Такий тип носа з'явився ще в 1997 у поїзда Е3 для тихого проходження гірських тунелів.

Новий гіпершвидкісний японський потяг став схожий на качкодзьоба і їздить зі швидкістю 400 км / год - інженери просто запозичили найкращу аеродинаміку у птиці, передають Патріоти України.
Експериментальний поїзд з робочою швидкістю в 360 км / ч і максимальною в в 400 км / год. Такий тип носа з'явився ще в 1997 у Е3 для тихого проходження гірських тунелів. На швидкості від 300 км / год повітря в тунелі не встигає плавно обтекти профіль носа, накопичується і стискається на ньому, а потім вибухає, коли поїзд виходить на відкритий простір (при вході в тунель звук набагато менш злий). Японцям пощастило, що Зимородок-сан люб'язно поділився формою свого дзьоба, так як він вже давно вирішив проблему пірнання в воду на великій швидкості без сплеску. Інженери випробують різні профілі на різних кінцях поезда. Довжина цього носа 16 метрів.




Держава гарантує додаткові соціальні гарантії пенсіонерам, які отримали звання ветерана праці. Цей статус надається громадянам з великим стажем, передають Патріоти України. Про те, хто може отримати статус "ветерана праці" та які пільги зможуть отримат...
В Україні житлові субсидії залишаються головним механізмом соціального захисту вразливих категорій населення, коли ціни та тарифи на житлово-комунальні послуги зростають. З настанням опалювального сезону збільшилася кількість звернень від громадян щод...