Популярна в Німеччині мережа супермаркетів Lidl готова зайти на ринок України. Подібна перспектива може стати серйозною конкуренцією для не менш популярної мережі в Україні - АТБ. Про цей намір розповіли в німецькому виданні Lebensmittel Zeitung, посилаючись на запит корпорації Schwarz, якій і належить відомий торговий бренд, повідомляють
Патріоти України.
Компанія вже призначила керівника головного офісу, раніше він очолював цю ж мережу в Польщі. У Schwarz вказали, що саме АТБ нібито копіює концепти Lidl. При цьому засновники німецького бренду стверджують, що розглядають український ринок як потенційно цікавий для впровадження нового продукту для споживачів.
Зазначимо, що Lidl поширилася за межі Німеччини ще в 1980-і роки. Зараз її магазини розташовані в 32 країнах світу. Торгові майданчики налічують до 11 тисяч одиниць.
Військові вже чотири роки не отримують індексації заробітної плати, попри те, що для всіх державних службовців щороку передбачене збільшення окладів на індекс інфляції. Про це сказала народна депутатка України, членкиня комітету ВРУ з питань фінансів, ...
Путін воює не за 20% українських територій, не за 20% Донецької області, він воює за сферу впливу. Таку думку висловив голова правління Інституту світової політики Віктор Шлінчак в етері "Еспресо", передають Патріоти України. "В Сполучених Штатах Амери...