Популярна в Німеччині мережа супермаркетів Lidl готова зайти на ринок України. Подібна перспектива може стати серйозною конкуренцією для не менш популярної мережі в Україні - АТБ. Про цей намір розповіли в німецькому виданні Lebensmittel Zeitung, посилаючись на запит корпорації Schwarz, якій і належить відомий торговий бренд, повідомляють
Патріоти України.
Компанія вже призначила керівника головного офісу, раніше він очолював цю ж мережу в Польщі. У Schwarz вказали, що саме АТБ нібито копіює концепти Lidl. При цьому засновники німецького бренду стверджують, що розглядають український ринок як потенційно цікавий для впровадження нового продукту для споживачів.
Зазначимо, що Lidl поширилася за межі Німеччини ще в 1980-і роки. Зараз її магазини розташовані в 32 країнах світу. Торгові майданчики налічують до 11 тисяч одиниць.
В Україні до кінця року зростатиме попит на подарункові набори, алкогольні напої, делікатеси, овочі. Картопля, буряк, морква, цибуля можуть зрости у ціні до кінця року в межах 2-5%. Про це йдеться в матеріалі Novyny.live, передають Патріоти України.
....
Коливання курсів валют в Україні в перший тиждень зими залишатимуться в межах уже всім звичних діапазонів. Попри інформаційні "протяги", не варто очікувати, що ситуація на валютному ринку вийде з-під контролю національного регулятора, передають Патріот...