
У Чорну п'ятницю дев'ять із десяти продуктів продавалися за тією ж ціною або до "знижок" коштували ще менше. Відповідне дослідження провела група споживачів Which. Про це повідомляє ВВС, передають Патріоти України.
В організації відстежували ціни на 219 популярних товарів на Amazon, AO.com, Argos, Currys PC World і John Lewis за шість місяців до розпродажу 2019 року і шість місяців після нього. Вони виявили, що тільки три товари були найдешевшими в Чорну п'ятницю.
Наприклад, у John Lewis 70 з 78 товарів до розпродажу коштували стільки ж. В Amazon 57% товарів були доступні за нижчою або такою ж ціною за шість місяців до Чорної п'ятниці.
Питання майбутньої динаміки курсу долара залишається одним із ключових орієнтирів економічних очікувань українців. Воєнні ризики, залежність від зовнішньої допомоги та тиск на бюджет традиційно створюють підґрунтя для тривог. Проте економісти наголошую...
Графіки відключень світла можуть залишатися чинними протягом усієї зими через триваючу війну та дефіцит генерації. Загроза нових атак на енергосистему залишається високою, тож стабільні обмеження в споживанні електроенергії можливі весь холодний сезон,...