Популярна в Німеччині мережа супермаркетів Lidl готова зайти на ринок України. Подібна перспектива може стати серйозною конкуренцією для не менш популярної мережі в Україні - АТБ. Про цей намір розповіли в німецькому виданні Lebensmittel Zeitung, посилаючись на запит корпорації Schwarz, якій і належить відомий торговий бренд, повідомляють
Патріоти України.
Компанія вже призначила керівника головного офісу, раніше він очолював цю ж мережу в Польщі. У Schwarz вказали, що саме АТБ нібито копіює концепти Lidl. При цьому засновники німецького бренду стверджують, що розглядають український ринок як потенційно цікавий для впровадження нового продукту для споживачів.
Зазначимо, що Lidl поширилася за межі Німеччини ще в 1980-і роки. Зараз її магазини розташовані в 32 країнах світу. Торгові майданчики налічують до 11 тисяч одиниць.
Автомобілісти знову масово переводять машини на газ, адже різниця у вартості з бензином дозволяє економити понад тисячу гривень на місяць і окупити обладнання менш ніж за рік. Але зростання акцизів і можливі коливання цін ставлять під сумнів довгострок...
Кабінет міністрів України планує підвищення академічних стипендій. Однак це відбудеться не одразу і не для всіх. Про це заявила прем'єр-міністр Юлія Свириденко, передають Патріоти України. "Підвищення розміру стипендій удвічі для понад 163 тисяч студен...