Такий тип носа з'явився ще в 1997 у поїзда Е3 для тихого проходження гірських тунелів.

Новий гіпершвидкісний японський потяг став схожий на качкодзьоба і їздить зі швидкістю 400 км / год - інженери просто запозичили найкращу аеродинаміку у птиці, передають Патріоти України.
Експериментальний поїзд з робочою швидкістю в 360 км / ч і максимальною в в 400 км / год. Такий тип носа з'явився ще в 1997 у Е3 для тихого проходження гірських тунелів. На швидкості від 300 км / год повітря в тунелі не встигає плавно обтекти профіль носа, накопичується і стискається на ньому, а потім вибухає, коли поїзд виходить на відкритий простір (при вході в тунель звук набагато менш злий). Японцям пощастило, що Зимородок-сан люб'язно поділився формою свого дзьоба, так як він вже давно вирішив проблему пірнання в воду на великій швидкості без сплеску. Інженери випробують різні профілі на різних кінцях поезда. Довжина цього носа 16 метрів.




Мінімальна пенсія в Україні має бути 4 тис. грн, середня – в межах 12-13 тис. грн, але останню ми не можемо собі дозволити. Про це в інтерв'ю "Новини.LIVE" 4 липня сказав голова комітету Верховної Ради України з фінансів, податкової та митної політики,...
Попри те що держава не планує найближчим часом підвищувати мінімальну пенсію, українські пенсіонери можуть розраховувати на вікові доплати, передають Патріоти України. Зокрема, у липні тим, хто досягне певного віку, будуть доплачувати до пенсії відпові...