Основними критеріями для призначення податкових перевірок щодо дотримання закону про застосування РРО є сума виторгу за місяць і кількість найманих працівників. Про це розповів голова фінкомітету ВР, нардеп від "Слуги Народу" Данило Гетманцев, передають Патріоти України.
Він перелічив моменти, які можуть викликати у податківців запитання.
Сума виторгу за місяць не перевищує 20 тис. грн для забезпечення мінімальних витрат на утримання одного об’єкту роздрібної торгівлі.
Якщо ж ідеться про великі міста, виторг має бути не меншим за 40 тис. грн на місяць. Це пов'язано з тим, що розміри оренди й зарплати мають бути щонайменше удвічі більшими.
"Суб'єкти господарювання, що зареєстрували РРО/ПРРО при цьому декларують нульові виторги, а також, наприклад, по більшості операцій проведених через РРО/ПРРО було здійснено оплату у безготівковій формі (понад 90%)", - написав нардеп.
"Кількість зареєстрованих РРО повинна відповідати кількості офіційно оформлених найманих працівників або необхідній кількості працівників для забезпечення виконання технологічного процесу на окремому об’єкті", - пояснив Гетманцев.
У Верховній Раді планують ухвалити законопроєкт про накопичувальну пенсію у 2025 році. Про це в інтерв’ю Українським Новинам розповів перший заступник голови Комітету з питань соціальної політики та захисту прав ветеранів, депутат Верховної Ради від фр...
В Україні з січня 2025-го всі субсидії та комунальні пільги надаватимуться за єдиним правилам і тільки тим родинам, чим сукупний дохід не дозволяє самостійно сплачувати за комунальні послуги. Виключення зберегли тільки для учасників бойових дій та осіб...