
У Чорну п'ятницю дев'ять із десяти продуктів продавалися за тією ж ціною або до "знижок" коштували ще менше. Відповідне дослідження провела група споживачів Which. Про це повідомляє ВВС, передають Патріоти України.
В організації відстежували ціни на 219 популярних товарів на Amazon, AO.com, Argos, Currys PC World і John Lewis за шість місяців до розпродажу 2019 року і шість місяців після нього. Вони виявили, що тільки три товари були найдешевшими в Чорну п'ятницю.
Наприклад, у John Lewis 70 з 78 товарів до розпродажу коштували стільки ж. В Amazon 57% товарів були доступні за нижчою або такою ж ціною за шість місяців до Чорної п'ятниці.
В українських обмінниках очікується помітна зміна курсу долара. За прогнозом, протягом наступного тижня (17-23 листопада) вартість валюти в них перебуватиме в межах 41,8-42 грн. Увечері ж 14 листопада її купували там у середньому по 41,71 грн, а продав...
Станом на сьогодні у російській економіці посилюються рецесійні тенденції, спричинені скороченням виробництва та ослабленням зовнішньої торгівлі. За результатами перших трьох кварталів 2025 року зниження обсягів випуску зафіксовано у 70 % основних виді...