Служба безпеки України (СБУ) зірвала плани ворога обійти раніше запроваджені санкції щодо ремонту транспортних літаків типу Ан шляхом залучення до схеми фірми-"прокладки" з однієї із країн Близького Сходу, яка нібито не має стосунку до москви. Як повідомили у силовому відомстві, це дозволило б окупантам цілком «легально» обслуговувати важкі транспортні літаки по всьому світу, передають Патріоти України.
Втім, завдяки роботі СБУ на випередження, профільні українські відомства скасували дію сертифікату техобслуговування для іноземного «посередника» країни-агресора і відтепер рф не зможе ремонтувати свої вантажні літаки, вироблені за ліцензію ДП «Антонов», у жодній з країн. Це суттєво вдарить по логістиці окупантів, оскільки вони використовували понад десять важких суден типу «Ан-124» для перевезення особового складу і важкої броньованої техніки в ході повномасштабного вторгнення на територію України, констатували силовики.
На думку представників банківської сфери, початок осені не принесе істотних змін для валютного ринку динаміка курсів залишатиметься в межах серпневих тенденцій: долар утримається нижче позначки 42 грн, а євро зберігатиме коливання в діапазоні 48−49 грн...
Китайські компанії безпосередньо постачали російським фірмам, які перебувають під санкціями, деталі та матеріали для виробництва безпілотників на суму щонайменше £47 млн (понад $63 млн). Поставки відбувались з 2023 по 2024 рік, коли Кремль створював ма...