"Почув несхвальне улюлюкання": Клієнт обурився сервісом у відділенні "Приватбанку"

Черговий клієнт "ПриватБанку" обурився рівнем сервісу у відділенні, звинувативши його співробітників у хамському ставленні до відвідувачів. Про це йдеться в його відгуку на сайті "Мінфін" від 11 листопада. Він уточнив, що відвідав відділення на вулиці Сумській, 96 у Харкові, передають Патріоти України.

"Ситуація в наступному, У мене відкритий рахунок в "ПриватБанку" і сьогодні тільки зі скандалом я зміг зняти свої гроші на касі. Співробітник банку почала переді мною пропускати двох своїх знайомих голосно аргументуючи це наявністю у них карти "Платинум". Хоча я розумів, що вся ця ситуація відбувається для того, щоб їм встигнути до перерви. Гротескність ситуації полягає в тому, що жінка, яку хотіли провести без черги, сказала співробітниці: "Так у мене не Платинум", на що співробітниця відповіла: "Та нічого", ну і я все це я чув", - описує ситуацію клієнт.

Після, розповідає він, співробітниця голосно запитала у нього мету візиту. Дізнавшись, що клієнт має намір зняти гроші й чекає в черзі, співробітниця голосно уточнила, чи є він ВІП-клієнтом банку. Після того, як зняти гроші вдалося, неприємна ситуація продовжилася - співробітниця говорила, що це слід робити через банкомат.

"Чесно, я це прекрасно знаю і, повірте, не обтяжую вас своїм приходом у відділення і не займаю дорогоцінний час касирів і співробітників, коли сума зняття не дуже велика. Касир, якій дуже хотілося на перерву, почала нарікати, що у мене "звичайна полуничка", це її вкрай обурило. Замість того, щоб зібрати трохи думки в купу, запропонувати мені якесь вирішення питання щодо відкриття карти ВІП, шміп, Платинум, ще щось, я почув тільки несхвальне улюлюкання", - йдеться у відгуку.

Реакція банку

Представник "Привату" у відповідь на відгук вибачився за те, що у клієнта залишився негативний осад після візиту до відділення. "Ми обов'язково проведемо перевірку з приводу даної ситуації та повідомимо вас за результатами. Для цього ми звернулися до вас в особисті повідомлення, щоб уточнити ваші контакти", - написав співробітник банку.

До 16 тис. грн на місяць: У Мінсоцполітики розповіли, хто має право на таку допомогу в Україні

неділя, 27 квітень 2025, 12:30

В Україні розробляють спеціальні механізми підтримки осіб старшого віку, серед яких, зокрема, виплати додаткових сум при досягненні 65 років. В цілому підтримка людей старшого віку передбачає три складові, розповіла міністерка соціальної політики Оксан...

Новому удару бути? У Сенаті після заяви Трампа заговорили про додаткові санкції проти РФ

неділя, 27 квітень 2025, 10:22

Американський сенатор-республіканець Ліндсі Грем нагадав про свій законопроєкт, який передбачає введення вторинних мит на імпорт нафти, газу, урану та інших продуктів із Росії, передають Патріоти України. Коментар Грема з’явився на тлі того, як президе...