Клієнт ПриватБанку поскаржився, що установа не зарахувала на його рахунок 5000 грн - після того, як він поповнив картку через її термінал. При цьому зроблене в цей же час інше поповнення на 5000 грн пройшло. У самому банку пояснили, що регламент зарахування коштів на картку в деяких випадках становить до 24 годин, передають Патріоти України.
Скаргу розміщено на порталі "Мінфін". Згідно з нею, між поповненнями пройшло близько 1 хвилини – перше було здійснено 3 серпня о 15:38, а друге – о 15:39.
"Здійснював поповнення власної картки на суми 5000 грн та 5000 грн. Одна сума у розмірі 5000 грн зарахувалася, а інша у розмірі 5000 грн не була зарахована", – йдеться у повідомленні.
При цьому, наголошується, у телефонній службі підтримки банку клієнту сказали очікувати на зарахування грошей. Проте, за його словами, не уточнили, "чи є така сума, чи сталася якась помилка". "Написав на підтримку – теж нічим не допомогли, кажуть "чекайте", не прийняли моє звернення, нічого не зафіксували. Гроші зникли, працівники нічого не розуміють і не допомагають. Поверніть мої кошти", – йдеться у скарзі.
Що кажуть у ПриватБанку
У самому ПриватБанку того ж дня відповіли клієнту, що його платіж перебуває на проведенні. Зроблено це було о 17:22 – майже за 2 години після проведення платежу. При цьому там пояснили: те, що сталось, не містить жодного злого наміру. Адже "регламент зарахування коштів на картку в деяких випадках становить до 24 годин".
Масовані удари по газовій та енергетичній інфраструктурі України загрожують стабільності опалювального сезону та безпеці енергопостачання в країні. Про це сказав голова Спілки споживачів комунальних послуг Олег Попенко ексклюзивно для "Труха", передают...
До 30 вересня триває автоматичне продовження субсидій на період без опалення. Більшість отримувачів і надалі отримуватимуть допомогу без додаткових заяв, якщо не змінився склад сім’ї чи майновий стан домогосподарства. Якщо такі зміни були, про них потр...