ПриватБанк потрапив у скандал після того, як відмовився розбиратися в ситуації зі списанням грошей з карти клієнтки, на яке вона не давала згоди. На фінансову установу поскаржилася українка на сайті minfin.com.ua, передають Патріоти України.
За словами жінки, 7 серпня з її картки була проведена операція зі списання грошових коштів. Після скарги на службу підтримки клієнтці відповіли, що сума незначна, тому розбиратися вони не будуть.
"За фактом отримала повідомлення, що з моєї картки проведена оплата товарів (послуг) на незрозумілому сайті. У службі підтримки сказали, що сума незначна, тому розбиратися ніхто не буде, також сказали, що сайти можуть зберігати всі дані карт, не розумію як це допустимо", - пише клієнтка.
За словами клієнтки, їй порадили прибирати ліміти оплат, а також включати функцію підтвердження операцій. Крім того, їй порекомендували звертатися на сайт, через який була проведена операція.
На скаргу клієнтки відповіли у фінансовій установі, відписавшись, що на сторонньому сайті був оформлений токен, який дає можливість проводити оплату згідно з договором, укладеним з компанією, на рахунок якої провели оплату. У банку порекомендували перевірити виписку по карті і нагадали, що для проведення оплати таким чином потрібен доступ до реквізитів карти.
Незважаючи на війну та проблеми в економіці, літні українці продовжують отримувати виплати. А у вересні для деяких з них навіть відкриються нові можливості. Про це пише медіа-ресурс LVIV-Media, передають Патріоти України. Зокрема, деяким пенсіонерам зб...
Небезпека переведення економіки на військові рейки в Росії полягає в тому, що вони не можуть зупинитись, бо це може призвести до катастрофи. Про це в етері "Еспресо" розповів головний консультант Центру зовнішньополітичних досліджень Національного інст...