Популярна в Німеччині мережа супермаркетів Lidl готова зайти на ринок України. Подібна перспектива може стати серйозною конкуренцією для не менш популярної мережі в Україні - АТБ. Про цей намір розповіли в німецькому виданні Lebensmittel Zeitung, посилаючись на запит корпорації Schwarz, якій і належить відомий торговий бренд, повідомляють
Патріоти України.
Компанія вже призначила керівника головного офісу, раніше він очолював цю ж мережу в Польщі. У Schwarz вказали, що саме АТБ нібито копіює концепти Lidl. При цьому засновники німецького бренду стверджують, що розглядають український ринок як потенційно цікавий для впровадження нового продукту для споживачів.
Зазначимо, що Lidl поширилася за межі Німеччини ще в 1980-і роки. Зараз її магазини розташовані в 32 країнах світу. Торгові майданчики налічують до 11 тисяч одиниць.
За заявою Мінфіну США, видано генеральну ліцензію, яка дозволяє здійснювати фінансові операції з визначеними російськими банками до 18 червня 2026 року. Ліцензовані транзакції повинні бути пов’язані виключно з проєктами, що розпочались до 21 листопада ...
У 2026 році держбюджет передбачає видатки на індексацію пенсій, проте система перерахунку залишається складною та непрозорою. Через це пенсіонери ризикують недоотримати значну частину своїх виплат, передають Патріоти України. Очільник Комітету Верховно...