У Польщі ринок предметів розкоші за 2023 рік виріс до 42,4 млрд злотих ($10,8 млрд). Про це йдеться у звіті аудиторської фірми KPMG, передають Патріоти України.
Майже 60% ринку розкоші у Польщі припадає на елітні автомобілі. Далі йдуть готельні та SPA-послуги, одяг та аксесуари, нерухомість, алкоголь, косметика та парфумерія, а також ювелірні вироби та годинники.
На думку авторів звіту, таке зростання частково забезпечили українці. "Попри підвищення податкового порогу, зросла кількість людей, які заробляють понад 120 000 злотих на рік. Таке збільшення можна пояснити, з-поміж іншого, високою інфляцією та значним зростанням зарплати. Крім того, наплив до Польщі громадян України, які працюють у міжнародних корпораціях і добре заробляють, також міг сприяти такому зростанню", – прокоментував результати дослідження Анджей Марчак, партнер KPMG і керівник департаменту податкового консультування в Центральній та Східній Європі.
Президент Сербії Александар Вучич заявив, що він «дуже розчарований» рішенням Росії після місяців переговорів про довгострокову газову угоду запропонувати лише угоду, що діє до кінця року. Про це повідомило агентство Bloomberg із посиланням на інтерв'ю...
Кабінет міністрів планує змінити підхід до нарахування мінімальної пенсії в Україні вже наступного, 2026 року. Пропозиції щодо зміни формули спільно опрацьовують Мінсоцполітики та Пенсійний фонд. Про це повідомляє "Перший бізнесовий", передають Патріо...