Європейські лоукостери активно готуються до відновлення польотів в Україну, розглядаючи можливості для швидкого розширення ринку після закінчення війни. Про це пише Reuters, передають Патріоти України.
Ryanair може перевозити до 5 мільйонів пасажирів на рік в Україні вже протягом одного-двох років після відновлення польотів. Компанія має намір запустити до восьми маршрутів із Польщі одразу після відновлення авіасполучення.
“У нас є два мільйони місць протягом шести тижнів після відновлення польотів, а потім ми відкриємо бази в Києві та Львові. Тоді зможемо збільшити пасажиропотік до 5 мільйонів”, – заявив генеральний директор Ryanair Майкл О’Лірі.
Водночас повернення до інших аеропортів може зайняти більше часу через руйнування інфраструктури. Після пандемії COVID-19 Україна стала перспективним ринком для бюджетних авіакомпаній Ryanair та Wizz Air, які активно нарощували свої потужності в країні.
Згідно з Bloomberg, Wizz Air також планує повернутися в Україну та має намір зайняти до 40% ринку авіаперевезень.
“Протягом наступних 12 місяців ми отримаємо 50 нових літаків від Airbus, що дозволить нам швидко розширитися в Україні”, – заявив генеральний директор Wizz Air Йожеф Вараді.
Також Air Baltic та інші авіакомпанії обіцяють інвестувати в повоєнне відновлення країни, розміщуючи там літаки та екіпажі.
Проте, Ukraine International Airlines (МАУ), яка була головним перевізником до війни, потребуватиме більше часу для повернення на ринок через проблеми з флотом та інфраструктурою.
Скасування «економічного безвізу» з ЄС, як і прогнозувалося, практично не вплинуло на курс долара. Справа в тому, що стримувати різкі коливання на валютному ринку Україні допомагає стабільне надходження значної міжнародної фінансової підтримки. Про це ...
В Україні можуть з'явитися нові правила оплати за адмінпослуги – більшість із них стануть платними, з фіксованими цінами від 20 до 200 грн. Наприклад, реєстрація шлюбу коштуватиме 200 грн, бізнесу чи землі – до 200 грн, але соціальні та дитячі послуги ...