Потяги "Тарпан" проїхали 3,5 млн км з початку експлуатації. Про це пише ЦТС (Центр Транспортних Стратегій) з посиланням на дані підприємства, передають Патріоти України.
"П'ять років тому, 24 червня, Україна увійшла до числа країн (по всьому світу їх менше десятка), які можуть створювати швидкісні двосистемні електропоїзди", - відзначили на Крюківському вагонобудівному заводі.
П'ятирічна експлуатація показала, що український швидкісний двосистемний електропоїзд вийшов досить вдалим. "У той же час за п'ять років" Укрзалізниця ", яка гостро потребує сучасного рухомому складі, що не замовила більше ні швидкісного електропоїзда або хоча б міжрегіонального швидкісного поїзда локомотивної тяги, які по комфорту не відрізняються від електропоїздів", - журяться на КВБЗ.
За інформацією заступника начальника відділу технічного сервісу управління якістю продукції КВБЗ Олександра Куценка, за п'ять років міжрегіональні швидкісні електропоїзди "Тарпан" наїздили разом більше 3,457 млн кілометрів.
"Станом на 24 червня поточного року ЕКр1-001" намотав "1 755 994 км, ЕКр1-002 посилання - 1 701 208 км. Вони освоїли практично всі основні маршрути, на яких працюють поїзда Інтерсіті +. А саме: з Києва на Львів, Одесу, Запоріжжя, Дніпро, Харків, Кривий Ріг, Тернопіль. Були також експериментальні поїздки без пасажирів в Чоп, Мостиську, Ужгород, Константиновку ", - говорить Куценко.
За п'ять років два електропоїзди перевезли до місця призначення близько 2,2 млн пасажирів.
Наприкінці літа Кабінет міністрів схвалив законопроєкт, що передбачає оподаткування продажів та послуг через інтернет. Новий податок буде стягуватися з кожної операції на онлайн-платформах. Кого торкнеться "податок на OLX", скільки доведеться платити т...
В Ірландії планують підвищити виплати для біженців, які добровільно залишають країну, до €2500 для осіб та до €10 000 для сімей. Міністри вважають, що це допоможе зробити імміграційну систему ефективнішою та пришвидшить процес повернення мігрантів, пер...