Такий тип носа з'явився ще в 1997 у поїзда Е3 для тихого проходження гірських тунелів.

Новий гіпершвидкісний японський потяг став схожий на качкодзьоба і їздить зі швидкістю 400 км / год - інженери просто запозичили найкращу аеродинаміку у птиці, передають Патріоти України.
Експериментальний поїзд з робочою швидкістю в 360 км / ч і максимальною в в 400 км / год. Такий тип носа з'явився ще в 1997 у Е3 для тихого проходження гірських тунелів. На швидкості від 300 км / год повітря в тунелі не встигає плавно обтекти профіль носа, накопичується і стискається на ньому, а потім вибухає, коли поїзд виходить на відкритий простір (при вході в тунель звук набагато менш злий). Японцям пощастило, що Зимородок-сан люб'язно поділився формою свого дзьоба, так як він вже давно вирішив проблему пірнання в воду на великій швидкості без сплеску. Інженери випробують різні профілі на різних кінцях поезда. Довжина цього носа 16 метрів.




Більшість енергетичних об’єктів в Україні розташовані на болотах, що суттєво ускладнює їх модернізацію. Про це заявив заступник міністра енергетики Микола Колісник під час заходу Energy Security Dialogue, організованого аналітичним центром DiXi Group, ...
"Телеграф" порівняв повсякденні ціни в найбільших мережах України та Польщі - Biedronka, АТБ, "Сільпо", METRO та EVA. Результати на перший погляд радують українців, але фінальний висновок виявився зовсім іншим, передають Патріоти України. Українські ме...