Такий тип носа з'явився ще в 1997 у поїзда Е3 для тихого проходження гірських тунелів.

Новий гіпершвидкісний японський потяг став схожий на качкодзьоба і їздить зі швидкістю 400 км / год - інженери просто запозичили найкращу аеродинаміку у птиці, передають Патріоти України.
Експериментальний поїзд з робочою швидкістю в 360 км / ч і максимальною в в 400 км / год. Такий тип носа з'явився ще в 1997 у Е3 для тихого проходження гірських тунелів. На швидкості від 300 км / год повітря в тунелі не встигає плавно обтекти профіль носа, накопичується і стискається на ньому, а потім вибухає, коли поїзд виходить на відкритий простір (при вході в тунель звук набагато менш злий). Японцям пощастило, що Зимородок-сан люб'язно поділився формою свого дзьоба, так як він вже давно вирішив проблему пірнання в воду на великій швидкості без сплеску. Інженери випробують різні профілі на різних кінцях поезда. Довжина цього носа 16 метрів.




Пенсіонери України, які мають статус ВПО та проживають за кордоном, можуть раптово перестати отримувати пенсії. Про це повідомили в ЮК “МЕРЕЖА ПРАВА”, передають Патріоти України. Однією з основних причин цього є обов’язкова фізична ідентифікація, яку н...
Перерахунок пенсій з 1 червня відбудеться для частини працюючих пенсіонерів. Йдеться про тих, у кого з моменту останнього перерахунку (чи призначення) пройшло щонайменше 24 місяці станом на 1 квітня, передають Патріоти України. Як зазначає пресслужба П...