Такий тип носа з'явився ще в 1997 у поїзда Е3 для тихого проходження гірських тунелів.

Новий гіпершвидкісний японський потяг став схожий на качкодзьоба і їздить зі швидкістю 400 км / год - інженери просто запозичили найкращу аеродинаміку у птиці, передають Патріоти України.
Експериментальний поїзд з робочою швидкістю в 360 км / ч і максимальною в в 400 км / год. Такий тип носа з'явився ще в 1997 у Е3 для тихого проходження гірських тунелів. На швидкості від 300 км / год повітря в тунелі не встигає плавно обтекти профіль носа, накопичується і стискається на ньому, а потім вибухає, коли поїзд виходить на відкритий простір (при вході в тунель звук набагато менш злий). Японцям пощастило, що Зимородок-сан люб'язно поділився формою свого дзьоба, так як він вже давно вирішив проблему пірнання в воду на великій швидкості без сплеску. Інженери випробують різні профілі на різних кінцях поезда. Довжина цього носа 16 метрів.




Про це повідомили в урядовій ініціативі "Штаб згуртованих громад". Там зазначили: СЕС хочуть збудувати на річці Тетерів., передають Патріоти України з посиланням на Property Times.
. "Потужність запланованої станції – 40 МВт, що дозволить покрити біль...
У квітні мобільний оператор "Київстар" відключить своїх абонентів від зв'язку 3G одразу у 2-х областях – Одеській та Чернігівській. Втім, без зв'язку жителі населених пунктів не залишаться – адже причиною відключення 3G є розвиток технології 4G. Про це...