Клієнтка "ПриватБанку" з Харкова заявила, що майже два тижні не може закрити рахунок як фізособи-підприємця (ФОП). Про це вона написала у своєму відгуку на сайті "Мінфін" напередодні ввечері, зазначають Патріоти України.
Жінка обурилася, що її зобов'язали ходити у відділення банку і стояти в чергах, попри пандемію. "Гроші я вже не поверну": клієнт "ПриватБанку" понад місяць не може отримати нову картку
"Як підсумок - після подачі 2-ї заяви 13 грудня я злягла з температурою. У заяві на закритті рахунку зазначено, що його закриють за 3 дні. Поки лежала вдома з температурою і соплями думала, що питання вже вирішене. Ага, звичайно. У понеділок звернулася в банк - питання не вирішене. Про це банк вирішив делікатно промовчати й не повідомити мені", - зазначила вона, закликавши "Приват" прояснити дану ситуацію. Представники банку поки не встигли відреагувати на коментар.
Українська держава витратила майже 5 млн грн із бюджету на експертизи у справах, пов'язаних із виготовленням і поширенням порнографії під час повномасштабної війни країни-агресора Росії проти України, інформують Патріоти України. За даними видання, із ...
Ринок електромобілів в Україні за останні роки стрімко зріс, чому сприяли істотні пільги на ввезення цих транспортних засобів. Дія цих пільг закінчується у 2025 році й влада не має наміру їх продовжувати. Які пільги для електрокарів діють в Україні, чо...