
Клієнт державного ПриватБанку поскаржився на блокування його рахунків після здійснення кількох p2p-переказів. За його словами, це сталося після того, як він продав криптовалюту, але покупець "скасував переказ у банку". При цьому, підкреслюється, сам банк не зв'язувався з клієнтом, передають Патріоти України
Скарга розміщена на порталі "Мінфін". Згідно з нею:
"Мені не назвали точну причину, але я можу здогадатись, що це було зроблено через декілька p2p-переказів напередодні. Я не займаюсь цим на постійній основі, просто вирішив продати криптовалюту на невелику суму через біржу. І як я зрозумів, потрапив на шахрая, який купив у мене крипту і скасував переказ у банку, а шахраєм, звісно ж, банк запідозрив мене", – пояснив ситуацію клієнт держбанку.
При цьому він підкреслив: спроб зв'язатися з ним для з'ясування деталей ситуації, що склалася, в ПриватБанку не зробили. Натомість, зазначається, той "наступного дня закрив усі рахунки, зокрема ФОП". У самому ПриватБанку на скаргу відповіли. Там попросили клієнта його номер телефону для вирішення ситуації.
Схоже, українські чиновники знайшли спосіб обходу різних мораторіїв та інших заборон на підвищення цін для споживачів. І зробити це хочуть не від виглядом вирівнювання цін, як пропонували в НБУ, а під приводом "модернізації", передають Патріоти України...
Міністерство оборони роз'яснило, як участь у бойових діях зараховується до стажу для розрахунку військової пенсії за вислугу років. Про це йдеться у повідомленні Міноборони, передають Патріоти України. Міністерство зазначає, що військовослужбовці Зброй...