Популярна в Німеччині мережа супермаркетів Lidl готова зайти на ринок України. Подібна перспектива може стати серйозною конкуренцією для не менш популярної мережі в Україні - АТБ. Про цей намір розповіли в німецькому виданні Lebensmittel Zeitung, посилаючись на запит корпорації Schwarz, якій і належить відомий торговий бренд, повідомляють
Патріоти України.
Компанія вже призначила керівника головного офісу, раніше він очолював цю ж мережу в Польщі. У Schwarz вказали, що саме АТБ нібито копіює концепти Lidl. При цьому засновники німецького бренду стверджують, що розглядають український ринок як потенційно цікавий для впровадження нового продукту для споживачів.
Зазначимо, що Lidl поширилася за межі Німеччини ще в 1980-і роки. Зараз її магазини розташовані в 32 країнах світу. Торгові майданчики налічують до 11 тисяч одиниць.
Ситуація з мобілізацією в Україні покращилася, принаймі станом на жовтень поточного року, тому про її посилення не йдеться. Про це в коментарі сайту ТСН.ua розповів військовий експерт Олексій Гетьман, спираючись на відому йому статистику, передають Пат...
Українці з прифронтових регіонів можуть отримати автоматичну компенсацію на оплату електроенергії та одноразову допомогу на тверде паливо, причому для цього не потрібно подавати додаткові заяви. Понад 280 тисяч родин уже скористалися цією підтримкою, о...