
У Польщі ринок предметів розкоші за 2023 рік виріс до 42,4 млрд злотих ($10,8 млрд). Про це йдеться у звіті аудиторської фірми KPMG, передають Патріоти України.
Майже 60% ринку розкоші у Польщі припадає на елітні автомобілі. Далі йдуть готельні та SPA-послуги, одяг та аксесуари, нерухомість, алкоголь, косметика та парфумерія, а також ювелірні вироби та годинники.
На думку авторів звіту, таке зростання частково забезпечили українці. "Попри підвищення податкового порогу, зросла кількість людей, які заробляють понад 120 000 злотих на рік. Таке збільшення можна пояснити, з-поміж іншого, високою інфляцією та значним зростанням зарплати. Крім того, наплив до Польщі громадян України, які працюють у міжнародних корпораціях і добре заробляють, також міг сприяти такому зростанню", – прокоментував результати дослідження Анджей Марчак, партнер KPMG і керівник департаменту податкового консультування в Центральній та Східній Європі.
Рязанський НПЗ - четвертий за величиною нафтопереробним заводом Росії - зупинив установку первинної перегонки нафти після атаки українських дронів. Про це повідомляє Reuters, посилаючись на свої джерела в галузі, передають Патріоти України. . Співрозм...
Третина українських пенсіонерів виживають на 69 євро на місяць (3 348 грн), а понад чверть із них змушені працювати, щоб забезпечити собі мінімально гідне життя. Українська пенсія залишається однією з найнижчих у Європі, поступаючись навіть сусіднім кр...