Клієнт ПриватБанку поскаржився, що з його картки протягом тижня списувалися сотні гривень. Ніяких покупок при цьому він не здійснював, передають Патріоти України.
"На карті було 200 гривень, на наступний день стало мінус 130 гривень. Подзвонив в ПриватБанк. Сказали: "Чекай добу". Через добу гроші так і не повернулися", – написав користувач. Про це свідчать його скарга на "Мінфіні". Після цього він поповнив карту до 300 гривень. Однак на рахунку виявилося мінус 202 гривні. При цьому клієнт ПриватБанку зазначив, що картка не кредитна і загнати в мінус її не можна.
Чоловік знову поповнив карту і на його рахунку було 530 гривень. Однак списання коштів продовжилося. "Розраховуюся у магазині: недостатньо – на балансі 30 гривень. У транзакціях є операція на поповнення 500 гривень і ніяких транзакцій списань. 500 гривень випарувалися і залишилося 30 гривень на карті", – підкреслив він. При цьому технічна підтримка державного ПриватБанку заявила, що його гроші повинні повернутися на рахунок протягом 11 днів.
Нагадаємо, раніше у ПриватБанку почали давати збій термінали. Клієнти фінустанови відзначають, що після внесення грошей – вони не надходять на рахунок. Зокрема, замість зарахування коштів термінали видають помилки.
Наприклад, один із клієнтів ПриватБанку зазначив, що вніс у термінал понад 23 тисячі гривень. Відповідні кошти він розмістив для розрахунків за кредитами.
Президент Сербії Александар Вучич заявив, що він «дуже розчарований» рішенням Росії після місяців переговорів про довгострокову газову угоду запропонувати лише угоду, що діє до кінця року. Про це повідомило агентство Bloomberg із посиланням на інтерв'ю...
Кабінет міністрів планує змінити підхід до нарахування мінімальної пенсії в Україні вже наступного, 2026 року. Пропозиції щодо зміни формули спільно опрацьовують Мінсоцполітики та Пенсійний фонд. Про це повідомляє "Перший бізнесовий", передають Патріо...