
Потяги "Тарпан" проїхали 3,5 млн км з початку експлуатації. Про це пише ЦТС (Центр Транспортних Стратегій) з посиланням на дані підприємства, передають Патріоти України.
"П'ять років тому, 24 червня, Україна увійшла до числа країн (по всьому світу їх менше десятка), які можуть створювати швидкісні двосистемні електропоїзди", - відзначили на Крюківському вагонобудівному заводі.
П'ятирічна експлуатація показала, що український швидкісний двосистемний електропоїзд вийшов досить вдалим. "У той же час за п'ять років" Укрзалізниця ", яка гостро потребує сучасного рухомому складі, що не замовила більше ні швидкісного електропоїзда або хоча б міжрегіонального швидкісного поїзда локомотивної тяги, які по комфорту не відрізняються від електропоїздів", - журяться на КВБЗ.
За інформацією заступника начальника відділу технічного сервісу управління якістю продукції КВБЗ Олександра Куценка, за п'ять років міжрегіональні швидкісні електропоїзди "Тарпан" наїздили разом більше 3,457 млн кілометрів.
"Станом на 24 червня поточного року ЕКр1-001" намотав "1 755 994 км, ЕКр1-002 посилання - 1 701 208 км. Вони освоїли практично всі основні маршрути, на яких працюють поїзда Інтерсіті +. А саме: з Києва на Львів, Одесу, Запоріжжя, Дніпро, Харків, Кривий Ріг, Тернопіль. Були також експериментальні поїздки без пасажирів в Чоп, Мостиську, Ужгород, Константиновку ", - говорить Куценко.
За п'ять років два електропоїзди перевезли до місця призначення близько 2,2 млн пасажирів.
У 2026 році в Україні змінюються умови виходу на пенсію за віком. Для частини громадян це означає ризик не отримати виплати у 60 років через недостатній страховий стаж, передають Патріоти України. У Пенсійному фонді України пояснили, що з січня 2026 ро...
З 1 січня в Україні набувають чинності нові правила ввезення автомобілів. Головною зміною для автовласників стане скасування пільги на сплату ПДВ щодо електромобілів, передають Патріоти України з посиланням на коментар голови Інституту досліджень авто...