
Кабінет міністрів дозволив використовувати металургійні шлаки та золи в дорожніх роботах. Рішення було прийнято на засіданні уряду 4 грудня, повідомляють Патріоти України з посиланням на Ліга.Бізнес.
За словами глави міністерства Владислава Криклія, вже напрацьована база нормативно-технічних документів, які враховують європейський досвід в цьому питанні. Зокрема, це дозволить замістити імпорт бітуму з Росії та заощадити під час будівництва доріг, зазначають у відомстві.
“Ці норми регламентують вимоги до технологічних процесів і складовим дорожнього бетону, головною з яких є застосування виключно високоякісного портландцементу, а також безпосередньо металургійних шлаків”, – сказав він.
Крім того, згідно з рішенням Кабміну, тепер на тендерах по ремонту та будівництву доріг буде враховуватися не тільки критерій запропонованої ціни, а й заходи щодо захисту навколишнього середовища з питомою вагою не менше 10%.
Понад 280 тисяч українських родин вже отримали державну компенсацію на оплату електроенергії в межах програми "Зимова підтримка". Про це повідомила прем’єрка Юлія Свириденко у Telegram. Про те, хто та яку компенсацію може отримати для оплати рахунків з...
В Україні наразі накопичено понад 794 тисячі боргів за комунальні послуги, 60% з них завершуються без реальної оплати, а найбільше заборгували за тепло, воду та газ, причому чверть боржників – пенсіонери. Попри паніку навколо нового законопроєкту, забр...