
Лише у ІІ кварталі 2025 року припинили роботу 137 шоурумів, а кількість дилерських контрактів скоротилася майже на дві сотні. Найбільших втрат зазнала група компаній "КлючАвто". Головна причина - різке падіння попиту, зростання нерентабельності та загальна економічна стагнація, передають Патріоти України.
Продаж кількох авто на місяць уже не рятує дилерів. Компанії масово закривають збиткові майданчики та переглядають присутність на ринку. Автосалони зникають навіть у мегаполісах: так, із «москва-Сіті» прибрали центр Lamborghini, а компанія «Борисхоф» повністю відмовилася від ринкового сегменту автомобілів з пробігом. У зоні ризику – Kaiyi, BAIC, Livan, а також проєкти на кшталт «москвича» й «Соллерса».
Ця криза – лакмусовий папірець усієї економічної ситуації в росії. Навіть нібито «успішні» галузі не витримують ізоляції, падіння доходів населення та безсистемного «імпортозаміщення». Санкції працюють – фінансові труднощі й економічна нестабільність для країни агресора лише наростатимуть.
У Національному банку України припускають, що вже 2026 року тарифи на електроенергію можуть зрости через значні потреби у відновленні енергетичної інфраструктури країни. Про це йдеться в Інфляційному звіті НБУ, передають Патріоти України. Як зазначають...
Схоже, українські чиновники знайшли спосіб обходу різних мораторіїв та інших заборон на підвищення цін для споживачів. І зробити це хочуть не від виглядом вирівнювання цін, як пропонували в НБУ, а під приводом "модернізації", передають Патріоти України...