Популярна в Німеччині мережа супермаркетів Lidl готова зайти на ринок України. Подібна перспектива може стати серйозною конкуренцією для не менш популярної мережі в Україні - АТБ. Про цей намір розповіли в німецькому виданні Lebensmittel Zeitung, посилаючись на запит корпорації Schwarz, якій і належить відомий торговий бренд, повідомляють
Патріоти України.
Компанія вже призначила керівника головного офісу, раніше він очолював цю ж мережу в Польщі. У Schwarz вказали, що саме АТБ нібито копіює концепти Lidl. При цьому засновники німецького бренду стверджують, що розглядають український ринок як потенційно цікавий для впровадження нового продукту для споживачів.
Зазначимо, що Lidl поширилася за межі Німеччини ще в 1980-і роки. Зараз її магазини розташовані в 32 країнах світу. Торгові майданчики налічують до 11 тисяч одиниць.
Частина українських пенсіонерів може втратити пенсійні виплати. За останні роки кількість пенсіонерів в Україні зменшилася приблизно на 1,8 млн порівняно з 2015 роком (з приблизно 12,100 млн. до 10,300 млн). Про це заявив юрист із захисту прав пенсіоне...
Українським побутовим споживачам можуть припиняти чи обмежувати доставку природного газу навіть під час воєнного стану. В установленому законодавством порядку прописані випадки, кого саме можуть позбавляти відповідної послуги. Про це йдеться у повідом...