Українська біженка з Покровська Донецької області втратила доступ до всіх своїх рахунків у ПриватБанку. Банк заблокував близько 200 тис. грн, і тепер для того, щоб переказати кошти на інший рахунок, необхідно особисто звернутися до фінансової установи. Про це клієнтка банку написала на профільному форумі Мінфін, передають Патріоти України.
"За карткою рухи були, були перекази, були оберти. Жодним шахрайством я не займалася. Скарг не було. Єдиний нюанс – це актуалізація! Надійшло оповіщення – пройдіть! Почитала терміни її проходження на сайті Приват, 60 днів! Тому дуже не поспішала! Там, де я перебуваю, у глибокому селі у родичів, не ловить МТС", – написала українка.
Жінка пояснила, що на одному з її рахунків були гроші, виплачені при народженні дитини. У сумі – 200 тис. грн. Тепер, щоб відновити доступ до них, доведеться їхати в інший населений пункт і в умовах повномасштабної війни шукати відділення "Привату", які працюють.
У ПриватБанку пояснили, що банк на вимогу чинного законодавства зобов'язаний проводити фінансовий моніторинг. Тобто відстежувати операції своїх клієнтів, і якщо є підозри у відмиванні коштів тощо, банк зобов'язаний зупиняти такі дії. "У разі розірвання ділових відносин клієнту надається можливість отримання власних коштів", – додали в ПриватБанку.
Цього року в Україні впровадили єдиний підхід до надання пільг на сплату послуг ЖКГ — з урахуванням середньомісячного сукупного доходу сім’ї, чого не було раніше. Втім, з правила є виключення — цей підхід не застосовуватимуть до УБД та осіб з інвалідні...
Соцдопомога для матерів, опікунів і внутрішньо переміщених осіб - тепер централізовано. Що зміниться в підході до виплат, передають Патріоти України з посиланням на проєкт постанови Кабміну, розміщений для обговорення на сайті ФПУ. Документом пропонує...