Популярна в Німеччині мережа супермаркетів Lidl готова зайти на ринок України. Подібна перспектива може стати серйозною конкуренцією для не менш популярної мережі в Україні - АТБ. Про цей намір розповіли в німецькому виданні Lebensmittel Zeitung, посилаючись на запит корпорації Schwarz, якій і належить відомий торговий бренд, повідомляють
Патріоти України.
Компанія вже призначила керівника головного офісу, раніше він очолював цю ж мережу в Польщі. У Schwarz вказали, що саме АТБ нібито копіює концепти Lidl. При цьому засновники німецького бренду стверджують, що розглядають український ринок як потенційно цікавий для впровадження нового продукту для споживачів.
Зазначимо, що Lidl поширилася за межі Німеччини ще в 1980-і роки. Зараз її магазини розташовані в 32 країнах світу. Торгові майданчики налічують до 11 тисяч одиниць.
З 1 грудня в Україні розпочалася друга хвиля виплат допомоги "зимової тисячі". Заявку можна подати через застосунок "Дія" до 24 грудня, а у відділеннях "Укрпошти" - до 25 січня. Використати гроші можна до 30 червня 2026 року, передають Патріоти України...
З минулого року жителі багатоквартирних будинків почали отримувати додаткову квитанцію за газ - окремо від оплати за споживання та транспортування. Це рахунок за технічне обслуговування (ТО) внутрішньобудинкових газових мереж, передають Патріоти Україн...