Популярна в Німеччині мережа супермаркетів Lidl готова зайти на ринок України. Подібна перспектива може стати серйозною конкуренцією для не менш популярної мережі в Україні - АТБ. Про цей намір розповіли в німецькому виданні Lebensmittel Zeitung, посилаючись на запит корпорації Schwarz, якій і належить відомий торговий бренд, повідомляють
Патріоти України.
Компанія вже призначила керівника головного офісу, раніше він очолював цю ж мережу в Польщі. У Schwarz вказали, що саме АТБ нібито копіює концепти Lidl. При цьому засновники німецького бренду стверджують, що розглядають український ринок як потенційно цікавий для впровадження нового продукту для споживачів.
Зазначимо, що Lidl поширилася за межі Німеччини ще в 1980-і роки. Зараз її магазини розташовані в 32 країнах світу. Торгові майданчики налічують до 11 тисяч одиниць.
Російський рубль цього року зміцнився на 45% і торгується приблизно 78 за $1 – майже на рівні до повномасштабного вторгнення в Україну. Таке різке зміцнення валюти несе потенційні ризики для економіки країни-агресора, пише Bloomberg 24 грудня, передают...
Частина українських пенсіонерів може розраховувати на додаткову надбавку до пенсії за догляд. Така виплата надається лише за наявності визначених законом підстав. Про це нагадують у Головному управлінні Пенсійного фонду в Миколаївській області, передаю...