Паливна криза триватиме, як мінімум, два місяці. Про це розповів президент Асоціаціїї операторів ринку нафтопродуктів Леонід Косянчук під час телемарафону, передають Патріоти України.
Також, він прокоментував логістичні можливості для перевезення палива. Зокрема, Косянчук вважає, що найбільш вірогідним варіантом для цього є автомобільний шлях.
"Наскільки мені відомо, європейські країни не дуже хочуть направляти до нас свій залізничний транспорт, бо немає розуміння, чи достатньо буде колісних пар, щоб поміняти їх на кордоні, і тому найбільш вірогідним є – це автомобільний шлях і бензовози, що зараз і відбуваються", - зазначив експерт.
Окрім цього, він додав, що домовленість України і Польщі, щодо скасування дозволу на проїзд бензовозів – це "дуже вагомий крок, щодо лібералізації і щодо наповнення ринку", бо до того часу бензовози стояли у черзі на виїзд з України 3-4 дні, і стільки ж на в'їзд.
"Це дуже вагомий крок, щодо лібералізації і щодо наповнення ринку. Безперечно, тому що до того часу бензовози стояли у черзі на виїзд з України 3-4 дні, і на в’їзд в Україну 3-4 дні, бо там окрім нафтопродуктів ще є експорт, надходження в Україну автомобілів і таке інше. Вирішення цього питання вже почалося, і наскільки нам відомо вже дійсно бензовозам відкрили шлях і це дуже позитивний шлях", - додав він.
Дизель незабаром не зможе конкурувати з воднем, бензином і гібридами. Toyota вважає, що дизельні двигуни поступово зникнуть із ринку протягом наступних десяти років, а їхнє місце займуть бензинові, гібридні та водневі технології. Як заявив віцепрезиден...
У РФ рекордно подорожчав бензин. Нова серія нальотів безпілотників на російські нафтопереробні заводи змусила паливний ринок встановлювано цінові рекорди. 16 вересня ціна бензину Аі-92 на Санкт-Петербурзькій товарно-сировинній біржі оновила історичний ...