Популярна в Німеччині мережа супермаркетів Lidl готова зайти на ринок України. Подібна перспектива може стати серйозною конкуренцією для не менш популярної мережі в Україні - АТБ. Про цей намір розповіли в німецькому виданні Lebensmittel Zeitung, посилаючись на запит корпорації Schwarz, якій і належить відомий торговий бренд, повідомляють
Патріоти України.
Компанія вже призначила керівника головного офісу, раніше він очолював цю ж мережу в Польщі. У Schwarz вказали, що саме АТБ нібито копіює концепти Lidl. При цьому засновники німецького бренду стверджують, що розглядають український ринок як потенційно цікавий для впровадження нового продукту для споживачів.
Зазначимо, що Lidl поширилася за межі Німеччини ще в 1980-і роки. Зараз її магазини розташовані в 32 країнах світу. Торгові майданчики налічують до 11 тисяч одиниць.
У 2025 році у Польщі мали роботу 92% довоєнних іммігрантів з України, серед тих, хто переїхав до країни після початку повномасштабного вторгнення, таких вже 78%. Такі дані нового опитування щодо інтеграції українців у Польщі наведено у пресрелізі аналі...
До кінця 2025 року планується проведення Ради коаліцій та обговорення спільно з прем'єр-міністром України концептуальних положень пенсійної реформи. Мета — окреслити кроки, необхідні для запровадження змін у грошовому забезпеченні пенсіонерів. Про це р...