
У Чорну п'ятницю дев'ять із десяти продуктів продавалися за тією ж ціною або до "знижок" коштували ще менше. Відповідне дослідження провела група споживачів Which. Про це повідомляє ВВС, передають Патріоти України.
В організації відстежували ціни на 219 популярних товарів на Amazon, AO.com, Argos, Currys PC World і John Lewis за шість місяців до розпродажу 2019 року і шість місяців після нього. Вони виявили, що тільки три товари були найдешевшими в Чорну п'ятницю.
Наприклад, у John Lewis 70 з 78 товарів до розпродажу коштували стільки ж. В Amazon 57% товарів були доступні за нижчою або такою ж ціною за шість місяців до Чорної п'ятниці.
У інтернет-мережі та в окремих медіа шириться відео про нібито дизайн «нової банкноти 5000 гривень». У Національному банку України наголосили, що ця інформація не відповідає дійсності, передають Патріоти України. . "На відео зображений презентаційний ...
Китайські компанії значно зменшили закупівлі російської нафти через ризик потрапити під вторинні санкції. Про це повідомляє Bloomberg з посиланням на дані галузевої аналітичної фірми Rystad Energy AS у вівторок, 18 листопада, передають Патріоти України...