"Тарпани": З початку своєї експлуатації вони проїхали 3,5 млн кілометрів

Потяги “Тарпан” освоїли практично всі основні маршрути, на яких працюють Інтерсіті +.

Потяги "Тарпан" проїхали 3,5 млн км з початку експлуатації. Про це пише ЦТС (Центр Транспортних Стратегій) з посиланням на дані підприємства, передають Патріоти України.

"П'ять років тому, 24 червня, Україна увійшла до числа країн (по всьому світу їх менше десятка), які можуть створювати швидкісні двосистемні електропоїзди", - відзначили на Крюківському вагонобудівному заводі.

П'ятирічна експлуатація показала, що український швидкісний двосистемний електропоїзд вийшов досить вдалим. "У той же час за п'ять років" Укрзалізниця ", яка гостро потребує сучасного рухомому складі, що не замовила більше ні швидкісного електропоїзда або хоча б міжрегіонального швидкісного поїзда локомотивної тяги, які по комфорту не відрізняються від електропоїздів", - журяться на КВБЗ.

За інформацією заступника начальника відділу технічного сервісу управління якістю продукції КВБЗ Олександра Куценка, за п'ять років міжрегіональні швидкісні електропоїзди "Тарпан" наїздили разом більше 3,457 млн кілометрів.

"Станом на 24 червня поточного року ЕКр1-001" намотав "1 755 994 км, ЕКр1-002 посилання - 1 701 208 км. Вони освоїли практично всі основні маршрути, на яких працюють поїзда Інтерсіті +. А саме: з Києва на Львів, Одесу, Запоріжжя, Дніпро, Харків, Кривий Ріг, Тернопіль. Були також експериментальні поїздки без пасажирів в Чоп, Мостиську, Ужгород, Константиновку ", - говорить Куценко.

За п'ять років два електропоїзди перевезли до місця призначення близько 2,2 млн пасажирів.

Хіти тижня. Туристи в шоці: Ціни на фрукти в літній сезон в анексованому Криму виявилися в рази вище, ніж у вільній Україні (фото, відео)

субота, 20 липень 2019, 17:30

При цьому з овочами ситуація дещо інша – по ряду позицій ціни відрізняються не так помітно, а цибуля в Криму навіть трохи дешевша, ніж на Херсонщині. Ціни на фрукти в літній сезон в анексованому Росією Криму виявилися в кілька разів вище, ніж на матери...

Добудовувати чи продати? У Зеленського показали зсередини багатостраждальний крейсер “Україна” (відео)

субота, 20 липень 2019, 17:24

Грізний бойовий корабель був готовий на 95%. Однак два десятки років бездіяльності на верфі, непідйомна наразі ціна проекту та надлишковість для чорноморського театру бойових дій зробили його "нелюбимим сином" держави, Міноборони та ВМСУ. Міноборони пр...