
Українці до 1 липня отримають платіжки за нерухомість від податкової. Платити потрібно за квартири та будинки, площа яких перевищує встановлену норму. При цьому плата стягується за кожен "зайвий" квадратний метр.
Так, норма для квартири становить 60 кв. м, а для дому – 120 кв. м. Про це йдеться у повідомленні Державної податкової служби.
Якщо є і будинок, і квартира, норма житла збільшується до 180 кв. м. Ставка податку на нерухомість встановлюється органами місцевого самоврядування залежно від типу об'єктів та їх місцезнаходження у відсотках до мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня звітного року, та не може перевищувати 1,5% за 1 кв. метр.
Вас може зацікавити:Двох окупантів ліквідував сам: нацгвардієць самотужки тримав позицію проти загарбників у районі Кліщіївки. Відео
Оскільки у 2024 році податок нараховується за звітний 2023 рік, то ставка податку розраховується з огляду на мінімальну заробітну плату, встановлену на 01.01.2023, яка становила 6700 гривень (максимальна ставка за квадратний метр не може перевищувати 100,5 грн (6700×1,5%).
Отже, сума податку залежить від ставки податку, встановленої відповідною місцевою радою за місцезнаходженням кожного об'єкта нерухомості та загальною площею таких об'єктів.
Так, наприклад, у фізичної особи є у власності квартира загальною площею 65 кв. м. Сума податку розраховується як добуток загальної площі квартири, зменшеної на 60 кв. м та ставки податку, яка становить 1,5 відсотка (100,5 грн за метр квадратний).
Розрахунок суми податку:
Українці, які отримали 2000 грн за програмою "Скринінг здоров'я 40+", повинні використати кошти для проходження обстеження протягом двох місяців із дня їх зарахування. Якщо за цей час гроші не використати, невитрачений залишок автоматично повернуть до ...
Прем’єр-міністр Литви Міндаугас Сінкявічюс повідомив, що запропонує ЄС заборонити транзит російського зерна через територію блоку, а також запровадити санкції проти деяких аграрних олігархів з РФ, які підтримують війну в Україні, передають Патріоти Укр...