Провідна інвестиція "повітряної брами" "морської брами" України: В Одеському аеропорту збудували нову злітно-посадкову смуги. Однак є бюрократичні перепони (фотофакти)

Будівельники завершили укладання основного шару нової злітно-посадкової смуги міжнародного аеропорту «Одеса», повідомляють Патріоти України з посиланням на Думську. Як передає кореспондент видання, магістральний бетоноукладач Gomaco залив всі 2800 метрів нового покриття.

Основна частина закінчена, але попереду ще роботи по монтажу та укладання руліжних доріжок (РД), які примикають до основної смуги та служать для її стикування з перону комплексом аеропорту.

Згідно з проєктом, всього їх буде п’ять, в тому числі дві швидкісні – РД-2 і РД-4, що дозволяють повітряним судам залишати нову ЗПС на великій швидкості та закінчувати гальмування, перебуваючи безпосередньо на швидкісній доріжці. Також тривають земляні роботи по монтажу зливової системи стічних вод та світлосигнальної системи.

Генпідрядник склав план робіт, згідно з яким ще кілька днів тому будівельники повинні були приступити до укладання бетону нових руліжних доріжок РД-А2 і РД-А5. Для цього етапу технічний персонал бетоноукладача був спеціально навчений діям з укладання РД поблизу діючої ЗПС. Для запобігання небезпечних інцидентів з повітряними суднами в бригаді бетонників з’явилися люди, які відповідають за безпеку польотів і мають радіозв’язок з диспетчерами повітряного і наземного руху. Однак роботи поки не почалися: хтось із великих начальників боїться прийняти остаточне рішення.

Цікаво, що для уникнення непорозумінь на бетонне покриття нової смуги нанесли величезних білі хрести, які допоможуть пілотам не сплутати ВПП, котра будується з діючою.

У південному торці нової взлітки (курс 340) зараз проводяться роботи по монтажу світлосигнальної системи. Верхній шар ґрунту знятий протягом майже 800 метрів, в землю встановлюють бетонні блоки, на яких будуть змонтовані щогли для прожекторів світлосигнальної системи.

Нагадаємо, укладання основного шару, так званого важкого бетону, нової ЗПС почалася в кінці серпня минулого року і переривалася лише на грудень, січень і лютий.

За свідченням будівельників, всі роботи з укладання бетону можуть бути закінчені до кінця цього року, але дата остаточного введення всього аеродромного комплексу залежить від дуже багатьох чинників, тому конкретних термінів ніхто не називає.

Хіти тижня. Гривня наближається до абсолютного антирекорду: Фінансовий аналітик дав прогноз курсу валют на тиждень

понеділок, 19 жовтень 2020, 23:05

Найнижчий курс гривні до долара фіксувався 29 січня 2018 року - 28,54 гривні. За кілька днів він може бути побитий. Протягом найближчого тижня очікується зростання курсу долара до гривні. Долар на міжбанку може торгуватися через тиждень близько 28,5 гр...

"Продовжуємо боротися": Венедіктова заявила, що Офіс генпрокурора відстояв 1 млрд грн у справі "Приватбанку"

понеділок, 19 жовтень 2020, 20:44

Офіс генерального прокурора відстояв у Верховному Суді 1 мільярд гривень активів держави у справі АТ КБ «Приватбанк» та фактично попередив вибуття ще 28 мільярдів гривень за аналогічними позовами. Про це написала у Facebook Ірина Венедіктова, передають...