ПриватБанк потрапив у скандал після того, як відмовився розбиратися в ситуації зі списанням грошей з карти клієнтки, на яке вона не давала згоди. На фінансову установу поскаржилася українка на сайті minfin.com.ua, передають Патріоти України.
За словами жінки, 7 серпня з її картки була проведена операція зі списання грошових коштів. Після скарги на службу підтримки клієнтці відповіли, що сума незначна, тому розбиратися вони не будуть.
"За фактом отримала повідомлення, що з моєї картки проведена оплата товарів (послуг) на незрозумілому сайті. У службі підтримки сказали, що сума незначна, тому розбиратися ніхто не буде, також сказали, що сайти можуть зберігати всі дані карт, не розумію як це допустимо", - пише клієнтка.
За словами клієнтки, їй порадили прибирати ліміти оплат, а також включати функцію підтвердження операцій. Крім того, їй порекомендували звертатися на сайт, через який була проведена операція.
На скаргу клієнтки відповіли у фінансовій установі, відписавшись, що на сторонньому сайті був оформлений токен, який дає можливість проводити оплату згідно з договором, укладеним з компанією, на рахунок якої провели оплату. У банку порекомендували перевірити виписку по карті і нагадали, що для проведення оплати таким чином потрібен доступ до реквізитів карти.
Українці мають можливість отримати одноразову грошову виплату до Дня Незалежності до 3100 грн Про це повідомив Пенсійний фонд України, передають Патріоти України. Право на отримання допомоги мають особи з особливими заслугами перед країною, ветерани ві...
Попри відміну з 1 червня «економічного безвізу» для українського експорту до ЄС, національна валюта стосовно долара залишилася стабільною. Така ж ситуація, на думку банкірів, триватиме і як мінімум до середини першого літнього місяця. Про це «ФАКТАМ» п...