
Клієнтка "ПриватБанку" з Харкова заявила, що майже два тижні не може закрити рахунок як фізособи-підприємця (ФОП). Про це вона написала у своєму відгуку на сайті "Мінфін" напередодні ввечері, зазначають Патріоти України.
Жінка обурилася, що її зобов'язали ходити у відділення банку і стояти в чергах, попри пандемію. "Гроші я вже не поверну": клієнт "ПриватБанку" понад місяць не може отримати нову картку
"Як підсумок - після подачі 2-ї заяви 13 грудня я злягла з температурою. У заяві на закритті рахунку зазначено, що його закриють за 3 дні. Поки лежала вдома з температурою і соплями думала, що питання вже вирішене. Ага, звичайно. У понеділок звернулася в банк - питання не вирішене. Про це банк вирішив делікатно промовчати й не повідомити мені", - зазначила вона, закликавши "Приват" прояснити дану ситуацію. Представники банку поки не встигли відреагувати на коментар.
Нова система "Обрій", яку адмініструватиме Державна служба зайнятості, допомагатиме українцям, які залишилися без роботи. Про рішення уряду щодо її запуску повідомила прем’єр-міністерка Юлія Свириденко, передають Патріоти України. Екосистема «Обрій» пр...
Основним чинником, який визначає рішення людей повертатися з-за кордону, залишається питання безпеки. Також усе залежить від тривалості війни: чим швидше все закінчиться, тим скоріше людина опиниться вдома, передають Патріоти України. Таку думку директ...