Клієнтка "ПриватБанку" з Харкова заявила, що майже два тижні не може закрити рахунок як фізособи-підприємця (ФОП). Про це вона написала у своєму відгуку на сайті "Мінфін" напередодні ввечері, зазначають Патріоти України.
Жінка обурилася, що її зобов'язали ходити у відділення банку і стояти в чергах, попри пандемію. "Гроші я вже не поверну": клієнт "ПриватБанку" понад місяць не може отримати нову картку
"Як підсумок - після подачі 2-ї заяви 13 грудня я злягла з температурою. У заяві на закритті рахунку зазначено, що його закриють за 3 дні. Поки лежала вдома з температурою і соплями думала, що питання вже вирішене. Ага, звичайно. У понеділок звернулася в банк - питання не вирішене. Про це банк вирішив делікатно промовчати й не повідомити мені", - зазначила вона, закликавши "Приват" прояснити дану ситуацію. Представники банку поки не встигли відреагувати на коментар.
Експерти вважають, що українська система нарахування комунальних послуг неефективна й спрямована виключно на збільшення платежів для споживачів, передають Патріоти України. Але є низка факторів, які можуть давати право споживачеві вимагати перерахунку ...
Китайські електрокари приваблюють покупців насамперед дешевизною. Фактично, це єдина очевидна перевага. А недоліків набагато більше. Експерти назвали найбільший з них, який виявився небезпечною причиною низьких цін, передають Патріоти України. Подробиц...