Клієнтка "ПриватБанку" з Харкова заявила, що майже два тижні не може закрити рахунок як фізособи-підприємця (ФОП). Про це вона написала у своєму відгуку на сайті "Мінфін" напередодні ввечері, зазначають Патріоти України.
Жінка обурилася, що її зобов'язали ходити у відділення банку і стояти в чергах, попри пандемію. "Гроші я вже не поверну": клієнт "ПриватБанку" понад місяць не може отримати нову картку
"Як підсумок - після подачі 2-ї заяви 13 грудня я злягла з температурою. У заяві на закритті рахунку зазначено, що його закриють за 3 дні. Поки лежала вдома з температурою і соплями думала, що питання вже вирішене. Ага, звичайно. У понеділок звернулася в банк - питання не вирішене. Про це банк вирішив делікатно промовчати й не повідомити мені", - зазначила вона, закликавши "Приват" прояснити дану ситуацію. Представники банку поки не встигли відреагувати на коментар.
Зять прем'єр-міністра Угорщини Віктора Орбана Іштван Тіборц нібито веде переговори про купівлю російського представництва австрійської групи Raiffeisen (RBI). Про це 21 лютого повідомило видання Der Standard, передають Патріоти України. Як пише видання...
В рамках майбутньої мирної угоди Росія може дозволити американським компаніям добувати корисні копалини на окупованих територіях України. Про це пише видання WSJ, передають Патріоти України. На переговорах в Ер-Ріяді була обговорена пропозиція припини...