
Держпідприємство "Антонов" вимагає від російського конструкторського бюро "Ільюшин", що розробляє новий літак на базі Ан-124, "Руслан", відмовитися від згадки в назві букв "Ан", зазначають Патріоти України.
Російське КБ "Іллюшин" з 2017 року веде розробку глибоко модернізованого надважкого військово-транспортного літака на базі Ан-124-100 "Руслан", якому планується дати позначення Ан-124-100М.
Фахівці державного підприємства "АНТОНОВ" не заперечують технічної можливості глибокої модернізації транспортного літака Ан-124-100 "Руслан". Проте підбір і установка нового сучасного обладнання силами КБ "Іллюшин" приведе до значної зміни льотно-технічних характеристик літака порівняно з базовою моделлю.
"Таким чином, в історії сучасного авіабудування з'явиться новий літальний апарат. Відповідно, він повинен отримати нове позначення без використання марки "АН", оскільки ДП "АНТОНОВ" не бере участі в його розробці і не буде нести відповідальність за його безпеку", - зазначає підприємство.
У 2004 році припинилося виробництво літаків Ан-124-100 "Руслан", які збирали на заводі "Авіастар" в Ульяновську і на заводі "Антонов" у Києві. У 2018 році з'явилася інформація про початок підготовки до відновлення виробництва "Русланів".
ДП "Антонов" - провідний український розробник і виробник авіатехніки. З 2015 року підприємство входить в держконцерн "Укроборонпром".
Серед країн, що прийняли українських біженців, зафіксовано величезний розрив у рівнях працевлаштування, який варіюється від 78% до 17%. Найкращий результат демонструє Польща, тоді як Іспанія та Норвегія пасуть задніх. Про це повідомляє Notes from Polan...
В Україні частина пенсіонерів до кінця року має пройти ідентифікацію. Вона може зачепити сотні тисяч українців. Ті, хто від перевірки відмовиться, може залишитись без пенсії. При тому це далеко не повний перелік причин для скасування пенсій, передають ...