США увечері в п’ятницю надіслала Києву нову версію...