Популярна в Німеччині мережа супермаркетів Lidl готова зайти на ринок України. Подібна перспектива може стати серйозною конкуренцією для не менш популярної мережі в Україні - АТБ. Про цей намір розповіли в німецькому виданні Lebensmittel Zeitung, посилаючись на запит корпорації Schwarz, якій і належить відомий торговий бренд, повідомляють
Патріоти України.
Компанія вже призначила керівника головного офісу, раніше він очолював цю ж мережу в Польщі. У Schwarz вказали, що саме АТБ нібито копіює концепти Lidl. При цьому засновники німецького бренду стверджують, що розглядають український ринок як потенційно цікавий для впровадження нового продукту для споживачів.
Зазначимо, що Lidl поширилася за межі Німеччини ще в 1980-і роки. Зараз її магазини розташовані в 32 країнах світу. Торгові майданчики налічують до 11 тисяч одиниць.
Українські пенсіонери, які виїхали з окупованої території або залишились на ній, мають подати заяву в ПФУ про те, що вони не отримують пенсію в РФ. Це можна зробити особисто в відділенні ПФУ, або ж на Порталі ПФУ до 31 грудня 2025-го. Про це йдеться в...
Якщо найбільш населена країна світу і одна з головних економічних потуг планети досягне успіху у цій царині, енергетичний ринок, перш за все нафтогазовий, відчує це на власних перспективах. Азіатські країни, такі як Індія, вважають за краще впроваджува...