Першими стали Гельсінкі: В Європі почався експеримент з безпілотним громадським транспортом

У програмі беруть участь три компактних безпілотних автобуса-шаттла фінсько-іспанської компанії Sensible4-Shotl, а також норвезької Saga і канадського консорціуму Mobile Civitatem.

Через 18 місяців підготовки проект автоматизованої системи управління громадським транспортом FABULOS отримав схвалення на проведення випробувань в п'яти європейських містах, повідомляють Патріоти України із посиланням на іноземні ЗМІ.

Розробка і розвиток програми безпілотного транспорту Future Automated Bus Urban Level Operation System (FABULOS) почалися за підтримки ЄС в січні 2018 року. У програмі беруть участь три компактних безпілотних автобуса-шаттла фінсько-іспанської компанії Sensible4-Shotl, а також норвезької Saga і канадського консорціуму Mobile Civitatem. Завдання програми - створення автоматизованої системи громадського транспорту та перевірка можливості її інтеграції в існуючу інфраструктуру європейських міст.

Пілотний запуск програми відбувся минулого місяця у фінській столиці, місті Гельсінкі. В наступному місяці випробування почнуться в норвезькій комуні Есдал, а також столиці Естонії Талліні. Також в цьому році експеримент з безпілотним громадським транспортом буде проводитися в грецькому місті Ламія і нідерландському Хелмонді. Жителям цих п'яти міст протягом 50 днів будуть пропонуватися послуги безпілотних транспортних шатлів. За цей час організатори збираються провести оцінку функціональності і безпеки міні-автобусів.
У тому ж Гельсінкі, де випробування вже почалися, міні-флот з трьох безпілотних автобусів рухається по кільцевому маршруту з різним ступенем завантаженості. Він включає перетин кількох перехресть зі світлофорами, з правими поворотами, кільцевими розв'язками, а також враховує наявність зупинок і парковок.
Пасажири можуть очікувати прибуття цих автобусів на зупинках, а також звірятися з графіком їх пересування і навіть викликати за допомогою мобільного додатку. Автобусами ніхто не керує, якщо не брати до уваги комп'ютер, який за всім стежить, а також систему віддаленого моніторингу. При необхідності, оператори можуть також віддалено перехопити управління безпілотним громадським транспортом.
Коли випробування завершаться, зацікавлені в проекті сторони зможуть провести власну оцінку масштабів необхідної модернізації в місцевій інфраструктурі. Наприклад, для створення і оптимізації системи віддаленого моніторингу та управління автопарком безпілотних засобів, забезпечення їх безпеки і так далі.

Курс на 30? Гривня валиться на міжбанку та в пропозиції НБУ

понеділок, 13 липень 2020, 19:46

Нацбанк на 14 липня послабив офіційний курс гривні до долара на 14 копійок, встановивши його на рівні 27,09 гривні. Офіційний курс гривні до євро встановлений на рівні 30,69 гривні (на 13 липня - 30,40 гривні).

Хіти тижня. 25 000 грн з "носу": У Зеленського збираються запровадити податки на автівки середнього класу та віку

понеділок, 13 липень 2020, 19:30

Зараз платити податки на машини повинні тільки ті, чиї авто коштують від 1,7 млн грн (еквівалент 375 мінімалок), а вік транспорту – до п'яти років. Згідно із законопроєктом №3704, ці вимоги істотно змінять. . "Слуги народу" пропонують зменшити варті...