Нібулон спустив на воду гігантське судно Nibulon Max

Завдяки новому перевантажувачу річні обсяги перевалки зернових флотом компанії "Нібулон" зростуть до 2-3 млн тонн на рік.

Спуск першого 140-метрового перевантажувача компанії “Нібулон” відбувся 18 травня 2019 року. Це перше судно таких розмірів, яке будується на заводі «Нібулон», і найдовше кранове судно класу “ріка-море” за останні 25 років, побудоване в нашій державі, зазначають Патріоти України.

За словами заступника директора з економіки судноплавної компанії «НІБУЛОН» Олександра Тарановського «НІБУЛОН» із року в рік нарощує річкові перевезення вантажів, отже потребує подібних суден для виконання навантажувально-розвантажувальних робіт на зовнішньому і внутрішньому рейдах морського порту Миколаєва.

У нашої компанії давно виникла потреба у власному крановому флоті. На зовнішньому рейді морського порту Миколаїв до цього часу працювали три крани компанії: «Святий Миколай», «Нібулонівець» і «Нібулонівець-2». Але новий надпотужний «NIBULON MAX» дозволить нам, наростивши обсяги перевалки в морі, не лише повністю покрити свої потреби і уникнути залучення сторонніх плавкранів, але й дасть можливість отримати додаткові доходи від надання послуг іншим компаніям, – пояснив Олександр Тарановський.

Перевантажувач «NIBULON MAX» обладнаний двома кранами, які можуть перевантажити 18 000 тонн/добу та двома трюмами місткістю 10 000 тонн. Розташування кранів дозволяє повністю навантажувати та розвантажувати судна типу Panamax. Автономність перевантажувача становить близько 90 діб. Обсяг автоматизації дозволяє управляти механічною установкою без постійної присутності персоналу.

Для того, щою будівництво подібних суден було можливим, на Нібулоні було модернізовано стапельний майданчик та спуско-підйомний пристрій, проведено масштабну реконструкцію суднобудівного підприємства, після завершення якої воно має стати найсучаснішим в Україні.

Так Nibulon Max виглядатиме після введення в експлуатацію

Для будівництва «NIBULON MAX» ми використали близько 5 тис. тонн металопрокату та 150 км кабельної продукції. Для захисту корпусу судна від корозії необхідно близько 70,5 тис. л сучасних лакофарбових матеріалів, а сумарна вага матеріалів для ізоляції корпусу судна складає 64 тонни, – розповів директор суднобудівно-судноремонтного заводу «НІБУЛОН» Дмитро Горбенко.

Готують варіанти: стало відомо, що Міненерго та НКРЕКП готують підвищення тарифу на електроенергію

п’ятниця, 19 квітень 2024, 18:30

Незважаючи на численні заяви про відсутність у Кабміну планів підвищувати ціну на електроенергію, Міністерство енергетики спільно з Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, планують підвищити та...

Оце так: "Велика сімка" відклала питання передачі Україні російських активів до червня

п’ятниця, 19 квітень 2024, 17:42

Міністри закордонних справ країн "Великої сімки" схвалили декларацію за підсумками зустрічі на Капрі в Італії. Питання передачі Україні російських активів на прохання лідерів країн G7 відклали до червня, передають Патріоти України. Глави МЗС Канади, Ф...