Клієнт ПриватБанку поскаржився, що установа не зарахувала на його рахунок 5000 грн - після того, як він поповнив картку через її термінал. При цьому зроблене в цей же час інше поповнення на 5000 грн пройшло. У самому банку пояснили, що регламент зарахування коштів на картку в деяких випадках становить до 24 годин, передають Патріоти України.
Скаргу розміщено на порталі "Мінфін". Згідно з нею, між поповненнями пройшло близько 1 хвилини – перше було здійснено 3 серпня о 15:38, а друге – о 15:39.
"Здійснював поповнення власної картки на суми 5000 грн та 5000 грн. Одна сума у розмірі 5000 грн зарахувалася, а інша у розмірі 5000 грн не була зарахована", – йдеться у повідомленні.
При цьому, наголошується, у телефонній службі підтримки банку клієнту сказали очікувати на зарахування грошей. Проте, за його словами, не уточнили, "чи є така сума, чи сталася якась помилка". "Написав на підтримку – теж нічим не допомогли, кажуть "чекайте", не прийняли моє звернення, нічого не зафіксували. Гроші зникли, працівники нічого не розуміють і не допомагають. Поверніть мої кошти", – йдеться у скарзі.
Що кажуть у ПриватБанку
У самому ПриватБанку того ж дня відповіли клієнту, що його платіж перебуває на проведенні. Зроблено це було о 17:22 – майже за 2 години після проведення платежу. При цьому там пояснили: те, що сталось, не містить жодного злого наміру. Адже "регламент зарахування коштів на картку в деяких випадках становить до 24 годин".
Зять прем'єр-міністра Угорщини Віктора Орбана Іштван Тіборц нібито веде переговори про купівлю російського представництва австрійської групи Raiffeisen (RBI). Про це 21 лютого повідомило видання Der Standard, передають Патріоти України. Як пише видання...
В рамках майбутньої мирної угоди Росія може дозволити американським компаніям добувати корисні копалини на окупованих територіях України. Про це пише видання WSJ, передають Патріоти України. На переговорах в Ер-Ріяді була обговорена пропозиція припини...