
У Чорну п'ятницю дев'ять із десяти продуктів продавалися за тією ж ціною або до "знижок" коштували ще менше. Відповідне дослідження провела група споживачів Which. Про це повідомляє ВВС, передають Патріоти України.
В організації відстежували ціни на 219 популярних товарів на Amazon, AO.com, Argos, Currys PC World і John Lewis за шість місяців до розпродажу 2019 року і шість місяців після нього. Вони виявили, що тільки три товари були найдешевшими в Чорну п'ятницю.
Наприклад, у John Lewis 70 з 78 товарів до розпродажу коштували стільки ж. В Amazon 57% товарів були доступні за нижчою або такою ж ціною за шість місяців до Чорної п'ятниці.
Польські виробники олії критикують рішення польської влади щодо заборони імпорту ріпаку з України та вважають його необґрунтованим на тлі дефіциту сировини в країні. Про це в інтерв'ю виданню farmer.pl повідомив Адам Стемпень, генеральний директор Поль...
В Україні на виконання рекомендацій ЄС у першому читанні вже схвалили законопроєкт №14005. Він значно спрощує процедуру стягнення боргів та фактично дозволяє автоматично арештовувати майно. Такі норми значно пришвидшать процеси й мають змусити боржникі...