Клієнтка "ПриватБанку" з Харкова заявила, що майже два тижні не може закрити рахунок як фізособи-підприємця (ФОП). Про це вона написала у своєму відгуку на сайті "Мінфін" напередодні ввечері, зазначають Патріоти України.
Жінка обурилася, що її зобов'язали ходити у відділення банку і стояти в чергах, попри пандемію. "Гроші я вже не поверну": клієнт "ПриватБанку" понад місяць не може отримати нову картку
"Як підсумок - після подачі 2-ї заяви 13 грудня я злягла з температурою. У заяві на закритті рахунку зазначено, що його закриють за 3 дні. Поки лежала вдома з температурою і соплями думала, що питання вже вирішене. Ага, звичайно. У понеділок звернулася в банк - питання не вирішене. Про це банк вирішив делікатно промовчати й не повідомити мені", - зазначила вона, закликавши "Приват" прояснити дану ситуацію. Представники банку поки не встигли відреагувати на коментар.
Економіка України попри війну продовжує зростання. Показник ВВП на душу населення перевищив довоєнний рівень. Про це повідомив заступник міністра економіки України Андрій Телюпа, передають Патріоти України. . За його словами, зростання реального ВВП У...
Шведський економіст та дипломат Андерс Аслунд вважає, що Росія може вичерпати свої ліквідні фінансові резерви до осені 2025 року. Це потенційно може призвести до фінансової кризи, передають Патріоти України. Як пояснює видання MSN, Аслунд зазначає, що ...