Популярна в Німеччині мережа супермаркетів Lidl готова зайти на ринок України. Подібна перспектива може стати серйозною конкуренцією для не менш популярної мережі в Україні - АТБ. Про цей намір розповіли в німецькому виданні Lebensmittel Zeitung, посилаючись на запит корпорації Schwarz, якій і належить відомий торговий бренд, повідомляють
Патріоти України.
Компанія вже призначила керівника головного офісу, раніше він очолював цю ж мережу в Польщі. У Schwarz вказали, що саме АТБ нібито копіює концепти Lidl. При цьому засновники німецького бренду стверджують, що розглядають український ринок як потенційно цікавий для впровадження нового продукту для споживачів.
Зазначимо, що Lidl поширилася за межі Німеччини ще в 1980-і роки. Зараз її магазини розташовані в 32 країнах світу. Торгові майданчики налічують до 11 тисяч одиниць.
Українці продовжують масово скаржитися на несумлінних працівників АЗС та махінації з паливом. З кожним днем "ділки" вигадують все нові схеми та способи наживатися на критичній ситуації в країні, повідомляють Патріоти України. У соціальних мережах водії...
Після дерегуляції цін на паливо вартість бензину і дизеля в Україні може істотно зрости. Мережі автозаправних станцій почали укладати перші угоди з постачання палива, ціна якого більше не обмежуються державним регулюванням, пише ZN.UA, передають Патріо...