Такий тип носа з'явився ще в 1997 у поїзда Е3 для тихого проходження гірських тунелів.

Новий гіпершвидкісний японський потяг став схожий на качкодзьоба і їздить зі швидкістю 400 км / год - інженери просто запозичили найкращу аеродинаміку у птиці, передають Патріоти України.
Експериментальний поїзд з робочою швидкістю в 360 км / ч і максимальною в в 400 км / год. Такий тип носа з'явився ще в 1997 у Е3 для тихого проходження гірських тунелів. На швидкості від 300 км / год повітря в тунелі не встигає плавно обтекти профіль носа, накопичується і стискається на ньому, а потім вибухає, коли поїзд виходить на відкритий простір (при вході в тунель звук набагато менш злий). Японцям пощастило, що Зимородок-сан люб'язно поділився формою свого дзьоба, так як він вже давно вирішив проблему пірнання в воду на великій швидкості без сплеску. Інженери випробують різні профілі на різних кінцях поезда. Довжина цього носа 16 метрів.




Виплату пенсії можуть зупинити, якщо українець не використовує свій банківський рахунок більш ніж 6 місяців. Щоб цього уникнути, треба хоча б раз за вказаний період провести транзакцію своєю пенсійною карткою, передають Патріоти України. Наприклад, мо...
Гривня демонструє стабільність, втім, експерти попереджають - це ненадовго, передають Патріоти України. І знову стабільність курсу валют в Україні після "валідольного" вересня – перед початком жовтня долар "заснув", як це було двадцять днів тому. Весь...