
Основними критеріями для призначення податкових перевірок щодо дотримання закону про застосування РРО є сума виторгу за місяць і кількість найманих працівників. Про це розповів голова фінкомітету ВР, нардеп від "Слуги Народу" Данило Гетманцев, передають Патріоти України.
Він перелічив моменти, які можуть викликати у податківців запитання.
Сума виторгу за місяць не перевищує 20 тис. грн для забезпечення мінімальних витрат на утримання одного об’єкту роздрібної торгівлі.
Якщо ж ідеться про великі міста, виторг має бути не меншим за 40 тис. грн на місяць. Це пов'язано з тим, що розміри оренди й зарплати мають бути щонайменше удвічі більшими.
"Суб'єкти господарювання, що зареєстрували РРО/ПРРО при цьому декларують нульові виторги, а також, наприклад, по більшості операцій проведених через РРО/ПРРО було здійснено оплату у безготівковій формі (понад 90%)", - написав нардеп.
"Кількість зареєстрованих РРО повинна відповідати кількості офіційно оформлених найманих працівників або необхідній кількості працівників для забезпечення виконання технологічного процесу на окремому об’єкті", - пояснив Гетманцев.
Уряд закликає не підвищувати тарифи на воду в Україні щонайменше до завершення війни. На цьому тлі Кабмін ухвалив відповідне звернення до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП), передаю...
З 1 січня 2026 року на багатьох українців очікує зростання пенсій - кому на 234 гривні, а кому й на 1500. Однак деякі пенсійні виплати можуть становити 16 847 гривень щомісяця, передають Патріоти України. Йдеться про мінімальну виплату для військових, ...