Вже кілька тижнів українська влада веде активну роботу, щоб подолати дефіцит пального, який виник у нашій країні в результаті повномасштабного вторгнення рф. Незважаючи на те, що ситуація дещо покращилася, залишається чимало проблем, передають Патріоти України.
На думку директора консалтингової групи А-95 Сергія Куюна, якщо уряд вирішить відпустити ринок у "вільне плавання", то дефіцит пального може потроху впасти, але ціни на нього будуть зовсім іншими.
"Єдиний спосіб зняти дефіцит – відпустити ринкову ціну. Тобто нинішні 40 грн за літр бензину – це ціна, на яку стоятимуть черги по 250 авто, а вистачатиме реально 50 авто. Якщо ми відпустимо ціну – вона буде 70-80 грн/л", – каже експерт.
Водночас економіст Олег Пендзин вважає, що при такому здорожчанні черг на АЗС не буде, але ті, кому сильно знадобиться пальне – зможуть його придбати. За словами Куюна, є досить багато схем, за якими пальне продають по 50-60 грн/л, і це треба припиняти.
На жаль, попри всі обіцянки влади щодо подолання дефіциту пального, реальних перспектив вирішення цього питання поки немає. Нагадаємо, Міністерство економіки України знову підвищило середню вартість пального.
Оплата праці залишається одним із головних чинників, які впливають на вибір місця роботи, особливо для тих, хто нещодавно переїхав до Польщі. У країні діє своя система нарахування зарплат, що має багато нюансів і може бути незрозумілою для нових праців...
В Україні запровадять єдиного дозволу, який одночасно даватиме іноземним працівника право на тимчасове проживання та працевлаштування. Це дозволить правильно організувати процес залучення трудових мігрантів до ринку кадрів і конкурувати з країнами Євро...