Першими стали Гельсінкі: В Європі почався експеримент з безпілотним громадським транспортом

У програмі беруть участь три компактних безпілотних автобуса-шаттла фінсько-іспанської компанії Sensible4-Shotl, а також норвезької Saga і канадського консорціуму Mobile Civitatem.

Через 18 місяців підготовки проект автоматизованої системи управління громадським транспортом FABULOS отримав схвалення на проведення випробувань в п'яти європейських містах, повідомляють Патріоти України із посиланням на іноземні ЗМІ.

Розробка і розвиток програми безпілотного транспорту Future Automated Bus Urban Level Operation System (FABULOS) почалися за підтримки ЄС в січні 2018 року. У програмі беруть участь три компактних безпілотних автобуса-шаттла фінсько-іспанської компанії Sensible4-Shotl, а також норвезької Saga і канадського консорціуму Mobile Civitatem. Завдання програми - створення автоматизованої системи громадського транспорту та перевірка можливості її інтеграції в існуючу інфраструктуру європейських міст.

Пілотний запуск програми відбувся минулого місяця у фінській столиці, місті Гельсінкі. В наступному місяці випробування почнуться в норвезькій комуні Есдал, а також столиці Естонії Талліні. Також в цьому році експеримент з безпілотним громадським транспортом буде проводитися в грецькому місті Ламія і нідерландському Хелмонді. Жителям цих п'яти міст протягом 50 днів будуть пропонуватися послуги безпілотних транспортних шатлів. За цей час організатори збираються провести оцінку функціональності і безпеки міні-автобусів.
У тому ж Гельсінкі, де випробування вже почалися, міні-флот з трьох безпілотних автобусів рухається по кільцевому маршруту з різним ступенем завантаженості. Він включає перетин кількох перехресть зі світлофорами, з правими поворотами, кільцевими розв'язками, а також враховує наявність зупинок і парковок.
Пасажири можуть очікувати прибуття цих автобусів на зупинках, а також звірятися з графіком їх пересування і навіть викликати за допомогою мобільного додатку. Автобусами ніхто не керує, якщо не брати до уваги комп'ютер, який за всім стежить, а також систему віддаленого моніторингу. При необхідності, оператори можуть також віддалено перехопити управління безпілотним громадським транспортом.
Коли випробування завершаться, зацікавлені в проекті сторони зможуть провести власну оцінку масштабів необхідної модернізації в місцевій інфраструктурі. Наприклад, для створення і оптимізації системи віддаленого моніторингу та управління автопарком безпілотних засобів, забезпечення їх безпеки і так далі.

"Іскандери регочуть": Росіяни встановили національний рекорд по виносу депозитів з банківського сектору держави-агресора

п’ятниця, 27 листопад 2020, 22:59

Підтримувати баланс банкам вдається виключно за рахунок вливань від ЦБ і держави. Російські банки 13 місяців поспіль переживають відтік коштів з валютних депозитів фізичних осіб. Про це свідчить банківська статистика ЦБ, передають Патріоти України. Під...

​Тепер можна: Зеленський вніс законопроект про відповідальність за брехню у е-деклараціях

п’ятниця, 27 листопад 2020, 22:36

Скандальне рішення КС, про пвдготовку котрого не міг не знати гарант. Вивіло з-під кримінальної відповідальності і самого Зеленського і сотні його "слуг" приховування від декларування статків до 2020 року, а також джерел їх походження. Президент Володи...