Популярна в Німеччині мережа супермаркетів Lidl готова зайти на ринок України. Подібна перспектива може стати серйозною конкуренцією для не менш популярної мережі в Україні - АТБ. Про цей намір розповіли в німецькому виданні Lebensmittel Zeitung, посилаючись на запит корпорації Schwarz, якій і належить відомий торговий бренд, повідомляють
Патріоти України.
Компанія вже призначила керівника головного офісу, раніше він очолював цю ж мережу в Польщі. У Schwarz вказали, що саме АТБ нібито копіює концепти Lidl. При цьому засновники німецького бренду стверджують, що розглядають український ринок як потенційно цікавий для впровадження нового продукту для споживачів.
Зазначимо, що Lidl поширилася за межі Німеччини ще в 1980-і роки. Зараз її магазини розташовані в 32 країнах світу. Торгові майданчики налічують до 11 тисяч одиниць.
Саудівська Аравія, Оман та Ангола у листопаді витіснили Росію з позиції найбільшого постачальника нафти до Китаю. Про це повідомляє Служба зовнішньої розвідки України (СЗРУ), передають Патріоти України. Зазначається, що у листопаді 2025 року з російськ...
Нині найбільший попит у Польщі мають вакансії у сферах м'ясопереробки та розбору в харчовій промисловості. Відчутний брак кандидатів також на вакансії водіїв вантажівок та автобусів. Водночас серед українців затребувані вакансії на роботу з пакування т...