Популярна в Німеччині мережа супермаркетів Lidl готова зайти на ринок України. Подібна перспектива може стати серйозною конкуренцією для не менш популярної мережі в Україні - АТБ. Про цей намір розповіли в німецькому виданні Lebensmittel Zeitung, посилаючись на запит корпорації Schwarz, якій і належить відомий торговий бренд, повідомляють
Патріоти України.
Компанія вже призначила керівника головного офісу, раніше він очолював цю ж мережу в Польщі. У Schwarz вказали, що саме АТБ нібито копіює концепти Lidl. При цьому засновники німецького бренду стверджують, що розглядають український ринок як потенційно цікавий для впровадження нового продукту для споживачів.
Зазначимо, що Lidl поширилася за межі Німеччини ще в 1980-і роки. Зараз її магазини розташовані в 32 країнах світу. Торгові майданчики налічують до 11 тисяч одиниць.
Невдовзі в Україні можуть підвищити вартість доставки газу. Національна комісія, що регулює сфери енергетики та комунальних послуг, на засіданні 2 грудня підтримала винесення на громадське обговорення проєктів змін до тарифів на розподіл газу, передают...
Одноразова грошова допомога за програмою "Зимова підтримка" не впливатиме на призначення житлової субсидії, адже не враховується до сукупного доходу домогосподарства. Про це зазначили у Пенсійному фонді, передають Патріоти України. Житлова субсидія обч...