Клієнти ПриватБанку поскаржилися на блокування рахунків та перевірки переказів, які відбуваються без попередження та пояснення причин. У банку кажуть: вони керуються чинними законами та правилами, зобов'язані проводити фінансовий моніторинг клієнтів та мають право на те, щоб розірвати співпрацю з клієнтом, передають Патріоти України.
Скарги опублікували на спеціалізованому форумі "Мінфін". Так, один із клієнтів розповів, що після блокування його рахунків йому надіслали листа за місцем реєстрації. Водночас співробітники банку не змогли пояснити причину блокування рахунку.
Ще один українець поскаржився на те, що нібито на вимогу ПриватБанку після оплати комунальних послуг він почав проходити ретельну перевірку. У Приваті на це відповіли: інформації про блокування рахунків клієнтів інших банків у них немає.
Однак своїм клієнтам вони справді можуть заблокувати рахунок, якщо на те є причина. Згідно із законом 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, отриманих злочинним шляхом..." банк зобов'язаний проводити фінансовий моніторинг. Для цього застосовують ризик орієнтований підхід: насамперед перевірки торкнуться тих клієнтів, які здійснюють підозрілі операції, операції з готівкою, великими сумами, політично важливими особами (ПЕР).
Якщо клієнту заблокували рахунки, він має право подати документи до банку з вимогою переказати залишок коштів на рахунок у будь-якому іншому банку.
Деякі українці мають право на надбавки до пенсії від 500 до 24 000 грн, зокрема Герої України, ветерани війни, видатні спортсмени, космонавти та матері багатодітних сімей. Щоб отримати виплату, потрібно подати документи про звання або нагороду до Пенсі...
Через проблеми в енергетиці ціни на продукти в Україні можуть зрости на 10-30%. Найбільше подорожчають молочна продукція, м’ясо, яйця, хліб і овочі, адже саме вони найбільш залежать від стабільного електропостачання, передають Патріоти України. Про це ...