Режим кремлівського диктатора Володимира Путіна визнав провал у російській авіабудівній індустрії. Щоб наростити будівництво вітчизняних пасажирських літаків у країні почалися зачистки топменеджерів у цій галузі, передають Патріоти України.
Як повідомляють росЗМІ, 24 листопада стало відомо про відставки двох директорів найбільших авіазаводів. З посад пішли гендиректор ПАТ "Яковлєв" Андрій Богинський та керуючий директор АТ "Туполєв" Костянтин Тимофєєв.
Їх замінять гендиректор Об'єднаної авіабудівної корпорації Вадим Бадеха та заступник гендиректора компанії з держоборонзамовлення Олександр Бобришев. Перший керуватиме "Яковлевим", а другий – "Туполєвим".
Такі перестановки пояснили із необхідністю "своєчасної сертифікації та запуску серійного виробництва лінійки вітчизняних цивільних лайнерів". За неофіційною версією, звільнення було схвалено прем'єр-міністром країни-агресора Михайлом Мішустіним "за провал програми цивільної авіації".
Влада РФ затвердила раніше план "відродження" російської авіапромисловості. Згідного якого:
За фактом цього року в РФ побудували два Ту-214 та один Іл-96-300, після чого програму різко переглянули. В результаті в 2025 очікується випуск лише 20 машин, план на 2026 знизили до 97, на 2027 – зі 180 до 140.
Крім того, російські лайнери Sukhoi Superjet 100 постійно зазнають аварійних ситуацій – минулими вихідними таких сталося відразу дві. 23 листопада літак авіакомпанії "Азімут" із 95 людьми на борту спалахнув після приземлення в аеропорту турецької Анталії, виконуючи рейс із Сочі.
А вранці 24 листопада літак Superjet, що виконував рейс Мінеральні Води – Уфа – Красноярськ, цієї авіакомпанії здійснив аварійну посадку в Красноярську. Причиною стала несправність гідравліки передньої стійки шасі. Пасажири та члени екіпажу не постраждали.
Хоча влітку українцям не загрожує подорожчання природного газу, вже восени з ним можуть виникнути проблеми. Йдеться про його нестачу на опалювальний сезон 2025−2026 років, передають Патріоти України. Так, як свідчать дані Gas Infrastructure Europe, у п...
В Україні мобілізація кардинально змінила ринок праці, єдиним сектором зі зростанням зайнятості залишаються державне управління та оборона, де вже працює майже чверть усіх зайнятих. Натомість у приватному секторі спостерігається дефіцит кадрів – найбіл...