Європейські лоукостери активно готуються до відновлення польотів в Україну, розглядаючи можливості для швидкого розширення ринку після закінчення війни. Про це пише Reuters, передають Патріоти України.
Ryanair може перевозити до 5 мільйонів пасажирів на рік в Україні вже протягом одного-двох років після відновлення польотів. Компанія має намір запустити до восьми маршрутів із Польщі одразу після відновлення авіасполучення.
“У нас є два мільйони місць протягом шести тижнів після відновлення польотів, а потім ми відкриємо бази в Києві та Львові. Тоді зможемо збільшити пасажиропотік до 5 мільйонів”, – заявив генеральний директор Ryanair Майкл О’Лірі.
Водночас повернення до інших аеропортів може зайняти більше часу через руйнування інфраструктури. Після пандемії COVID-19 Україна стала перспективним ринком для бюджетних авіакомпаній Ryanair та Wizz Air, які активно нарощували свої потужності в країні.
Згідно з Bloomberg, Wizz Air також планує повернутися в Україну та має намір зайняти до 40% ринку авіаперевезень.
“Протягом наступних 12 місяців ми отримаємо 50 нових літаків від Airbus, що дозволить нам швидко розширитися в Україні”, – заявив генеральний директор Wizz Air Йожеф Вараді.
Також Air Baltic та інші авіакомпанії обіцяють інвестувати в повоєнне відновлення країни, розміщуючи там літаки та екіпажі.
Проте, Ukraine International Airlines (МАУ), яка була головним перевізником до війни, потребуватиме більше часу для повернення на ринок через проблеми з флотом та інфраструктурою.
Остаточні цифри держборгу України будуть розраховані вже після війни, що кредитори прекрасно розуміють. Про це NV Бізнес заявив виконавчий директор МВФ і екс-глава Банку Литви Вітас Васіляускас, передають Патріоти України. «Ситуація в Україні дійсно вр...
В Україні зафіксовано різке зменшення кількості фізичних осіб-підприємців (ФОПів), що може свідчити про серйозні проблеми в малому бізнесі та економіці загалом. За останні місяці тисячі підприємців припинили діяльність, і ця тенденція набирає обертів, ...