Такий тип носа з'явився ще в 1997 у поїзда Е3 для тихого проходження гірських тунелів.

Новий гіпершвидкісний японський потяг став схожий на качкодзьоба і їздить зі швидкістю 400 км / год - інженери просто запозичили найкращу аеродинаміку у птиці, передають Патріоти України.
Експериментальний поїзд з робочою швидкістю в 360 км / ч і максимальною в в 400 км / год. Такий тип носа з'явився ще в 1997 у Е3 для тихого проходження гірських тунелів. На швидкості від 300 км / год повітря в тунелі не встигає плавно обтекти профіль носа, накопичується і стискається на ньому, а потім вибухає, коли поїзд виходить на відкритий простір (при вході в тунель звук набагато менш злий). Японцям пощастило, що Зимородок-сан люб'язно поділився формою свого дзьоба, так як він вже давно вирішив проблему пірнання в воду на великій швидкості без сплеску. Інженери випробують різні профілі на різних кінцях поезда. Довжина цього носа 16 метрів.




Уряд в межах нової програми з МВФ може взяти на себе зобов'язання змінити Трудовий та Податковий кодекси йдеться про нові правила визначення зайнятості, а також про можливе введення ПДВ для ФОПів з 2027-го., передають Патріоти України. Як написав на с...
В Україні ухвалили Державний бюджет на 2026 рік, завдяки чому зарплати вчителів зростуть найближчим часом. Мінімальний посадовий оклад педагогічних працівників значно збільшиться наступного року. Про це розповів голова комітету ВРУ з питань фінансів, п...