Такий тип носа з'явився ще в 1997 у поїзда Е3 для тихого проходження гірських тунелів.

Новий гіпершвидкісний японський потяг став схожий на качкодзьоба і їздить зі швидкістю 400 км / год - інженери просто запозичили найкращу аеродинаміку у птиці, передають Патріоти України.
Експериментальний поїзд з робочою швидкістю в 360 км / ч і максимальною в в 400 км / год. Такий тип носа з'явився ще в 1997 у Е3 для тихого проходження гірських тунелів. На швидкості від 300 км / год повітря в тунелі не встигає плавно обтекти профіль носа, накопичується і стискається на ньому, а потім вибухає, коли поїзд виходить на відкритий простір (при вході в тунель звук набагато менш злий). Японцям пощастило, що Зимородок-сан люб'язно поділився формою свого дзьоба, так як він вже давно вирішив проблему пірнання в воду на великій швидкості без сплеску. Інженери випробують різні профілі на різних кінцях поезда. Довжина цього носа 16 метрів.




Індексація пенсій в Україні у 2026 році має відбутися з 1 березня. Цю умову передбачили у державному бюджеті на наступний рік. Втім, сподіватися, що виплати перерахують усім українцям - не варто. Редакція Новини.LIVE розповідає, що про це відомо, пере...
Чого насправді хоче путін, погоджуючись "не обстрілювати Україну" (але це не точно) на час президентських виборів під час війни. Ось путін ніс-ніс знайому ахінею про те, як на нього «напала» Україна і Захід, «геноцидила» Донбас, і російська армія все г...