Популярна в Німеччині мережа супермаркетів Lidl готова зайти на ринок України. Подібна перспектива може стати серйозною конкуренцією для не менш популярної мережі в Україні - АТБ. Про цей намір розповіли в німецькому виданні Lebensmittel Zeitung, посилаючись на запит корпорації Schwarz, якій і належить відомий торговий бренд, повідомляють
Патріоти України.
Компанія вже призначила керівника головного офісу, раніше він очолював цю ж мережу в Польщі. У Schwarz вказали, що саме АТБ нібито копіює концепти Lidl. При цьому засновники німецького бренду стверджують, що розглядають український ринок як потенційно цікавий для впровадження нового продукту для споживачів.
Зазначимо, що Lidl поширилася за межі Німеччини ще в 1980-і роки. Зараз її магазини розташовані в 32 країнах світу. Торгові майданчики налічують до 11 тисяч одиниць.
Росія та Шрі-Ланка розпочали переговори про будівництво ЗПГ-терміналу, який допоможе Москві знаходити нові ринки збуту зрідженого природного газу для підсанкційних проєктів. Про це повідомляють російські ЗМІ, передають Патріоти України. «По суті, ми по...
У Пенсійному фонді України роз'яснили, скільки потрібно мати стажу для виходу на пенсію, якщо у січні 2026 року виповнюється 60 років, передають Патріоти України. Згідно із законодавством, зазначили у ПФУ, вік виходу на пенсію визначає набутий людиною ...