"Почув несхвальне улюлюкання": Клієнт обурився сервісом у відділенні "Приватбанку"

Черговий клієнт "ПриватБанку" обурився рівнем сервісу у відділенні, звинувативши його співробітників у хамському ставленні до відвідувачів. Про це йдеться в його відгуку на сайті "Мінфін" від 11 листопада. Він уточнив, що відвідав відділення на вулиці Сумській, 96 у Харкові, передають Патріоти України.

"Ситуація в наступному, У мене відкритий рахунок в "ПриватБанку" і сьогодні тільки зі скандалом я зміг зняти свої гроші на касі. Співробітник банку почала переді мною пропускати двох своїх знайомих голосно аргументуючи це наявністю у них карти "Платинум". Хоча я розумів, що вся ця ситуація відбувається для того, щоб їм встигнути до перерви. Гротескність ситуації полягає в тому, що жінка, яку хотіли провести без черги, сказала співробітниці: "Так у мене не Платинум", на що співробітниця відповіла: "Та нічого", ну і я все це я чув", - описує ситуацію клієнт.

Після, розповідає він, співробітниця голосно запитала у нього мету візиту. Дізнавшись, що клієнт має намір зняти гроші й чекає в черзі, співробітниця голосно уточнила, чи є він ВІП-клієнтом банку. Після того, як зняти гроші вдалося, неприємна ситуація продовжилася - співробітниця говорила, що це слід робити через банкомат.

"Чесно, я це прекрасно знаю і, повірте, не обтяжую вас своїм приходом у відділення і не займаю дорогоцінний час касирів і співробітників, коли сума зняття не дуже велика. Касир, якій дуже хотілося на перерву, почала нарікати, що у мене "звичайна полуничка", це її вкрай обурило. Замість того, щоб зібрати трохи думки в купу, запропонувати мені якесь вирішення питання щодо відкриття карти ВІП, шміп, Платинум, ще щось, я почув тільки несхвальне улюлюкання", - йдеться у відгуку.

Реакція банку

Представник "Привату" у відповідь на відгук вибачився за те, що у клієнта залишився негативний осад після візиту до відділення. "Ми обов'язково проведемо перевірку з приводу даної ситуації та повідомимо вас за результатами. Для цього ми звернулися до вас в особисті повідомлення, щоб уточнити ваші контакти", - написав співробітник банку.

Буде удар! В Україні очікують підвищення тарифів на комунальні послуги: Коли і на скільки може подорожчати електрика та газ

неділя, 14 вересень 2025, 12:56

Уже з 2026 року в Україні планують поступово підвищувати тарифи на житловокомунальні послуги, зокрема, вартість електрики для населення може зрости на 20%, передають Патріоти України з посиланням на "Еспресо". З 2022 року в Україні діє мораторій на під...

Перерахунок виплат працюючим пенсіонерам: Українцям пояснили чому важливо не помилитися

неділя, 14 вересень 2025, 12:22

Українське пенсійне законодавство передбачає періодичне перерахування виплат - людям, які вийшли на заслужений відпочинок і більше не працюють, індексацію проводять щоберезня, а працюючим пенсіонерам перераховують - з 1 квітня, проте громадяни мають пр...