Клієнт ПриватБанку поскаржився, що установа не зарахувала на його рахунок 5000 грн - після того, як він поповнив картку через її термінал. При цьому зроблене в цей же час інше поповнення на 5000 грн пройшло. У самому банку пояснили, що регламент зарахування коштів на картку в деяких випадках становить до 24 годин, передають Патріоти України.
Скаргу розміщено на порталі "Мінфін". Згідно з нею, між поповненнями пройшло близько 1 хвилини – перше було здійснено 3 серпня о 15:38, а друге – о 15:39.
"Здійснював поповнення власної картки на суми 5000 грн та 5000 грн. Одна сума у розмірі 5000 грн зарахувалася, а інша у розмірі 5000 грн не була зарахована", – йдеться у повідомленні.
При цьому, наголошується, у телефонній службі підтримки банку клієнту сказали очікувати на зарахування грошей. Проте, за його словами, не уточнили, "чи є така сума, чи сталася якась помилка". "Написав на підтримку – теж нічим не допомогли, кажуть "чекайте", не прийняли моє звернення, нічого не зафіксували. Гроші зникли, працівники нічого не розуміють і не допомагають. Поверніть мої кошти", – йдеться у скарзі.
Що кажуть у ПриватБанку
У самому ПриватБанку того ж дня відповіли клієнту, що його платіж перебуває на проведенні. Зроблено це було о 17:22 – майже за 2 години після проведення платежу. При цьому там пояснили: те, що сталось, не містить жодного злого наміру. Адже "регламент зарахування коштів на картку в деяких випадках становить до 24 годин".
Національний банк України запровадив нові підходи до визначення переліку валют, до яких офіційний курс гривні встановлюється щоденно, а також скасував перелік валют для щомісячного встановлення офіційного курсу.. Про це йдеться у повідомленні НБУ, пере...
Державні службовці та правоохоронці через фіктивну інвалідність, отриману від голови Хмельницької МСЕК Тетяни Крупи, щомісяця отримували до 80 тис. грн пенсії.. Про це свідчать матеріали суду, передають Патріоти України. В ході досудового розслідування...