Клієнт "Нової пошти" подав позов проти компанії через те, що вона втратила його посилку. У результаті поштовий оператор не лише ще до рішення суду відшкодував вартість посилки, а й сплатив 23 тис. грн штрафу та 3 тис. грн моральної шкоди, передають Патріоти України.
Про це йдеться у рішенні Голосіївського районного суду Києва у справі 944/1341/21. Клієнт зі Львівської області відправляв телевізори на загальну суму 1,2 млн грн. Однак після відправлення відмовилося, що товар зник. Його не було не в пункті надсилання, не в пункті отримання.
Тоді клієнт звернувся до суду. Нова пошта погодилася безкоштовно відшкодувати вартість товару 1,2 млн грн. Однак у позові клієнт також зажадав відшкодувати 24,23% штрафу (такий розмір передбачено у публічному договорі з "Новою поштою") та 100 тис. грн моральної шкоди.
"За словами працівників відділення ТОВ "Нова Пошта" №1 у м. Новояворівську, Львівської області за зазначеними ТТН не значиться вантаж і відсутній у відділенні одержувача. Отже, відповідач зобов'язаний повернути позивачу суму оголошеної вартості товару, а саме 1 228 000 грн", – йдеться у матеріалах справи.
В результаті Голосіївський районний суд ухвалив рішення стягнути з клієнта 23 тис. грн штрафу та 3 тис. моральної шкоди. "Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Нова пошта" на користь позивача суму штрафу у розмірі 23018 (двадцять три тисячі вісімнадцять) грн. 50 коп. та моральну шкоду на суму 3000 (три тисячі) грн", – йдеться у рішенні суду.
Юристи радять зберігати протягом 5 років квитанції про оплату комунальних послуг після оплати рахунків за електроенергію, газ, воду тощо. Адже ці документи можуть допомогти вирішити можливі суперечки з постачальниками, передають Патріоти України. Про ц...
Українці, які живуть за кордоном, повинні обов’язково проходити щорічну ідентифікацію, щоб продовжувати отримувати українську пенсію. Якщо цього не зробити вчасно, виплати можуть бути призупинені до моменту підтвердження особи. Вони продовжать зберігат...