Дев'ять російських авіакомпаній зупинили польоти у 2022 році. Чотирьом з них "Росавіація" призупинила дію сертифіката експлуатанта, а ще одній - зовсім анулювала. Про це пише "Коммерсантъ", передають Патріоти України.
Видання зазначає, що за попередні 5 років у Росії було п'ять випадків припинення роботи місцевих авіаперевізників, які призвели до анулювання сертифіката експлуатанта. Це основний документ, що дозволяє авіакомпанії здійснювати польоти.
Мова йде про авіакомпанії SkyGates; "Камчатка"; "Бистрольот"; "Скол"; "Роствертол Авіа"; пов'язану з туроператором Coral Travel чартерну Royal Flight; бізнес-оператора "Сіріус аеро"; і двох вантажних перевізників, що входять у ДК "Волга-Днєпр" - "Атран" і AirBridgeCargo.
У більшості випадків припинення польотів пов'язане з санкціями, введеними через вторгнення Росії в Україну. Так, три сертифікати були зупинені у 2022 році безпосередньо через санкції - за заявою самих перевізників.
Наприклад, авіакомпанії "Камчатка" в США відмовили в покупці трьох літаків Cessna Grand Caravan. Два Boeing 747 а/к SkyGates, що займала третє місце за обсягом вантажоперевезень в РФ, тепер експлуатуються в Азербайджані афілійованою Silk Way West Airlines.
Санкт-Петербурзька компанія "Бистрольот" планувала літати під брендом FlyFast на літаках Hawker Beechcraft, але позбулася сертифіката через їхню відсутність.
А компанія "Роствертол Авіа", що входить в структуру "Ростєха", не змогла використовувати вертольоти Мі-2 через проблеми із запчастинами. У 2022 році також втратила сертифікат компанія "Скол" із Калінінграда, що знаходиться в стадії банкрутства, проте "Росавіація" заборонила їй використовувати повітряні судна ще в 2021 році.
За словами експертів, Royal Flight, який пов'язаний з турецькими туроператорами і зберіг в РФ всього два літаки, навряд чи буде здатний повернутися на ринок. За даними "Коммерсантъ", в реєстрі "Росавіації" зараз є 114 перевізників, але дві третини пасажиропотоку забезпечують п'ять найбільших авіакомпаній. На думку експертів, надалі відхід з ринку чекає на невеликі регіональні перевізники, яким "доведеться ліквідуватися або переходити під крило більших конкурентів".
Виплати українцям із другою та третьою групою інвалідності не скасують. Інформація про скасування не відповідає дійсності. Про це повідомило Міністерство соціальної політики, передають Патріоти України. У відомстві наголосили, що зберігаються усі випла...
У Нацбанку мають намір працювати над тим, щоб різниця між готівковим та офіційним курсом долара не перевищувала 3%. Головне ж завдання регулятор бачить собі у забезпеченні стійкості гривні. Про це йдеться у Стратегії НБУ. За нею, рух до поступового осл...