Такий тип носа з'явився ще в 1997 у поїзда Е3 для тихого проходження гірських тунелів.

Новий гіпершвидкісний японський потяг став схожий на качкодзьоба і їздить зі швидкістю 400 км / год - інженери просто запозичили найкращу аеродинаміку у птиці, передають Патріоти України.
Експериментальний поїзд з робочою швидкістю в 360 км / ч і максимальною в в 400 км / год. Такий тип носа з'явився ще в 1997 у Е3 для тихого проходження гірських тунелів. На швидкості від 300 км / год повітря в тунелі не встигає плавно обтекти профіль носа, накопичується і стискається на ньому, а потім вибухає, коли поїзд виходить на відкритий простір (при вході в тунель звук набагато менш злий). Японцям пощастило, що Зимородок-сан люб'язно поділився формою свого дзьоба, так як він вже давно вирішив проблему пірнання в воду на великій швидкості без сплеску. Інженери випробують різні профілі на різних кінцях поезда. Довжина цього носа 16 метрів.




Автомобілісти знову масово переводять машини на газ, адже різниця у вартості з бензином дозволяє економити понад тисячу гривень на місяць і окупити обладнання менш ніж за рік. Але зростання акцизів і можливі коливання цін ставлять під сумнів довгострок...
Кабінет міністрів України планує підвищення академічних стипендій. Однак це відбудеться не одразу і не для всіх. Про це заявила прем'єр-міністр Юлія Свириденко, передають Патріоти України. "Підвищення розміру стипендій удвічі для понад 163 тисяч студен...