У Чорну п'ятницю дев'ять із десяти продуктів продавалися за тією ж ціною або до "знижок" коштували ще менше. Відповідне дослідження провела група споживачів Which. Про це повідомляє ВВС, передають Патріоти України.
В організації відстежували ціни на 219 популярних товарів на Amazon, AO.com, Argos, Currys PC World і John Lewis за шість місяців до розпродажу 2019 року і шість місяців після нього. Вони виявили, що тільки три товари були найдешевшими в Чорну п'ятницю.
Наприклад, у John Lewis 70 з 78 товарів до розпродажу коштували стільки ж. В Amazon 57% товарів були доступні за нижчою або такою ж ціною за шість місяців до Чорної п'ятниці.
Ілля Несходовський, керівник аналітичного напряму мережі захисту національних інтересів ANTS, вважає, що немає відповідних інструментів, щоб розв'язати кризу в російській банківській системі, тому у РФ почнуться проблеми у серпні-вересні цього року сам...
Газопостачальна компанія "Нафтогаз України" продовжила дію тарифного плану "Фіксований" ще на рік – до 30 квітня 2026 року. Так, у травні, червні тощо приватні клієнти компанії отримуватимуть газ за колишнім тарифом – 7,96 грн/кубометр. Про це повідоми...