Клієнтка "ПриватБанку" з Харкова заявила, що майже два тижні не може закрити рахунок як фізособи-підприємця (ФОП). Про це вона написала у своєму відгуку на сайті "Мінфін" напередодні ввечері, зазначають Патріоти України.
Жінка обурилася, що її зобов'язали ходити у відділення банку і стояти в чергах, попри пандемію. "Гроші я вже не поверну": клієнт "ПриватБанку" понад місяць не може отримати нову картку
"Як підсумок - після подачі 2-ї заяви 13 грудня я злягла з температурою. У заяві на закритті рахунку зазначено, що його закриють за 3 дні. Поки лежала вдома з температурою і соплями думала, що питання вже вирішене. Ага, звичайно. У понеділок звернулася в банк - питання не вирішене. Про це банк вирішив делікатно промовчати й не повідомити мені", - зазначила вона, закликавши "Приват" прояснити дану ситуацію. Представники банку поки не встигли відреагувати на коментар.
Європа готує новий пакет санкцій проти Росії. До нього увійдуть заходи проти енергетики, криптобірж і системи платежів Росії, передають Патріоти України з посиланням на Bloomberg. Це буде вже 19-й пакет санкцій ЄС з моменту повномасштабного вторгнення...
Цієї зими російські окупанти можуть посилити удари по газовій інфраструктурі, оскільки Україна остаточно припинила транзит російського газу. Таку думку висловив колишній міністр енергетики Юрій Продан, передають Патріоти України. Він нагадав, що торік ...