Такий тип носа з'явився ще в 1997 у поїзда Е3 для тихого проходження гірських тунелів.
Новий гіпершвидкісний японський потяг став схожий на качкодзьоба і їздить зі швидкістю 400 км / год - інженери просто запозичили найкращу аеродинаміку у птиці, передають Патріоти України.
Експериментальний поїзд з робочою швидкістю в 360 км / ч і максимальною в в 400 км / год. Такий тип носа з'явився ще в 1997 у Е3 для тихого проходження гірських тунелів. На швидкості від 300 км / год повітря в тунелі не встигає плавно обтекти профіль носа, накопичується і стискається на ньому, а потім вибухає, коли поїзд виходить на відкритий простір (при вході в тунель звук набагато менш злий). Японцям пощастило, що Зимородок-сан люб'язно поділився формою свого дзьоба, так як він вже давно вирішив проблему пірнання в воду на великій швидкості без сплеску. Інженери випробують різні профілі на різних кінцях поезда. Довжина цього носа 16 метрів.
Високі безпекові ризики, постійні обстріли та руйнування, збереження дефіциту електроенергії негативно впливають на якість життя українців. Це зумовлює подальшу зовнішню міграцію, передають Патріоти України з посиланням на "Інфляційний звіт" Національн...
В Україні 26% пенсіонерів отримують менше 3 000 грн на місяць, а середня пенсія у 2024 році склала 5 789 грн, що на 7,5% більше, ніж торік. Найвищі пенсії у Києві (8 017 грн), а найнижчі – у Тернопільській області (4 484 грн), передають Патріоти Україн...