"Новина дуже вас здивує": "Курячий барон" Косюк заявив про відмову МХП від бренду "Наша Ряба"

Голова правління та мажоритарний акціонер агрохолдингу МХП Юрій Косюк заявив, що компанія відмовляється від використання логотипу Наша Ряба.

«Новина, якою я хочу поділитися, дуже вас здивує. Я вирішив зараз відмовитися від використання логотипу Наша Ряба на нашій продукції», — написав він в Facebook.

Тепер МХП продаватиме курятину під брендом Та сама курочка.

«Ми виставили 20 цифрових копій логотипу Наша Ряба у NFT-форматі на найбільшій у світі криптовалютній біржі Binance на честь кожного року існування бренду і відкриємо аукціон», — додав Косюк.

МХП — найбільший виробник курятини в Україні. Виробляє також зернові, соняшникову олію, продукти м’ясопереробки. На європейський ринок агрохолдинг постачає охолоджені півтуші курей, які переробляють, зокрема, на його підприємствах у Нідерландах і Словаччині. Земельний банк компанії в Україні становить майже 370 тисяч га. У 2020 році агрохолдинг отримав чистий збиток у розмірі $133 млн проти чистого прибутку $215 млн у 2019 році, переважно через курсові збитки в розмірі $204 млн, зумовлені річним послабленням гривні на 16%.

Це варто знати! Нацбанк розвінчав фейки про блокування переказів і нові ліміти з жовтня

субота, 11 жовтень 2025, 11:02

Процедура контролю за всім ланцюжком фінансових переказів, фінансовим моніторингом та впровадженням відкритого банкінгу не зазнає змін з 1 жовтня 2025 року. Про це заявив Національний банк України у відповіді на запит LIGA.net, передають Патріоти Украї...

Може спрацювати "ефект доміно": Експерти пояснили, чому за виїздом 18-22-річних може посипатися вся Україна

субота, 11 жовтень 2025, 9:56

Ринок праці в Україні вже відчув негативні наслідки від дозволу на виїзд за кордон української молоді у віці від 18 до 22 років. Молоді чоловіки масово звільняються та виїжджають, передають Патріоти України з посиланням на ТСН. Найбільше від цього стра...