Популярна в Німеччині мережа супермаркетів Lidl готова зайти на ринок України. Подібна перспектива може стати серйозною конкуренцією для не менш популярної мережі в Україні - АТБ. Про цей намір розповіли в німецькому виданні Lebensmittel Zeitung, посилаючись на запит корпорації Schwarz, якій і належить відомий торговий бренд, повідомляють
Патріоти України.
Компанія вже призначила керівника головного офісу, раніше він очолював цю ж мережу в Польщі. У Schwarz вказали, що саме АТБ нібито копіює концепти Lidl. При цьому засновники німецького бренду стверджують, що розглядають український ринок як потенційно цікавий для впровадження нового продукту для споживачів.
Зазначимо, що Lidl поширилася за межі Німеччини ще в 1980-і роки. Зараз її магазини розташовані в 32 країнах світу. Торгові майданчики налічують до 11 тисяч одиниць.
Китай витісняє країну-агресора Росію з експорту в Монголії, поінформувала 7 грудня Служба зовнішньої розвідки (СЗР) України, передають Патріоти України.
. "Китай закріплює статус ключового економічного партнера Монголії, різко нарощуючи закупівлі монг...
Хто насправді вірить, що президент США Дональд Трамп зможе швидко домовитися з російським лідером Владіміром Путіним про припинення війни в Україні? Виходячи з розумного припущення, що це навряд чи станеться найближчим часом, Європейський Союз пообіцяв...