Популярна в Німеччині мережа супермаркетів Lidl готова зайти на ринок України. Подібна перспектива може стати серйозною конкуренцією для не менш популярної мережі в Україні - АТБ. Про цей намір розповіли в німецькому виданні Lebensmittel Zeitung, посилаючись на запит корпорації Schwarz, якій і належить відомий торговий бренд, повідомляють
Патріоти України.
Компанія вже призначила керівника головного офісу, раніше він очолював цю ж мережу в Польщі. У Schwarz вказали, що саме АТБ нібито копіює концепти Lidl. При цьому засновники німецького бренду стверджують, що розглядають український ринок як потенційно цікавий для впровадження нового продукту для споживачів.
Зазначимо, що Lidl поширилася за межі Німеччини ще в 1980-і роки. Зараз її магазини розташовані в 32 країнах світу. Торгові майданчики налічують до 11 тисяч одиниць.
В Україні самотні пенсіонери старші 80 років, які потребують догляду й живуть одні, мають право на щомісячну доплату до пенсії в розмірі 944 грн. Для її оформлення потрібно звернутися до органів соцзахисту або ПФУ (Пенсійний фонд України) з медичним ви...
18-й пакет санкцій Європейського Союзу проти Росії блокує не лише Словаччина, але й Угорщина, повідомив дипломат однієї з ключових держав ЄС на умовах анонімності, передають Патріоти України з посиланням на ЄП. "18-й пакет санкцій Європейського Союзу п...