США планує підвищити тарифи на імпорт китайських електромобілів з 25% до 100% у рамках захисту американської промисловості. Про це у п'ятницю, 10 травня, пише Financial Times з посиланням на власні джерела.
"Різке підвищення зборів відбувається на тлі дедалі більшого занепокоєння, що Китай може наводнити ринок США дешевими електромобілями, загрожуючи американській автомобільній промисловості", - пише газета.
Як пояснюють в FT, рішення підвищити тарифи на електромобілі було ухвалене тому, що адміністрація Байдена стурбована просуванням Китаю у зеленому промисловому секторі, зокрема у виробництві сонячних панелей.
"Адміністрація Байдена намагається випередити ситуацію і переконатися, що автомобільну промисловість США не спіткає та ж доля, що й сонячну американську промисловість, яка була фактично знищена через китайський імпорт", - пояснила колишня чиновниця і віцепрезидентка Інституту політики азійського суспільства Венді Катлер.
На її думку, збільшення тарифної ставки в чотири рази захистить американських автовиробників від торгівлі китайськими транспортними засобами, перш ніж вони зможуть закріпитися на ринку США.
Флагманська російська нафта марки Urals торгується з найменшим дисконтом відносно світових цін на нафту з моменту початку війни Кремля проти України у 2022 році, що свідчить про те, що нові європейські санкції поки що не мають жодного впливу на вартіст...
"Як насправді президент США може суттєво вплинути на морський нафтовий трафік РФ? Для цього не потрібні ані санкції, ані тарифи (та й Трамп цього і не зробить), але ось що йому легко й реально зробити", = пише у своєму блозі Андрій Клименко, передають ...