Популярна в Німеччині мережа супермаркетів Lidl готова зайти на ринок України. Подібна перспектива може стати серйозною конкуренцією для не менш популярної мережі в Україні - АТБ. Про цей намір розповіли в німецькому виданні Lebensmittel Zeitung, посилаючись на запит корпорації Schwarz, якій і належить відомий торговий бренд, повідомляють
Патріоти України.
Компанія вже призначила керівника головного офісу, раніше він очолював цю ж мережу в Польщі. У Schwarz вказали, що саме АТБ нібито копіює концепти Lidl. При цьому засновники німецького бренду стверджують, що розглядають український ринок як потенційно цікавий для впровадження нового продукту для споживачів.
Зазначимо, що Lidl поширилася за межі Німеччини ще в 1980-і роки. Зараз її магазини розташовані в 32 країнах світу. Торгові майданчики налічують до 11 тисяч одиниць.
Пенсійний фонд пояснив, які документи варто мати при собі пенсіонерам під час відеоідентифікації. Про це йдеться в повідомленні ПФУ, передають Патріоти України. Для проходження відеоідентифікації пенсіонеру потрібно мати “під рукою” паспорт громадянина...
Банк Росії вперше розпочав реальні продажі фізичного золота з резервів у рамках операцій мінфіну РФ з фінансування державного бюджету. Про це повідомила прес-служба регулятора російському пропагандистському інформагентству Интерфакс, передають Патріоти...