Клієнти ПриватБанку поскаржилися на блокування рахунків та перевірки переказів, які відбуваються без попередження та пояснення причин. У банку кажуть: вони керуються чинними законами та правилами, зобов'язані проводити фінансовий моніторинг клієнтів та мають право на те, щоб розірвати співпрацю з клієнтом, передають Патріоти України.
Скарги опублікували на спеціалізованому форумі "Мінфін". Так, один із клієнтів розповів, що після блокування його рахунків йому надіслали листа за місцем реєстрації. Водночас співробітники банку не змогли пояснити причину блокування рахунку.
Ще один українець поскаржився на те, що нібито на вимогу ПриватБанку після оплати комунальних послуг він почав проходити ретельну перевірку. У Приваті на це відповіли: інформації про блокування рахунків клієнтів інших банків у них немає.
Однак своїм клієнтам вони справді можуть заблокувати рахунок, якщо на те є причина. Згідно із законом 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, отриманих злочинним шляхом..." банк зобов'язаний проводити фінансовий моніторинг. Для цього застосовують ризик орієнтований підхід: насамперед перевірки торкнуться тих клієнтів, які здійснюють підозрілі операції, операції з готівкою, великими сумами, політично важливими особами (ПЕР).
Якщо клієнту заблокували рахунки, він має право подати документи до банку з вимогою переказати залишок коштів на рахунок у будь-якому іншому банку.
Голова Комітету ВРУ з питань фінансів, податкової та митної політики Данило Гетманцев пояснив, наскільки Україна наблизилася до євроінтеграції. На його думку, Україна досягла значних успіхів на шляху до Європейського Союзу. Про це Данило Гетманцев сказ...
Після змін до Бюджету-2025, якими додається 412,4 млрд грн на сектор нацбезпеки і оборони, фінансовий ресурс на сектор складе 2,6 трлн грн. Це 31,1% від прогнозованого ВВП на цей рік. І Україна вже кілька років стабільно займає перше місце у світі за ц...