Такий тип носа з'явився ще в 1997 у поїзда Е3 для тихого проходження гірських тунелів.

Новий гіпершвидкісний японський потяг став схожий на качкодзьоба і їздить зі швидкістю 400 км / год - інженери просто запозичили найкращу аеродинаміку у птиці, передають Патріоти України.
Експериментальний поїзд з робочою швидкістю в 360 км / ч і максимальною в в 400 км / год. Такий тип носа з'явився ще в 1997 у Е3 для тихого проходження гірських тунелів. На швидкості від 300 км / год повітря в тунелі не встигає плавно обтекти профіль носа, накопичується і стискається на ньому, а потім вибухає, коли поїзд виходить на відкритий простір (при вході в тунель звук набагато менш злий). Японцям пощастило, що Зимородок-сан люб'язно поділився формою свого дзьоба, так як він вже давно вирішив проблему пірнання в воду на великій швидкості без сплеску. Інженери випробують різні профілі на різних кінцях поезда. Довжина цього носа 16 метрів.




Незважаючи на важкі часи під час війни, вразливі верстви суспільства продовжують отримувати допомогу від міжнародних організацій, благодійників та місцевої влади. Так, в Одесі міська рада ухвалила рішення про одноразову фінансову допомогу для деяких ка...
Російські війська захопили стратегічно важливе літієве родовище поблизу села Шевченко в Донецькій області, повідомляє французьке видання Le Figaro. Це вже другий об’єкт такого типу, що опинився під контролем РФ - після родовища біля Крутої Балки, захоп...